Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

** Kuvia Peleistä **

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anakonda0010
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Komealta Ego näyttää.

Tässä pari kuvaa Sega GT:stä. Kuvat ei nyt mitään ennennäkemättömiä ole mutta lähinnä tuo mahdollisuus ajaa 70-luvun teini-japseilla saa wanhalla tipan linssiin liikutuksesta. Itselläni kun eka auto oli Corolla KE-20 vm.1974. :D

http://mb.vgdirectory.com/game122801e.htm

Project Ego on RPG, jossa pelaaja luo hahmon, kasvattaa sitä, ja luo sille menneisyyden ja tulevaisuuden joko hyvänä tai pahana. Kaikki pahat arvet ja vammat jäävät pelaajaan ja jotkut eivät lähde ikinä pois. Maastoon tehdyt muokkauksetkin jäävät, jos teet puuhun esim. jonkin jäljen, se jää siihen. Pelin pääsuunnittelija on muuten Peter Molyneux, tuskin tarvitseekaan mainita mistä idea PE:lle on tullut.

No hyvältä näyttää ja kuulostaa ;)

Mut eiks tollasia fantasia ja rooli- juttuja oo vaikee pelata tollasella boxin kapulalla??(en itse tiedä, en oo koskaan nähny livenä):(

Miten niin? Ohjaus on mahdollisesti samantapainen kuin DC:n PSO:ssa. Spekulointia, mutta arvelisin sen olevan noin. Peli ilmestynee jo ensi jouluksi, ehkä aiemmin.

DC=Dreamcast, Dreamcast=Segan konsoli
PSO=Phantasy Star Online, Phantasy Star Online=Saatanan hyvä peli

Yksinkertaista, vai mitä?

Blood Wake

Aika hyvältä näyttää ja mitä nyysseissä oon lukenut pelin ostaneiden kommentteja niin vesi-graffat on kuulemma hienointa mitä missään pelissä on koskaan nähty!

Jet Set Radio Future

Uusia kuvia JSRF:stä...XBoxilla koodaavat taitavat rakastaa neon-valoja... :)

Mikä tossa blood wakessa on ideana, näytti hienolta, mut tuntuu et tyssäs huonoon juoneen tai ideaan...

Ja entäs toi jsrf ??? onks se joku gta 4

Missä hiton metässä sä oot kasvanu?!

Blood Wake on kuin Twisted Metal (Jos sä sanot ettet oo koskaan kuullutkaan, alan todella epäilemään, että olet asunutkin metsässä), mutta veneillä.

MIKÄ ON JSRF?! Nyt on tosiaan Segan historian tiedossa aukkoja. Ensinnäkin sanon, että Sega on tehnyt maailman parhaimmat pelit, ja nyt ne tulee muillekkin koneille, kun Sega muuttu software yhtiöks. Takasin asiaan, JSRF on rullaluistelu peli jossa pelaaja on erään jengin pomo ja voi pelata muillakin jengiin kuuluvilla hahmoilla. Oman jengin on tietenkin voitettava muita jengejä. Ja "taistelu" tapahtuu sprayaamalla graffiteja ympäsi paikkoja, joissa on vastakkaisen jengin graffiteja. JSR, oli edeltäjä ja on DREAMCASTILLA, joka on SEGAN PELIKONE.

Jösses kuinka reteitä pelejä tolle xboxille tulee... Tossahan menee niin prkl:sti rahaa, kun sille tulee niin monta must-peliä. Toi Blood Wakekin, sen verran pelasin Twisted metallia, etta se on varmaan pakko ostaaa... Rahaa vaan menee.:D :D :D

No mä kyllä asun rehellisesti metässä...:(

Mut silti mä en oo mikään peli adddiktiosta kärsivä nörtti, ja päässäni liikkuu jotain muutakin kuin paska dreamcast ei millään pahalla !!!!!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010
Mut silti mä en oo mikään peli adddiktiosta kärsivä nörtti, ja päässäni liikkuu jotain muutakin kuin paska dreamcast ei millään pahalla !!!!!!!
lol :D

[ja viljellääs vähän kaunista enklantia taas...]
To each their own, as they say...

Tässä saitti jossa mukavasti kuvia Xbox peleistä, mutta modeemilla surffailijat varokaa, kuvia on paljon aina yhdellä sivulla,joskus jopa noin 100kpl, ja ne ei ole mitään thumbnaileja.... Mutta ainakin riittää katseltavaa ja kaikki kätevästi yhdella sivulla! Kannattaa ehdottomasti tsekata!

http://xbox-pics.tripod.com/a.html

Airforce Delta kyllä näyttäis mukavalta räiskinnältä 5.1 äänien kera...eikä noissa Halon ja Gothamin hires-kuvissakaan ole valittamista...eikä Transworld Snoukan...eikä...eikä... :D

Viimeksi muokannut moderaattori:
Voi hemmetti, alkaa noiden kaikkien hienojen Xbox kuvien takia vähän usko hiipua tohon PS2:seen. Otetaan nyt esimerkkinä toi AFDS ja Ace Combat 4, melkein saman näkösiä (mun mielestä toi Ace Combatti on kyllä vähän hienomman näköinen), mutta Ace Combat tulee 2 vuotta PS2:sen julkasun jälkeen, kun taas toi AFDS tulee Xboxin julkasun mukana. Samaten toi Project Gotham Racing, verrataanpas sitä GT3:seen. No, mun mielestä toi GT3 on vielä hienomman näkönen, vaikka ne autot eivät heijastakkaan sitä ympäristöä eikä siinä ole vauriomallinnusta. Mutta, kun ottaa huomioon sen, kuinka monta autoa GT3:ssa on verrattuna PGR:iin. Silti taas, PGR tuli Xboxin julkasupelien mukana. No, eihän ne grafiikat kuitenkaan peliä ja onhan tässä vielä tulossa vaikka mitä herkkua PS2:lle. Jäänpä venaamaan sitten kuola valuen tota Haloa ja Xboxin maaliskuista Euroopan julkasua. :)

No kyllä kummankin Xboxin ja PS2:n graffat tulevat paranemaan ajan saatossa. Mutta pitäisihän se nyt olla selvää, että kone joka tulee parin vuoden PS2:n jälkeen, niin kyllähän siinä pitäisi olla hienomman näköiset pelit. Tosin ainahan löytyy poikkeuksia.

toi EGO peli näytti kivalta...

Tosin en usko että siitä tulee FF kaatajaa =) tosin ei sitä varmaan sellaiseksi ole suuniteltukkaan...

Mutta jonkun pitäisi aloittaa x-box exclusive RPG! joku mikä vetää maton alta squarelta...

Kun ne japskit ei työskentele meidän kanssa, työskennelköön meitä vastaan - periaatteellahan toi menis...

Halo hypen jälkeen pitää sanoo et koukkuun jäin... pakko se on kai ostaa... toisen pelin hankinta on jo hiukan kinkkisempi...
odottaisko Max-Payneä, tosin eih... mul on se jo tietokoneella... ja saan uuden koneen niin ei tarvii pelaa sitäkään enää nyhvy graffoilla...

Ylös Bottom