Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

** Kuvia Peleistä **

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anakonda0010
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Mutta jonkun pitäisi aloittaa x-box exclusive RPG! joku mikä vetää maton alta squarelta...
Segan Overworksihän voisi tuommosen aloittaa. Ainaskin omasta mielestäni DC:n Skies Of Arcadia oli aivan loistava rope.

UUU!!!! peli kyllä näyttää upeelta!!!

tosin kaikki graffat tietysti esitetään parhaimmalla mahdollisella tavalla...

esim tuskin minun paska TV tulee näyttämään kuvaa tuollaisena kun en varmaan saa edes sit Svideo piuhaa prkl

niin se shrek jota olen jonkun välin pelannu..
aivan käsittämättömän kädettömän hankalaa veivata niitä näppylöitä edestaas, tai sitten olen aivan puu.
..mutta uskomattoman hauska peli...
nauroin itseni tärviölle monta kertaa..
grafiikka on loistavaa.

Brute force, omg!

http://www.teamxbox.com/screenthumbs.php?gid=25

(eli toi on main pagellakin, mut ajattelin sen tohon nyt laittaa)

kuvat ainakin r0x0r, mut mitähän käytännössä tarkoittaa et siin on sekoitus roolipeliäkin...

"sun tarvii kerää lippaita, ja aseita... sit sul on reppu mihin voit kerää cocacolaa ja siitä saa lisää hitpointseja"

=))

Koitin linkkejä klikkailla, mutta mistään ei silmään osunu tän pelin kotisivuja... siis mis olis FAQ, info, story yms...

RPG kun on mun mieluisin "genre" ja siihen viel FPS joka tulee tiukasti toisena (eli First person shooter, ei frames per second)

Hukashaka hukashaka, taidan alkaa lukee tv manuskaa, jos se Svideo kjääbeli tuki sieltä löytyis... todennäköisyys 25%, tv:ni kun on "vuodelta nakki".

kai se sit pitää ostaa uus tv xboxia varten... kalliiks tulee konsoli =) ku dolby äänetkin pitäis jotenkin ulos ottaa... tosin mun huoneeseen ei saa kunnon stereo ääntä... pitää kai rakentaa uus omakotitalo, ja sinne xbox/dvd huone.

Originally posted by Wombut
kuvat ainakin r0x0r, mut mitähän käytännössä tarkoittaa et siin on sekoitus roolipeliäkin...

"sun tarvii kerää lippaita, ja aseita... sit sul on reppu mihin voit kerää cocacolaa ja siitä saa lisää hitpointseja"

=))

kai se sit pitää ostaa uus tv xboxia varten... kalliiks tulee konsoli =) ku dolby äänetkin pitäis jotenkin ulos ottaa... tosin mun huoneeseen ei saa kunnon stereo ääntä... pitää kai rakentaa uus omakotitalo, ja sinne xbox/dvd huone. [/B]

No niitä Rope ominaisuuksia on esim. yksikköjen kehitys, käsittääkseni myös taidot ja muut ominaisuudet paranee yms... eikä vain hitpointsit nouse....

No eikös sillä paremmalla A/V-pakilla saa sen 5.1 äänen pihalle... eihän sitä tarvitse TV:n kautta kierrättää... Ja jos kaipaat 5.1 ääntä niin mitäs höriset stereo äänestä? jos sekään ei onnistu niin miten saat mahtumaan viisi kaijutinta ja subbarin?

"Käsittääkseni"... mistä olet tuollaisen käsityksen saanut? siis oletko löytänyt jonkun sivun missä pelistä olis enemmänkin tietoa? olis esim kiva tiettää mitä "taidot" sitten tarkoittavat... (mul on hyppyskill lvl 20 ja vedän tästä vaik ton talon katolle)
itse kun en ole Deus Exiä pelanu niin on mielenkiintoista nähdä miten 3d+rope sulautuvat...

A/V pakilla kai saa sen 5.1 äänen, enkä tarkoittanut tv:n kautta, vaan ei oo mitään vahvaria. ei kai ne piuhat ihan pelkästään siitä a/v pakista lähde, käsittääkseni tarvitaan vielä päätevahvistin... en tiiä, tää tieto ei oo mun hallussa =)

ja sekosin tuossa "stereosta" siis tarkoitin suroundia, tilaa joka hyödyntäisi 5.1... ja jep, en saa mahtumaan 5 kajaria + subbari... en ainakaan "oikeaoppisesti" eli etu vasen+oikee, taka vasen+oikee keskiääni ja subbis... vaan kajarit pitäisi asennella aika lailla persiilleen... joten äänimaailma riittänee kun heitän scartista piuhan stereoihini ja sieltä upea STEREO ääni =)

Käsityksen sain siitä lähde uutisesta... Siinä uutisen perässä on sana Lähde: (ja tässä kohtaa linkki) aina siihen uutiseen josta se meidän uutinen on peräisin... ainakin silloin se lähde on siinä perässä kun siitä voi olla jotain käytännön hyötyä.

Joo vahvari pitää olla koska se signaali pitää purkaa, ja vahvari tekee sen...

No eihän niitä kaijareita aina tarvitse seinälle laittaa, ostat kaijuttimet joissa tulee jalustat mukana, keskiäänihän mene sitten vaikka TV:n päälle ja subbarihan pitääkin olla säädettynä niin ettei erota äänestä missäpäin se subi oikeasti on, eli sen voi lykätä johonkin nurkkaan vaikka osa-aika pöydäksi (kuhan ei ole lasitavaraa yms. päällä kun se lähtee jytää... eikä muuta kolisevaa)

jooh, totta, seinät olisikin hyvä idea... miksi en ole tullut ajatelleeksi aikaisemmin... hmm... ehkä siksi että jos yhdenkin naulan lävistän tapetista, niin mutsi on nopeammin kimpussa kuin ehtis kissan sanoo...

tarkemmin huonetta tutkiessani, huomasin että keski, etu ja subbari ei ongelmia toisi... lähinnä takakajarit... noh... nehän on tietty mun ongelma... voishan sitä järjestysäkin vaihtaa...

!!! Kuvia peleistä !!!

No olihan täälllä tällanen aihe joskus, mutta eipäs oo enää ni laittakaas kaikki herkullisia kuvia joilla saadaan muut peelot kateellisiksi...;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Peli ilmestynee jo ensi jouluksi, ehkä aiemmin.

Jenkeissä? Toivottavasti kääntäminen ei kestä kauaa. EGO on kyllä must-have, jos se onnistuu, eikä ole pelkkää Mölineux.

Ylös Bottom