Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Miksi Aliens on vaan niin saatanan kova leffa?

Toimintaa, jännitystä ja huumoria on kaikkia riittävästi, mutta ei yhtään liikaa. Hemmetin kova näyttelijäkaarti. Yksi parhaiten toteutetuista (military) scifi-maailmoista auttaa myös.

[video=youtube;dsx2vdn7gpY]https://www.youtube.com/watch?v=dsx2vdn7gpY[/video]
 
Paitsi että aliens on tehty 86 ja ensinmäisen Alien 8 matkustaja 79. Vai puhutaanko nyt jostain aivan muusta leffasta?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

onkohan missään mitään tietoa tosta armored warfaresta että olisiko tulossa konsoleille?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

miksi kannattaisi ostaa wiiu?...mulla siis on olluut tämä "elite" versio noin 3 päivää mutta sinä aikana en kerkenyt muutakuin liittää se telkkariin ja testata että toimii(sain sen kaverilta joka oli velkaa minulle ja myin sen sitten eteenpäin)

mitä pitäisi huomioda sitä hankkiessa ja mitä pelejä voit suositella. pelaan siis enimmäkseen ps4/xonella ja niissäkin toiminnallista ja strategisia pelejä. nyt kiinnostaisi hankkia tämä laitos.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

miksi kannattaisi ostaa wiiu?...mulla siis on olluut tämä "elite" versio noin 3 päivää mutta sinä aikana en kerkenyt muutakuin liittää se telkkariin ja testata että toimii(sain sen kaverilta joka oli velkaa minulle ja myin sen sitten eteenpäin)

mitä pitäisi huomioda sitä hankkiessa ja mitä pelejä voit suositella. pelaan siis enimmäkseen ps4/xonella ja niissäkin toiminnallista ja strategisia pelejä. nyt kiinnostaisi hankkia tämä laitos.

No mites tuttuja Nintendon pelit ovat sulle noin muuten? Jos nyt et aikasemminkaan ole välittänyt Mariosta tai Zeldasta, niin eivät Wii U -versiot niistä varmaankaan mielipidettäsi kykene muuttamaan. Mario Kart ja Smash Bros ovat hauskoja kavereiden kanssa, mutta lisäohjaimiin uppoaa kyllä rahaa euro jos toinenkin. Toki voi ostaa muiden valmistajien ohjaimia. Nintendon omat ohjaimet ovat moninkertaisesti arvokkaampia, mutta ovat kyllä laadukkaitakin. En siis hauku ns. "halpisohjaimia". Voivat olla ihan hyvä vaihtoehto, ei vain ole kokemusta niistä.

Peleistä löytyy aika paljon tasoloikkaa: Mario, Yoshi, Kirby ja Donkey Kong tarjoavat hyppelyä 2D:nä, Mariolla pääsee 3D:näkin seikkailemaan 3D Worldissa. Sitten on tietysti Pikmin 3, Zelda Wind Waker HD (pirun kaunis peli, eikä paljoa kädestä pitele). Latauspalvelusta löytää Nintendon vanhempaa tuotantoa. Toiminnallisemmista peleistä peukkua Bayonetta 2:lle. Kaupoista voi vielä löytyä versio, jossa tulee ykkönenkin mukana. Kaksi peliä siis yhden hinnalla, jos et PS360:llä ehtinyt pelaamaan ensimmäistä Bayonettaa. Zombi U lienee myös parempi kokemus Wii U:lla kuin PS4:llä tai Onella. Ihan ok peli, mutta ei katastrofi jos jää kokematta. Jos olet luova tyyppi, niin Super Mario Maker lienee sun juttu.

Youtubeen vaan joku "top 10 Wii U games" tai vastaavaa niin etköhän jonkinlaista videokuvaa saa mainitsemistani peleistä. Varmasti jäi myös jotain tärkeää mainostamatta.

Mulla on Wii U jäänyt ikävä kyllä ihan liian vähälle huomiolle. Pelejä löytyy varmaan tusinan verran, mutta yhtäkään en ole ihan loppuun asti vetänyt. Zelda ja Mario 3D World siis kesken. Marioon nyt on aina helppo pelata, senkus valitsee seuraavan kentän. Zeldassa voikin olla jo vähän vaikea muistaa, mitä pitäisikään seuraavaksi tehdä. Kyllä mä kaikki ne pelit kuitenkin aion läpi pelata, kunhan löytyy sopiva rako. :)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Niin ja eikös vielä WiiU:llekin ole partypelejä aika paljon olemassa?
Niitähän on hauska pelata moninpelinä kavereiden kanssa.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

No mites tuttuja Nintendon pelit ovat sulle noin muuten? Jos nyt et aikasemminkaan ole välittänyt Mariosta tai Zeldasta, niin eivät Wii U -versiot niistä varmaankaan mielipidettäsi kykene muuttamaan. Mario Kart ja Smash Bros ovat hauskoja kavereiden kanssa, mutta lisäohjaimiin uppoaa kyllä rahaa euro jos toinenkin. Toki voi ostaa muiden valmistajien ohjaimia. Nintendon omat ohjaimet ovat moninkertaisesti arvokkaampia, mutta ovat kyllä laadukkaitakin. En siis hauku ns. "halpisohjaimia". Voivat olla ihan hyvä vaihtoehto, ei vain ole kokemusta niistä.

Peleistä löytyy aika paljon tasoloikkaa: Mario, Yoshi, Kirby ja Donkey Kong tarjoavat hyppelyä 2D:nä, Mariolla pääsee 3D:näkin seikkailemaan 3D Worldissa. Sitten on tietysti Pikmin 3, Zelda Wind Waker HD (pirun kaunis peli, eikä paljoa kädestä pitele). Latauspalvelusta löytää Nintendon vanhempaa tuotantoa. Toiminnallisemmista peleistä peukkua Bayonetta 2:lle. Kaupoista voi vielä löytyä versio, jossa tulee ykkönenkin mukana. Kaksi peliä siis yhden hinnalla, jos et PS360:llä ehtinyt pelaamaan ensimmäistä Bayonettaa. Zombi U lienee myös parempi kokemus Wii U:lla kuin PS4:llä tai Onella. Ihan ok peli, mutta ei katastrofi jos jää kokematta. Jos olet luova tyyppi, niin Super Mario Maker lienee sun juttu.

Youtubeen vaan joku "top 10 Wii U games" tai vastaavaa niin etköhän jonkinlaista videokuvaa saa mainitsemistani peleistä. Varmasti jäi myös jotain tärkeää mainostamatta.

Mulla on Wii U jäänyt ikävä kyllä ihan liian vähälle huomiolle. Pelejä löytyy varmaan tusinan verran, mutta yhtäkään en ole ihan loppuun asti vetänyt. Zelda ja Mario 3D World siis kesken. Marioon nyt on aina helppo pelata, senkus valitsee seuraavan kentän. Zeldassa voikin olla jo vähän vaikea muistaa, mitä pitäisikään seuraavaksi tehdä. Kyllä mä kaikki ne pelit kuitenkin aion läpi pelata, kunhan löytyy sopiva rako. :)

no tossa oli kyllä kattava tietoisku wiiu:sta :D . itse tosiaan olen semmonen "ase käteen ja joka paikka seulaksi"-tyyppiä ja haluisin vähän vaihtelua. ja ehkä löytää...jotain vähän rauhallisempaa pelattavaa. ja olen myös huomannut sen että vaikka xonen ja ps4:sen pelikirjastot ratkee liitoksistaan niin silti en löydä mitään pelattavaan ja nyt olis hyvä kattoa mitä wiiulla on tarjottavana.

Niin ja eikös vielä WiiU:llekin ole partypelejä aika paljon olemassa?
Niitähän on hauska pelata moninpelinä kavereiden kanssa.

mulla on joko väärän genren kavereita tohon hommaan tai ne asuu toisella paikkakunnalla. :)

mutta tosiaan arvostan kun joku viittii vähän panostaa vastaukseensa! nyt sit kattelemaan jos löytys jostain joku tarjous, oon hirveen huono ostamaan käytettynä konsolia, varsinkin tommosen valmistajan jonka konsoleita on viimeksi omistanut 90-luvun alussa.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

pystyykö telltalen pelejä pelaa suomenkielisillä texteillä?
[TABLE="class: infobox"]
[TR]
[TD="colspan: 1"][/TD]
[TD="colspan: 1"][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Pitäskö Tapatalkia käyttäessä olla jotain mainoksia?

Mulla ei oo koskaan ainakaan mitään mainoksia ollut enkä ole VIP ja eikös VIP-jäsenyyden pitäis poistaa muka mainokset?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Pitäskö Tapatalkia käyttäessä olla jotain mainoksia?

Mulla ei oo koskaan ainakaan mitään mainoksia ollut enkä ole VIP ja eikös VIP-jäsenyyden pitäis poistaa muka mainokset?
Tuohon uuteen Tapatalk-versioon on mainoksia ilmestynyt. Vanhempaa Tapatalk Prota kuitenkin käytän ite edelleen, ja siinä ei noita mainoksia näy. Vähän kehnoon suuntaan Tapatalk menossa. Niin paljon huonompi on käytettävyyskin tuossa uudessa versiossa vanhaan Pro-versioon verrattuna.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Sanokaa hyviä futikseen (ja urheiluun) liittyviä foorumeita FutisForum2:sen ja Paitsion lisäksi??:cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Star Wars klassiko 4kpl pelejä

hei missäs on se 4 kpl star wars klassikko pelejä joka julkaistiin star wars konsolin mukana,
piti tulla storeen myyntiin myös.
 
Vastaus: Star Wars klassiko 4kpl pelejä

hei missäs on se 4 kpl star wars klassikko pelejä joka julkaistiin star wars konsolin mukana,
piti tulla storeen myyntiin myös.
Löytyvät Storesta yksittäisinä tuotteina:

Star Wars: Bounty Hunter
Star Wars: Episode III
Star Wars: Racer Revenge
Star Wars: Jedi Starfighter
Star Wars: Starfighter

HOX! Kyseessä PS3-versiot! PS4-yhteensopivia versioita ei ole (vielä), koska PS4:llä ei (vielä) ole tukea PS2-latauspeleille.

Noiden yllä mainittujen lisäksi on tulossa vielä Super Star Wars -peli PS4:lle ja Vitalle. US Storessa peli on jo saatavilla, Eurooppa edelleen odottaa.
 
Ylös Bottom