Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Miten pääsen modeemireittittimenpurkinmiksivituksisitäikinäkutsutaankaan asetuksiin? Merkkiä ja mallia: LinkSys ja malli numero EFAH05W
Oman IP-osoitteen osoitekenttään pistäminen, ja ENTER:in painaminen ei ainakaan toiminut, vaikka kuinka monella selaimella yritin. (Tätä konstia olen käyttänyt äitini luona olevassa modeemissa, kun asetuksiin on pitänyt päästä...)

Miten pääsen modeemireittittimenpurkinmiksivituksisitäikinäkutsutaankaan asetuksiin? Merkkiä ja mallia: LinkSys ja malli numero EFAH05W
Et mitenkään. Tuo on pelkkä tyhmä hubi, jossa ei ole minkään valtakunnan hallintakäyttöliittymää. (Jos siis kyseessä on nimenomaan tämä laite.)

Oman IP-osoitteen osoitekenttään pistäminen, ja ENTER:in painaminen ei ainakaan toiminut, vaikka kuinka monella selaimella yritin. (Tätä konstia olen käyttänyt äitini luona olevassa modeemissa, kun asetuksiin on pitänyt päästä...)

Auttaisiko jos klikkaat hiiren oikealla lähiverkon kuvaketta ja otat ominaisuudet ja sieltä valitset TCP/IPv4 ja klikkaat ominaisuudet ja kirjoitat siihen käytä Ip osoitetta 192.168.1.11 ja aliverkon peitteeksi 255.255.255.0 Sit pitäis päästä modeemin asetuksiin mutta nettiyhteys katkeaa. Asetuksien säädön jälkeen menet takaisin tuonne jaa säädät Ip ositteen haun takas automaattiseksi. Toimiko?

Et mitenkään. Tuo on pelkkä tyhmä hubi, jossa ei ole minkään valtakunnan hallintakäyttöliittymää. (Jos siis kyseessä on nimenomaan tämä laite.)

Aijoo no ei sit jos ei ole käyttöliittymää. :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Miten on mahollista että prismassa oli alelaarissa HAZE 75€... Niin ja siis alennuslappu.

Tietääkö joku onko tulossa jotain Star Wars peliä PS3:lle?

Taitaa olla vähän hiljaista, kun ei leffojakaan enää tule joiden kylkeen voisi lätkäistä huonoja lisenssipelejä. Force Unleashedit (ja LEGO:t!) olet varmaan pelannut jo läpi, joten ei muuta kuin iltarukoukseen Battlefront 3 mukaan.

Joo legot alkaa olla vedetty mutta force unleashedit puuttuu kokonaan. Eli pitäis ostaa varmaan se kakkonen jos halvalla löytäis. Netistäkun ei voi tilata.

Huuto.netistä varmaan voit...alta parinkympin löyty molempia.

Joo, mut ei mulla oo mitään luottokortteja... Eikä pankkikorttejakaan. :D
Ei ainakaan vaihtopeleis ollut. Kaupas se maksaa vielki sen 50-60€.
Täytyy kait toivoa et joku haluis vaihtaa ton Lego star wars kolmosen TFU kakkoseen... :)

Joo, mut ei mulla oo mitään luottokortteja... Eikä pankkikorttejakaan. :D
Ei ainakaan vaihtopeleis ollut. Kaupas se maksaa vielki sen 50-60€.
Täytyy kait toivoa et joku haluis vaihtaa ton Lego star wars kolmosen TFU kakkoseen... :)

Postiennakolla varmaan lähettävät (kaikki eivät tosin postiennakolla lähetä, jos et maksa ennakkoon siitä aiheutuvia kuluja, jotkut ei lähetä edes vaikka maksaisit ennakkoon) , jos maksat siitä aiheutuvat kulut.

Kannattaako ostaa n.500€ budjetilla käytetty Pc (ei mitään pakettikonetta), vai itse uusista komponenteista kasamaalla? Kevyeen pelailuun tulisi

Postiennakolla varmaan lähettävät (kaikki eivät tosin postiennakolla lähetä, jos et maksa ennakkoon siitä aiheutuvia kuluja, jotkut ei lähetä edes vaikka maksaisit ennakkoon) , jos maksat siitä aiheutuvat kulut.

Kannattaako ostaa n.500€ budjetilla käytetty Pc (ei mitään pakettikonetta), vai itse uusista komponenteista kasamaalla? Kevyeen pelailuun tulisi

No eipä mulla edes mitään hajua miten toi postiennakko toimii... Taidan vaan oottaa et kaupan hinnat laskee. :)

vai itse uusista komponenteista kasamaalla? Kevyeen pelailuun tulisi

Riippuu vähän ilman käyttöjärjestelmää en näe mitään ongelmaa miksei, keskusyksikköön jos meinasit 500€ laittaa ja kasaat itse niin pyörittelet helposti uusiakin pelejä.

Mikä on paras tuloksesi Kinect Sportsin keihäänheitossa? Itse tempaisin äsken 119,58 metriä ja oli kyllä melkoinen pullaheitto. :o

103 ja risat, muistaakseni. Olen kateus.

125 metriä on paras tulos johon olen tähän mennessä törmännyt ( juutuubista löytyi ) Tiedä sitten mikä on se virallinen ennätys? :eek: Kolme tuntia Sportsia takana ja nyt saunan jälkeen kylmä keppana kädessä runoilen tässä. Ihqua! :cool:

Ylös Bottom