Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nyt on niin ympäripyöreä kysymys, mutta vastataan lyhyesti. Valve maksaa rojalteja esim. jokaisen myydyn pelin mukaan pelijulkaisijalle. Oli se maksuväline PaySafe -kortti tai luottokortti, niin Valve hoitaa sen maksun julkaisijalle ja kerää itse sitten rahat maksutapahtumasta.Miten ne pelien tekijät saa rahaa, jos esim Steamissa käyttää PaySafe Kortteja?
On kolme suosikkia. Karhu, fosters ja samson 1795."Kysy mitä vain"... hmm... Mikä on suosikki oluesi ja miksi?
Itse suosin Olvia... ekoja oluita joita join ja juon vieläkin. Totuttelukysymys .
"Kysy mitä vain"... hmm... Mikä on suosikki oluesi ja miksi?
Itse suosin Olvia... ekoja oluita joita join ja juon vieläkin. Totuttelukysymys .
Olisin ostanut vielä suosikkiani Rauchbier Märseniä (saksalainen savuolut), mutta oli hyllystä loppu.
Testaapa pate74 joulun aikaan tuota samaa savuolutta mutta Urbockina. Tuo Märzen on ympäri vuoden tarjolla mutta Urbock vain syksystä jouluun. Huippupäräyttävä kokemus!
Itseasiassa olen testannut pariin kertaan joulun aikaan. Pidän kuitenkin tuosta Märzenistä enemmän, koska siinä vaaleampana oluena maistuu mielestäni savuaromi selkeämmin. Ihan jees tuo Urbockikin.
Lasketaanko noihi VGChartz:in myynteihin digitaaliset myynnit esim: Steamissa?
Osaako kukaan sanoa?
Ei lasketa, koska Steamin myyntiluvut eivät ole julkisia. Tämän takia onkin nykyään vaikea arvioida miten paljon tiettyä peliä myydään, koska oletettavasti digitaalliset myynnit ovat jo melko iso osa, mutta lukuja on harvoin saatavilla.
...
Pelien tekijäthän (koodarit, graafiset suunnittelijat, käsikirjoittajat, animaattorit, yms. yms.) saavat rahan palkan muodossa jo silloin tehdessään peliä. He harvemmin rikastuvat yhtään sen paremmin - myy peli hyvin tai huonosti.
Yheltä sivulta: "Jos Windowsin kehitys kohti suljetumpaa järjestelmää jatkuu, asettaa se Steamin tulevaisuuden vaaraan" Miks näin?
Mites, kun oon kuullut, että pelialalla nimenomaan nuo provisiopalkat on kova juttu? Jos peli menestyy, niin rahaa tulee entistä enemmän. Onko tämä sitten vain harvinaista, vai miten tää menee? Onko kellään tietoa? Sehän olis just hyvä, että julkaisija päättäisi maksaa tietyn prosenttiosuuden voitoista pelintekijöille, sillä tämä motivoisi kehittämään sen parhaan mahdollisen pelin (oletuksella, että hyvä peli --> myy paremmin).
Missäs tällaista olet kuullut? Kuulostaa melko epäuskottavalle että jollekkin koodi orjalle maksettaisiin provikka palkkaa. Johtoporras tietenkin asia erikseen.
E:Jotain pientä tulospalkkiota saattavat tietenkin saada.
Sanotaan tähän nyt vielä sekin, että vaikka viime sukupolvesta löytyy kaikki konsolit, en myöskään välitä verkkopelaamisesta tai muista konsoleihin liittyvistä yhteisöllisyyksistä. Minulle siis parantuneet verkko-ominaisuudet, voice chatit, Miiverset tai muutkaan yhteisölliset palvelut eivät merkitse mitään. Jännittävää kyllä myöskään kaveripiirini pelaajat, joista yksikään ei ole Nintendomiehiä (vaikka Cubea, Wiitä ja Wii U:ta jonkin verran löytyykin), eivät ole kiinnostuneita konsolien verkko-ominaisuuksista, ellei latauspelejä ja leffavuokrausta oteta huomioon. Jokainen heistä on pidemmän linjan pelaaja, jotka pelaavat yksinpelejä, moninpelien hoituessa illanistujaisissa tai muuten vain kylässä käydessä.
En ole noihin Wii U:n yhteisöllisiin palveluihin tutustunut, kun ne eivät tosiaan minua kiinnosta. Joku tässä asiassa minua viisaampi voinee valaista Miiversen sisältöä ja toimintaa. Tähän asti verkkopelaaminen on kuitenkin ollut vaivatonta niissä parissa pelissä mitä olen arvosteluja varten joutunut verkossa pelaamaan.
Onko tosiaan niin, että sivustollanne kaverit, jotka eivät ole yhtään kiinnostuneita verkkopelaamisesta, arvostelee verkkopeliominaisuuksia ? En ole aijemmin kiinnittänyt juurikaan huomiota arvostelijoiden taustatietoihin, mutta tämän luettuani on kyllä pakko rueta. Toivottavasti kyse on vain poikkeuksista. Vähintään ne pelit, jossa verkkopelaaminen on keskeisessä osiossa, toivoisi arvostelijaltakin vähän avoimemmat lähtökohdat verkkopelejä kohtaan. Kyllä viininmaistaja ammattilaiseltakin odottaa intohimon ja tuntemuksen viineihin, eiköstä niin.