Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Onkos kellään suositella puolestaan sitten näppärätä ja järkevän hintaista WLAN-sovitinta. Tuommottinen kehotettiin hankkimaan, koska netti ei langattomasti kulje koneelle niin nopeasti kuin pitäisi. Myytävänähän noita on erilaisia, mutta onko positiivisia kokemuksia moisista jakaa?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Nyt iski uusi tilanne päälle johon en löytänyt interweebistä vastausta. Mikä on maksimisumma jonka voi lisätä psn wallettiin?

Koetin äsken lisätä lisää valuuttaa ja tuli ilmoitus ettei voi lisätä koska maksimimäärä ylittyisi.

Ja toinen kysymys koskien kuponkia josta tämän valuuttakoodin raaputin eli nyt kun olen tämän käyttänyt eikä valuuttaa saanut lisättyä niin menetinkö nyt tämän koodin vai lisääntyykö tuo summa wallettiin kun sinne vain tulee tilaa?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mikä on maksimisumma jonka voi lisätä psn wallettiin?
PSN-kukkarossa voi olla korkeintaan 200,00 euroa.

Ja toinen kysymys koskien kuponkia josta tämän valuuttakoodin raaputin eli nyt kun olen tämän käyttänyt eikä valuuttaa saanut lisättyä niin menetinkö nyt tämän koodin vai lisääntyykö tuo summa wallettiin kun sinne vain tulee tilaa?
Todennäköisesti sitä koodia ei vielä merkattu lunastetuksi lainkaan, eli voit käyttää sen vaikka sitten, kun lompakkoon on Matti muuttanut.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

PSN-kukkarossa voi olla korkeintaan 200,00 euroa.


Todennäköisesti sitä koodia ei vielä merkattu lunastetuksi lainkaan, eli voit käyttää sen vaikka sitten, kun lompakkoon on Matti muuttanut.
No tämäpä sitten on omituista sillä mulla on walletissa 148€ ja olisin lisännyt 50€. Noh ei se maailma siihen kaadu. Pelkäsin vain lähinnä että jää nyt valuutta saamatta tämän takia.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Oon uus täälllä niin haluaisin tietää miten lainataan toisten tekstiä kun kirjoittaa omaa ja laitoin kuvani proffa sivulle että luulin että se näkyy viesteissä (käyttäjä nimeni alla siis) niin mistä sen voi laittaa?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Oon uus täälllä niin haluaisin tietää miten lainataan toisten tekstiä kun kirjoittaa omaa ja laitoin kuvani proffa sivulle että luulin että se näkyy viesteissä (käyttäjä nimeni alla siis) niin mistä sen voi laittaa?

Lainaus tapahtuu viestin ala-laidassa olevasta "siteeraa" kohdasta, profiilin kuva ei ole sama kuin avatar. Avatar vaihdetaan käyttäjän ohjauspaneelin kautta.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

No tämäpä sitten on omituista sillä mulla on walletissa 148€ ja olisin lisännyt 50€.
Sama pää kesät talvet, niin muistin väärin; maksimi on 150 e, ja ilmiösi on sillä selitetty. :)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

tossa oli tivoli sariola käymässä asuinpaikkakunnalla ja sain suoraan parvekkeelta ihastella, sitten mieleeni hiipi ajatus siellä töissä olemisesta.

eli kysymys kuuluu: onko täällä ollut semmosia jotka on ollu ihan oikeesti töissä tivolissa...eli en nyt tarkoita avustajan omalla paikkakunnallaan vaan siis ollut mukana kiertueella?

raskasta se varmaan on ja paska palkka eikä siellä vaarmaan kovin montaa suomalaista ole meijän palkkatason tuntien.(muutenkun tietenkin omistajat)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Pikainen kysymys Paypaliin liittyen.

Onko turvallista siirtää paypaliin omalta tililtä rahaa jemmaan tulevia ostoksia varten? (Vrt. Psn wallet)

Olen etsinyt vaihtoehtoa luottokortilla maksamiselle ps-storessa, steamissa, humblebundle etc. Olisi kätevää siirtää tililtä rahaa paypaliin, josta tarvittaessa täyttää psn wallettia ja hoitaa nettikauppamaksut joihin normaalisti tarvitsee luottokortin. Ei tartteis kortin tietoja joka paikkaan ilmoittaa, eikä maksaa luotolla.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Pikainen kysymys Paypaliin liittyen.

Onko turvallista siirtää paypaliin omalta tililtä rahaa jemmaan tulevia ostoksia varten? (Vrt. Psn wallet)

Olen etsinyt vaihtoehtoa luottokortilla maksamiselle ps-storessa, steamissa, humblebundle etc. Olisi kätevää siirtää tililtä rahaa paypaliin, josta tarvittaessa täyttää psn wallettia ja hoitaa nettikauppamaksut joihin normaalisti tarvitsee luottokortin. Ei tartteis kortin tietoja joka paikkaan ilmoittaa, eikä maksaa luotolla.

Paypal on turvallinen. Mutta jos haluat vielä enemmän turvaa, niin kannattaa tutustua ElisaLompakko+Paypal -comboon.
Elisa Lompakko on lähes ilmainen (0,5e/kk) prepaidvirtuaalikortti. Palveluun siirretään rahaa ja sinne voi luoda useita kortteja. Ja sitten tässä tapauksessa lisäät Paypalin tietoihin tuon Elisa Lompakon kortin tiedot. Kun maksat Paypalin kautta, niin rahat lähtee Elisa Lompakko tilistä eikä oikeasta pankkitilistä. Lisäksi saat välittömästi tekstiviesti-ilmoituksen jokaisesta rahansiirrosta. Ja jos esimerkiksi tulee outoja veloituksia, niin virtuaalikortin voi kuolettaa ja luoda uuden kortin parilla klikkauksella.
Mutta jo itse Paypal on turvallinen.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Paypal on turvallinen. Mutta jos haluat vielä enemmän turvaa, niin kannattaa tutustua ElisaLompakko+Paypal -comboon.
Elisa Lompakko on lähes ilmainen (0,5e/kk) prepaidvirtuaalikortti. Palveluun siirretään rahaa ja sinne voi luoda useita kortteja. Ja sitten tässä tapauksessa lisäät Paypalin tietoihin tuon Elisa Lompakon kortin tiedot. Kun maksat Paypalin kautta, niin rahat lähtee Elisa Lompakko tilistä eikä oikeasta pankkitilistä. Lisäksi saat välittömästi tekstiviesti-ilmoituksen jokaisesta rahansiirrosta. Ja jos esimerkiksi tulee outoja veloituksia, niin virtuaalikortin voi kuolettaa ja luoda uuden kortin parilla klikkauksella.
Mutta jo itse Paypal on turvallinen.
Ok, tänks :) Täytyypä tsekata tuokin vaihtoehto.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kumpi on parempi, DOTA 2 vai League of Legends. Koitan hakea tämän tyylistä mutta en osaa päättä näistä kahdesta.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Miten saan siirrettyä ps1 pelini PS3:ta PSP GO laitteeseen? En pääse PSP:llä nettiin. GO on USB modessa kiinni pleikkarissa mutta mistään ei löydy siirrä tai kopioi vaihtoehtoa.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Miten saan siirrettyä ps1 pelini PS3:ta PSP GO laitteeseen? En pääse PSP:llä nettiin. GO on USB modessa kiinni pleikkarissa mutta mistään ei löydy siirrä tai kopioi vaihtoehtoa.
Jo asennettuja PS1-pelejä ei voi kopioida, eli joudut ensin lataamaan PS1-pelit PS3:lla Storesta, ja ne "asennuskuplat" voi sen jälkeen kopioida PSPgo:lle. (Sama pätee myös kaikkiin PSP- ja Vita-malleihin, sekä kaikkiin PSP- ja Minis-peleihin.)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Jo asennettuja PS1-pelejä ei voi kopioida, eli joudut ensin lataamaan PS1-pelit PS3:lla Storesta, ja ne "asennuskuplat" voi sen jälkeen kopioida PSPgo:lle. (Sama pätee myös kaikkiin PSP- ja Vita-malleihin, sekä kaikkiin PSP- ja Minis-peleihin.)
No niinhän se menikin! Iso kiitos ja nöyrä kumarrus!
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mitkä olisivat hyvät kuulokkeet lenkkeilyyn?
Tyttöystävä haluaisi kuulokkeet juoksuun ja muuhun liikuntaan. Pitäisi olla mukavat (kevyet yms) ja pysyy hyvin paikoillaan. Hyvä olisi olla myös painikkeet (edellinen ja seuraava kappale, volume). Äänenlaatu hyvä, mutta ei tarvitse olla mitään hifilaatua. Mukavuus tärkeämpi kuin äänenlaatu. Hinta voisi olla 20-40e.

Onko esimerkiksi Philips Headphones SHQ3200/10 hyvä?
http://cdon.fi/kodin_elektroniikka/philips/philips-headphones-shq3200-10-p21521707
 
Ylös Bottom