Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Siitä sit vaan mtv sport hd 1 tilaukseen. Luulis toimivan antennissaki. Hd boxi ja kortti tarvittanee myös.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Siitä sit vaan mtv sport hd 1 tilaukseen. Luulis toimivan antennissaki. Hd boxi ja kortti tarvittanee myös.

Korttipaikka on TV:ssä eli kortti tarvitaan. Pointti on se onko kellään Valioliiga MTV Total Sport -pakettia ja millainen kuva on antenni kodissa HD-lähetyksissä, myös äänenlaatu kiinnostaa???
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Oli joo vanhassa kämpässä, häviää kyllä netin kautta tulevalle ainakin luotettavuudeltaan omissa kokemuksissa. Mutta sehän voi olla pelkästään kaapeloinneista kiinni. Äänet lagas välillä ja kuva pätki.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Oli joo vanhassa kämpässä, häviää kyllä netin kautta tulevalle ainakin luotettavuudeltaan omissa kokemuksissa. Mutta sehän voi olla pelkästään kaapeloinneista kiinni. Äänet lagas välillä ja kuva pätki.

Hmm.. no paras kokeilla itse, odotan jos tulisi joku kampanja-tarjous elokuun alussa.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mulla pääsääntöisesti nelonen paketin HD kanavat, mutta mitä ilmaisviikonloppujen aikana katsellut, niin ei mulla mitään moitittavaa ole HD laadussa ollut. Äänet jne toimineet ongelmitta.

Onhan antenni HD:ta tukeva ja suunnattu Hd lähettimeen?
Itselläkin on kaksi antennia katolla, jotta saa tarpeeksi kanavia näkymään (taitaa itsellä näkyä nyt 87 kanavaa, jos maksais lopuista mahdollisista ni noin 100)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mulla pääsääntöisesti nelonen paketin HD kanavat, mutta mitä ilmaisviikonloppujen aikana katsellut, niin ei mulla mitään moitittavaa ole HD laadussa ollut. Äänet jne toimineet ongelmitta.

Onhan antenni HD:ta tukeva ja suunnattu Hd lähettimeen?
Itselläkin on kaksi antennia katolla, jotta saa tarpeeksi kanavia näkymään (taitaa itsellä näkyä nyt 87 kanavaa, jos maksais lopuista mahdollisista ni noin 100)

No ensinnäkin asun kerrostalossa, mutta ainakin DNA-palvelun kautta näytti vihreää osoitteeni kohdalla. Luulen että paras hankkia kanavapaketti toistaiseksi ja tutkia tuota laatua, jos ei riittävän hyvä laatu niin sitten yritän tutkia jotain muuta mahdollisuutta, eniten kiinnostaa Valioliiga ja Mestarien liiga (MM-kisat) ... eli Sky Sports olisi unelmien täyttymys brittiselostuksella ja HD-laadulla, studioilla ja näin.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

No onko kerrostalon antenni HD Ready ja tuleeko lähetykset dna mastosta? Kun ne ainakin täällä tulee aivan eri suunnasta, joten jokatapauksessa täytyy kaksi antennia olla.

Näyttääkö dna kerrostalojen kohdalla valmiuden? Vai vain kuuluvuuden kuten normi osoitteessakin?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

No jos näkyy kanava YLE TV2 HD, niin silloin DNA-alueella. Minä siis pystyisin saamaan tuon MTV Total Sport paketin hankkimalla sen ja kortin. Mutta kysynkin onko joku jolla Valioliiga HD / antenni talous:

- kuvanlaatu
- liikkeentoisto
- äänenlaatu
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Onko porukka tilannut PSN-valuuttaa tuolta psnkortti.com :sta?

Pitäisi hankkia kymmenisen dollaria PSN-jenkkitilille ja sivuston mukaan toimittavat koodin suoraan sähköpostiin, lukuunottamatta PayPalilla tehtyjä ostoksia. Itse maksaisin juuri PayPalilla, eli mitä tuo käytännössä tarkoittaa?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Samalla lailla ne sitten toimii, ei ole osunut us versiot silmiin.

Maksun jälkeen koodit tulevat heti ruudulle. Myöhemmin sitten spostiin (ilmeisesti tämä puuttuu paypal maksusta, joskaan en ymmärrä miksi).
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Samalla lailla ne sitten toimii, ei ole osunut us versiot silmiin.

Maksun jälkeen koodit tulevat heti ruudulle. Myöhemmin sitten spostiin (ilmeisesti tämä puuttuu paypal maksusta, joskaan en ymmärrä miksi).

Selvä, kiitos tiedosta. Pitänee kokeilla tänään ja eiköhän se koodi jotenkin perille löydä.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Siel on ihan suomalainen spostikin jos ongelmia on. Mulla kerran verkkopankkiyhteys tökki ja maksu meni harakoille ni auttoivat suht nopeasti sieltä
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mitenkäs tommosesta denverin tabletista näkee oman selaimen selaushistorian? Kun painaa osoiterivin vieressä olevaa tähteä mistä yleensä näkee kirjamerkit - historia. Niin nyt siinä lukee ainoastaan kirjanmerkit.

Pitäis yks perhana sivu löytää ja en muistanut sitä kirjanmerkkeihin laittaa enkä muista osoitetta :D
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mitenkäs tommosesta denverin tabletista näkee oman selaimen selaushistorian? Kun painaa osoiterivin vieressä olevaa tähteä mistä yleensä näkee kirjamerkit - historia. Niin nyt siinä lukee ainoastaan kirjanmerkit.

Mitä selainta käytät? Jos Chromea, homma onnistuu syöttämällä osoiteriville tämä rimssu:
chrome://history
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Se on siis sen tabletin ihan oma selain. Vai olisiko se peräti androidin oma selain. Ja, koska sanojen toistaminen on mukavaa niin se tabletissa ihan nimellä: Selain.

Denverin täppärit ei ole itselleni tuttuja, mutta Chrome on Googlen tuotoksena varmaankin lähimpänä tuota ns. Androidin omaa selainta.

Laitevalmistaja on tietysti saattanut tehdä omaan Android-jakeluunsa vaikka minkälaisia kustomointeja, mahdollisesti muokannut myös Chromesta oman "Selain"-versionsa. Luulisi selaimen About- tai Help-valikosta löytyvän tuon tiedon.
 
Ylös Bottom