Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Robotti: Sleeping Dogs on noista varmaankin se vähiten remasteroitu. Toisaalta sitä saa välillä jo noin kympillä, ja onhan siinä kaikki DLC:t sisään leivottuna.

Dishonoredinkaan uudisversion eteen ei ole hirveästi vaivaa nähty resoluution nostamisen ja kaiken lisäsisällön ymppäyksen lisäksi.

Borderlands-tuplapaketti ja Diablo 3 ovat sen sijaan aivan mainioita ja teknisesti miltei täydellisiä, ja GTAV:nkään suhteen ei juurikaan voi pettyä (ellei sitten väkisin tahdo 60 ruutukuvaa sekunnissa, mutta sitä varten täytyy siirtyä PC-maailmaan).
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Joku guru kertokoon millä pääsee eroon noista? Viimeksi viime yönä pamahti uusi päivitys battle.net launcheriin ja ilmestyi tuo kolmas. Näistähän vain yksi on siis "voimassa oleva" versio ja muut jääneet kummittelemaan.

Näytä liitetiedosto 15809
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

onko rakkaus sitä että haluaa itse syödä muutaman päivän nuudelia että saa karvakakaroille(kissa ja koira) helvetin kalliit lelut? :D .
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Liekkö täällä ketään, joka tietää laki hommista jotain? Oon asunu reilu vuoden omassa kämpässä, niin voinko laittaa sen vuokralle, vai pitääkö minun ite asua siinnä se 2vuotta, mikäli haluan myytäessä koko kauppasumman itelle? Pk seudulle oon miettiny muuttavani töiden perässä ja viime kesänä tuli ostettuu oma asunto...
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Liekkö täällä ketään, joka tietää laki hommista jotain? Oon asunu reilu vuoden omassa kämpässä, niin voinko laittaa sen vuokralle, vai pitääkö minun ite asua siinnä se 2vuotta, mikäli haluan myytäessä koko kauppasumman itelle? Pk seudulle oon miettiny muuttavani töiden perässä ja viime kesänä tuli ostettuu oma asunto...
Myyntivoitto vero on 2 vuodessa lusittu.
Eli pitää itse asua siinä 2 vuotta minimissään.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

moi, minkälaista puhelinta suosittelisitte? oma nokia rm-840 rupee näyttämään hyytymisen merkkejä joten ajattelin nyt sitten taas siirtyä älypuhelinten puolelle.

elämän tilanne on myös muuttunut niin että esimerkiksi netflix olisi kiva saada puhelimeen. kipupiste hinnassa olis se 150e.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

^
Pakko laittaa "omakohtaista", negatiivista kokemusta Galaxy J5:sta. Vaimo osti kyseisen puhelimen alkuvuodesta ja sen suurin ongelma on todella pieni sisäinen muistikapasiteetti (8 Gb, josta käytettävissä vain 4,4 Gb). Muistikorttikin on käytössä, mutta kaikkea ei pysty sille tallentamaan. Tietyt ohjelmat, päivitykset yms. voi tallentaa ainoastaan sisäiseen muistiin. Muistin täyttymisestä ilmoittavia herjoja tuleekin harva se viikko.

Suosittelisinkin samassa hintaluokassa Huawein P8 Liteä. Esimerkiksi sisäistä muistia on 16 Gb. Tosin Gigantissa puhelinta on saatavissa vasta elokuussa, mutta eiköhän tuota muualtaa saa vaikka heti.

http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/HUAP8LBK/huawei-p8-lite-musta
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Enpähän muistanut koko huaheitä. Huawei rommissa on vaan ollut aika paljon pusheissa ongelmia etenkin whatsapin kanssa, toivottavasti tässä ei ole.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Ottakaa nyt huomioon että tosta J5:sta on 2016 vuoden versio, jossa on 16gb sisäistä muistia ja 2gb RAMia vrt. 2015 versioon jossa on juuri tuo 8gb ja 1,5gb RAMia.

Tämän hetken halvin hinta tälle uudelle ja parannellulle mallille on hintaseurannan mukaan 199 €. Alkuperäinen kyselijä kyseli luureja, joiden maksimihinta on 150 €. Menee siis reilusti yli budjetin.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Päivitin muutama päivä sitten Sony Xperia m5 uusimpaan käyttikseen ja tämä peillaus homma estää pääsyt kokonaan ja kun ohjeita noudatetaan niin ne eivät johda vittuunkaan eikä niistä ole apua.. Tän paskan kanssa taisteltu nyt ja hermot ei enään riitä.. Nimimerkillä ei olis paljosta kiinni että puhelin on taiteltu paskaksi :)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Löytyykö foorumilta sähkörummuttajaa? Olen päättänyt toteuttaa yhden pitkäaikaishaaveeni ja ostaa sähkörummut. Asun kerrostalossa enkä jaksa maksella ylimääräisiä soittopaikasta siksi oikeat kannut eivät sovi. Olen pitkän pohdinnan jälkeen päätynyt tähän malliin. Onko kokemusta tai mielipidettä kellään?

Roland TD-1KV V-Drum Set
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Löytyykö foorumilta sähkörummuttajaa? Olen päättänyt toteuttaa yhden pitkäaikaishaaveeni ja ostaa sähkörummut. Asun kerrostalossa enkä jaksa maksella ylimääräisiä soittopaikasta siksi oikeat kannut eivät sovi. Olen pitkän pohdinnan jälkeen päätynyt tähän malliin. Onko kokemusta tai mielipidettä kellään?

Roland TD-1KV V-Drum Set
Ajankohtainen aihe myös itselle, tullut Thomannia selailtua ja tällainen olis tarkoitus hankkia:

https://m.thomann.de/fi/alesis_dm10_studio_mesh_e_drum_bundle.htm?ref=mpd_ba_0

Ellet saa käänytettyä ostamaan Rolandia :D

Meinasitko ostaa vielä jonkun softan PC:lle esim. Addictive Drums 2?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

En osta mitään softia. Vain rumpusetin. Tänään painoin tilaa nappulaa ja yllämainittu setti lähti tilaukseen. Rolandit valitsin yksinkertaisesti sen takia, että vaatimuksenani oli laadukkaat ja pieneen tilaan mahtuvat sekä mikä tärkeintä hiljaiset rummut jotta uskallan soitella kerrostalossa. Rolandin setti vastaa kaikkiin vaatimuksiini ja lukemani ja kuulemani perustaalla myös soundimaailma oli erittäin hyvä ellei paras vastaavista. Kohtahan sen sitten näkee kun toivottavasti pian omani saan. :)

Samaisesta paikasta omani tilasin. Tämä setti ja lisäksi vielä ylimääräinen crashpelti.
https://m.thomann.de/fi/roland_td_1kv_v_drum_set_bundle.htm?ref=mpd_ba_0
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

En osta mitään softia. Vain rumpusetin. Tänään painoin tilaa nappulaa ja yllämainittu setti lähti tilaukseen. Rolandit valitsin yksinkertaisesti sen takia, että vaatimuksenani oli laadukkaat ja pieneen tilaan mahtuvat sekä mikä tärkeintä hiljaiset rummut jotta uskallan soitella kerrostalossa. Rolandin setti vastaa kaikkiin vaatimuksiini ja lukemani ja kuulemani perustaalla myös soundimaailma oli erittäin hyvä ellei paras vastaavista. Kohtahan sen sitten näkee kun toivottavasti pian omani saan. :)

Samaisesta paikasta omani tilasin. Tämä setti ja lisäksi vielä ylimääräinen crashpelti.
https://m.thomann.de/fi/roland_td_1kv_v_drum_set_bundle.htm?ref=mpd_ba_0
Kuulostaa hyvältä, laitan oman setin tilaukseen kuun lopussa (vielä auki että mikä setti) laitahan sitten omat kokemukset Rolandista kuhan pääset testaamaan :)
 
Vastaus: Madden NFL-sarja

Olikse muute Viasat joka näyttää tätä Suomessa TV:stä??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom