Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Pitää tässä joku päivä polttaa ne palautuslevyt kerta ei ne tyhjät dvd:t paljon edes maksa. Paljokohan noita levyjä sitten tarttee olla tietääkö joku eilleen illalla kattoin sitä ohjelmaa ja jos oikeen suomensin sen tekstin niin vähintään 6 dvd-levyä se siihen hommaan tartee.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Oon hankkimassa kohtapuoliin uusia pelikuulokkeita. Mitkä olisivat hyvät? Olen katsellut näitä joissa on se hyvä puoli että ne sopivat myös boksille. Myös hinta olisi itselle sopivaa luokkaa.

Eli mitä odotan:

-mikrofooni
-Xbox- ja PC-yhteensopivuus
-alle 80 hintaa

Jos tiedätte paikan (Mieluusti verkkokauppa) josta saisi jopa paremmat kuulokkeet niin kertokaa. Ja jos jollain on kokemuksia noista niin voi kertoa. Kiitos etukäteen. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Oon hankkimassa kohtapuoliin uusia pelikuulokkeita. Mitkä olisivat hyvät? Olen katsellut näitä joissa on se hyvä puoli että ne sopivat myös boksille. Myös hinta olisi itselle sopivaa luokkaa.

Eli mitä odotan:

-mikrofooni
-Xbox- ja PC-yhteensopivuus
-alle 80 hintaa

Jos tiedätte paikan (Mieluusti verkkokauppa) josta saisi jopa paremmat kuulokkeet niin kertokaa. Ja jos jollain on kokemuksia noista niin voi kertoa. Kiitos etukäteen. :)

Olen tyytyväisenä käyttänyt noiden aiempaa mallia pari vuotta, boxilla sekä skypettämiseen. Ei valitettavaa, kestänyt hyvin, mikki on herkkä ja pelisoundit oivat. Tuntikausien hokkaamisen jälkeen ei paina päätä lainkaan.

Voin suositella.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Oon hankkimassa kohtapuoliin uusia pelikuulokkeita. Mitkä olisivat hyvät? Olen katsellut näitä joissa on se hyvä puoli että ne sopivat myös boksille. Myös hinta olisi itselle sopivaa luokkaa.

Eli mitä odotan:

-mikrofooni
-Xbox- ja PC-yhteensopivuus
-alle 80 hintaa

Jos tiedätte paikan (Mieluusti verkkokauppa) josta saisi jopa paremmat kuulokkeet niin kertokaa. Ja jos jollain on kokemuksia noista niin voi kertoa. Kiitos etukäteen. :)

Steeleries Siberia V2:t ostaisin itse tuolla hinnalla, 2 vuotta tainut olla jo kyseiset luurit käytössä eikä mitään haukuttavaa.

Vaativat erillisen usb-äänikortin, mutta nykyään taitaa olla markkinoilla ps3:lle brändätyt mallit jotka toimii suoraan konsolilla.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Olen tyytyväisenä käyttänyt noiden aiempaa mallia pari vuotta, boxilla sekä skypettämiseen. Ei valitettavaa, kestänyt hyvin, mikki on herkkä ja pelisoundit oivat. Tuntikausien hokkaamisen jälkeen ei paina päätä lainkaan.

Voin suositella.

No hyvä, itsellä ne tulisivat boksipelailuun, skypeen, online-peleihin PC:llä ja muuhun mukavaan. Jää rahaa myös uuteen hiireen.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Onko kellään tarjottavana neuvontynkää miten pystyisi mahdollisimman vaivattomasti pysymään ajantasalla artistien tulevista konserteista? Olisi liuta yhtyeitä jotka olisi koettava livenä, mutta jokseenkin puuduttavaa aina vähän väliä käyttää puolisen tuntia pelkkään googletteluun "artist a tour dates", "artist b tour dates" jne. Ties kuinka monta kertaa on tullut missattua elämää suurempia keikkoja tämän menetelmän takia :(
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Voisiko joku ystävällinen antaa ilmaisen Urhotv-koodin tulemaan YV:llä?

Laittakaapa tulemaan koodi/koodeja jos niitä löytyy.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kertokaas te jotka omistatte asuksen kannettavan. Niin oletteko rekisteröityneet tuonne asus product registration sivulle. Itsellä tulee tuo joka käynnistys kerralla tuo ilmoitus ja en oikeen tiedä onko tuolla jotain merkitystä rekisteröityykö tuone vai ei. Kannattaako tuonne rekisteröityä vai ei?
 
Mistä kannattaisi katsella videotykkiin uutta lamppua? Ebay on toki pullollaan, mutta taitavat olla jotain tarvikekamaa, vai onko sillä ylipäänsä väliä?
 
Vastaus: RE: Kysy mitä vain -ketju

Mistä kannattaisi katsella videotykkiin uutta lamppua? Ebay on toki pullollaan, mutta taitavat olla jotain tarvikekamaa, vai onko sillä ylipäänsä väliä?

Myimme oman tykkimme pois pari kuukautta sitten, mutta sitä ennen tuli ostettua uusi lamppu tätä kautta:

Projectors from ProjectorPoint - LCD and DLP Projectors to Buy or Hire

Sähköpostilla on oltu kauppaan yhteydessä ja sieltä on sanottu, että kaikki lamput tulee moduulissa, että ei ole pelkästään se polttimo, eivät kuulemma koskaan myy pelkkiä polttimoita. Hinnat ovat hyvät Suomeen verrattaessa. Toimittavat DPD:llä nopeasti ja tuote on pakattu hyvin. En mene vannomaan, mutta muistaakseni lampuilla oli 90pv /1000h takuu, kumpi nyt sattuukaan tapahtumaan ensin :)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Oon hankkimassa kohtapuoliin uusia pelikuulokkeita. Mitkä olisivat hyvät? Olen katsellut näitä joissa on se hyvä puoli että ne sopivat myös boksille. Myös hinta olisi itselle sopivaa luokkaa.

Eli mitä odotan:

-mikrofooni
-Xbox- ja PC-yhteensopivuus
-alle 80 hintaa

Jos tiedätte paikan (Mieluusti verkkokauppa) josta saisi jopa paremmat kuulokkeet niin kertokaa. Ja jos jollain on kokemuksia noista niin voi kertoa. Kiitos etukäteen. :)

Nyt löysin taskunpohjalta (ei yhtään epäillyttävää) muutama kymppi lisää joten ajattelin kysäistä että onko kenelläkään kokemuksia Logitechin G35-kuulokkeista? Nämä ovat siis tarkoitettu PC:lle mutta pikaisen kokeilun perusteella aivan mahtavat ja kuulokkeet jättivät hyvän tunteen. Jos siis olet omistanut tai omistat kyseiset kuulokkeet ja luet tämän niin kirjoita kokemuksesi alle. :D
 
Nyt löysin taskunpohjalta (ei yhtään epäillyttävää) muutama kymppi lisää joten ajattelin kysäistä että onko kenelläkään kokemuksia Logitechin G35-kuulokkeista? Nämä ovat siis tarkoitettu PC:lle mutta pikaisen kokeilun perusteella aivan mahtavat ja kuulokkeet jättivät hyvän tunteen. Jos siis olet omistanut tai omistat kyseiset kuulokkeet ja luet tämän niin kirjoita kokemuksesi alle. :D

Ketjun aloittajalta löytyy ko. kuulokkeet. Kysele häneltä kokemuksia. Hyvät ne kuuleman mukaan on ollut.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Saako jostain Suomesta tai Euroopasta tilattua tälläistä:
Nostalgia Electrics - Vintage Collection Popcorn Cart - CCP-510

Ja samaan syssyyn tälläisiä:
West Bend - Popcorn and Oil (3-Pack) - WB-PC10517

Bestbuy ei taida Suomeen toimittaa ja vaikka toimittais ni taitaa tullit tulla päälle.

Ohhoh! Vähän harvinaisemmat ostokset :) Itse suosittelisin katsomaan amazon.co.uk ja amazon.de ja ebay.co.uk jos niistä löytyisi. Ja jostain keräilyliikkeestäkin saattaisi löytyä.
 
Ebayta katselin mut kärryt 150-180dollaria ja toimituskulut Suomeen +200dollaria. :D se on vähän liikaa.

Sanotaan et jos alle 300e löytyisi posteineen no viel vois tohon kotileffakäyttöön mennä. :)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Ebayta katselin mut kärryt 150-180dollaria ja toimituskulut Suomeen +200dollaria. :D se on vähän liikaa.

Sanotaan et jos alle 300e löytyisi posteineen no viel vois tohon kotileffakäyttöön mennä. :)
Hinnoista ei mitään tietoa mutta ilmeisesti turkulainen Nordic Snacks näyttäisi vähän vastaavia Suomessa myyvän. Eipä järin kummoiset kotisivut mutta on siellä ainakin jonkinlaiset yhteystiedot.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Sanokaapa joku luotettava nettikauppa, josta voi ostaa digitaalisen psn kortti koodin suomen storeen. En saanut omaa säästöpankki electronia toimimaan (ilmeisesti ainoa electron, mikä ei toimi), ja tarvitsisin rahaa psn tilille tänään, siksi siis hoppu.
 
Ylös Bottom