Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Vastaus: Kysy mitä vaan -ketju

Kysymys joka on vaivannut mieltä jo kauan: Samsung Galaxy II Vai HTC Desire HD? ( Vai kenties Sensation?) Tällä hetkellä Nokia 5230 käytössä, joten uutta luuria himoitsen. :D
 
Vastaus: Kysy mitä vaan -ketju

Kysymys joka on vaivannut mieltä jo kauan: Samsung Galaxy II Vai HTC Desire HD? ( Vai kenties Sensation?) Tällä hetkellä Nokia 5230 käytössä, joten uutta luuria himoitsen. :D

ericsson-gh197-1.jpg
 
Vastaus: Kysy mitä vaan -ketju

Kysymys joka on vaivannut mieltä jo kauan: Samsung Galaxy II Vai HTC Desire HD? ( Vai kenties Sensation?) Tällä hetkellä Nokia 5230 käytössä, joten uutta luuria himoitsen. :D

Kysytkö ihan tosissasi? Galaxy S2 vs Desire HD speksien osalta ainakin on selvä peli; 1200MHz dual core vs 1000MHz single core prosessori, 1080p videokuvaus vs 720p, HSPA+ vs HSPA, Super AMOLED+ vs S-LCD, 1650mAh akku vs 1230mAH, 1024Mb vs 768Mb muistia, 32Gb vs 1,5Gb sisäistä muistia, Bluetooth 3.0 vs 2.1..

Muita eroja Galaxy S2:n hyväksi mm. ohuempi ja ainakin itseä enemmän miellyttävä design sekä HDMI-liitäntä microUSB:n kautta. Ota Galaxy S2 jos vaan hinta ei ole ongelma. Desire HD vertautuu paremmin Galaxy S ykköseen ja ainakin omalla kohdalla Galaxy vei voiton alkuvuodesta...
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Tuli vaan mieleen et miks miesten polkupyörissä on se poikkitanko ja naisten pyörissä ei oo?

Muistan vaa ku lapsena tippu siihe tangon päälle ni sit aina harmitti ku sattu palleihin ja kaikilla muilla oli hauskaa :)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Tuli vaan mieleen et miks miesten polkupyörissä on se poikkitanko ja naisten pyörissä ei oo?
Naisten hameiden vuoksi.

Historically, women's bicycle frames had a top tube that connected in the middle of the seat tube instead of the top, resulting in a lower standover height. This was to allow the rider to dismount while wearing a skirt or dress.

Lisää aiheesta voi lukea Wikipediasta.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Miksi miehellä ei ole vaginaa, ja miksei naisella ole penistä? :confused:

Olen miettinyt tätä koko elämäni ajan...
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Miksi miehellä ei ole vaginaa, ja miksei naisella ole penistä? :confused:
Oletko varma, että haluat tietää?

<vastaus kysymykseen>
Kummallakin sukupuolella viikolla 7 muodostunut väliliha (perineum) jakaa kloakaalikalvon urogenitaalikalvoksi ja peräaukonkalvoksi. Urogenitaalikalvo katoaa viikolla 7. Poikasikiöillä urogenitaalisinuksen soluissa ekspressoituva 5α-reduktaasientsyymi muuttaa kiveksen tuottaman testosteronin dihydrotestosteroniksi, joka ohjaa naarastyyppisten ulkoisten sukupuolielinaiheiden (labioskrotaalipoimu, urogenitaalipoimu ja genitaalikyhmy) maskulinisoitumisen viikoilla 12-20. Tyttösikiöllä labioskrotaalipoimut muodostavat isot häpyhuulet (labia majora), urogenitaalipoimut muodostavat pienet häpyhuulet (labia minora) ja genitaalikyhmy klitoriksen (clitoris). Poikasikiöllä isoja häpyhuulia vastaavat kivespussit, pieniä häpyhuulia siittimen varsi (penis), genitaalikyhmyä terska (fallos).

Lähde: Solunetti
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

^ Kiitos vastauksesta, valaisti elämäni tarkoitusta erittäin paljon.

Olisi vielä toinen kysymys; Miksi peniksestä on muodostunut juuri tuollainen... "nakki" :rolleyes:
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Eikö terskan muoto ainakin ole sellainen sen takia, että saataisiin kilpailevan uroksen siemenet ulos, eli se on ns. ulosvetäjä samaan aikaan kun sillä voi omat siemenensä laskea.

En ole ihan varma mistä nyt olen lukenut, tai kuullut tämän, eli tämmöstä epävirallista tietoahan tämä. :D
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Täh? Minulle on kyllä kerrottu, että se muoto on sellainen, jotta ei käsitöissä lipsahda nyrkki silmään.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

^ Kiitos!

Vielä olisi yksi askarruttava kysymys; Haluan tietää, paljonko Esko Koveron (salattujen elämien tsajajajajajaa-Ismo) painon kolmen desimaalin tarkkuudella. ;)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Haluan tietää, paljonko Esko Koveron (salattujen elämien tsajajajajajaa-Ismo) painon kolmen desimaalin tarkkuudella. ;)
Sori, ei löydetty niin tarkkaa vaakaa. Mutta vastaan varmuuden vuoksi: alle 200,000 kiloa.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Miten te etsitte nettiseuraa?

Mä oon käyttäny vaan facebookkia ja siel tulee juteltua joskus harvoin, vaikka notkuis koko päivän siellä. Twitteri on mut en ole sitä käyttäny. Haluuks joku olla mun facebook kaveri ja jutella ihan mistä vaan?
Vai onko parempia reittejä etsiä uusia tuttavuuksia?
Treffiseuraa en etsi ne tulee jos on tullakseen. =)
Kuuntelen paljon kaikenlaista musaa, pelaan pleikka3:sta, katson elokuvia jne..
Ahdistaa kun en pysty enkä tykkää käydä baareissa.
Alkuun riittäis jos sais nettikavereita. =) Pliis jeesatkaa 25v miestä ja sori tekstistä jos on väärässä paikassa tai epäselvää.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Miten te etsitte nettiseuraa?
En voi väittää, että olisin ehkä koskaan aktiivisesti seuraa etsinyt, mutta irkki on ollut se kanava, jota kautta on tullut tässä viimeisen puolentoista vuosikymmenen aikana tutustuttua lukemattomiin ihmisiin.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

En voi väittää, että olisin ehkä koskaan aktiivisesti seuraa etsinyt, mutta irkki on ollut se kanava, jota kautta on tullut tässä viimeisen puolentoista vuosikymmenen aikana tutustuttua lukemattomiin ihmisiin.

Pitää opetella käyttää tuota irkkiä sitten. =D
Kiitos neuvosta!
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mistä mä saisin semmoisen Dummy xbox ohjaimen, koska olisi tarkoitus laittaa se hääauton perään kilkkeeksi oluttölkkien kanssa. En viitsisi tärvellä toimivaa ohjainta. Täytyykö mun mennä pöllimään IKEA:sta semmoinen. Niitähän löytyy sieltä tv tasojen esittelystä.
 
Ylös Bottom