Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

hihitys: Ovat spambotien lähettämiä phishing-viestejä. Eivät ole aitoja.

PS. Siivoa viestistäsi linkit pois. Saattaa joku vahingossa klikata.
Miten saan nuo viestit loppumaan? Ja teidän oma syysteemi nuo linkit tekee...
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

hihitys: Ei niitä saa loppumaan, mutta voit opettaa spämmifiltteriäsi tunkemaan nuo suoraan roskiin.

Ja linkit tulivat, koska ne siihen copy-pastesit. Muokkaa viestiäsi, kiitos.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Miten saan nuo viestit loppumaan? Ja teidän oma syysteemi nuo linkit tekee...
Eivätpähän nuo sen jälkeen lopu, kun kerran ovat päässeet alkamaan. Jos ei sähköpostin tilistä tai niiden lukemiseen käytetystä softasta saa spämmiruuvia tiukemmalle niin sitten niitä joko pitää vain sietää tai hommata uusi sähköpostiosoite, jota käyttää hyvin, hyvin harkiten :/
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

hihitys: Ei niitä saa loppumaan, mutta voit opettaa spämmifiltteriäsi tunkemaan nuo suoraan roskiin.

Ja linkit tulivat, koska ne siihen copy-pastesit. Muokkaa viestiäsi, kiitos.
Mutta systeeminne ne tekee klikattaviksi. Noh sain nyt ainakin massapoistettua kaikki siltä lähettäjältä tulleet viestit (yli 60 viestiä...)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Varmaan todella hölmö kysymys, mutta ostin videotykin BenQ w1000+ ja siinä sanotaan olevan 3D-tuki, niin näenkö todellakin sillä + PS3:lla+ laseilla 3D kuvaa seinältä?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

HP läppäri windows vista 3GB RAM ,2.1 Ghz dual core suoritin ,ATI mobility radeon HD 3450 näytönohjain . Toimisko Left 4 Dead 1 tai 2?
 
Kitarasankarit hoi!

Ne jotka asiasta jotain tietävät, niin ehdotelkaas hyviä & helppoja rokki biisejä, joita vois opetella. En ole muutamaan vuoteen koskenutkaan kitaraan ja nyt olis tarkotus taas alkaa jammailemaan kaverin kanssa. Kitara-rumpu-kombo kyseessä ja osaava kaveri kannuissa, niin en ihan nuijalta haluais näyttää :) Eli ehdotelkaa hyvältä kuulostavaa ja helpohkoa musaa. Kiitos!

PS. Sormenpäät tykkää kun pitkän tauon jälkeen alkaa taas soittamaan.

ULTIMATE GUITAR TABS ARCHIVE | 300,000+ Guitar Tabs, Bass Tabs, Chords and Guitar Pro Tabs!
^^Tuolta löytyy paljon biisejä

Ja siellä on kaksi vaihtoehtoa: Tabs ja Chords. Itse soitan tabseilla, koska kitaran soittoa olen vain omatoimisesti harrastanut. Eli tabseissa ei tarvitse mitään nuotteja osata.

HP läppäri windows vista 3GB RAM ,2.1 Ghz dual core suoritin ,ATI mobility radeon HD 3450 näytönohjain . Toimisko Left 4 Dead 1 tai 2?

Can You Run It? - Tuonne kirjoitat vain pelin nimen ja klikkaat ''Can you run it''
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

https://www.konebox.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=107646
Saako näitä tilattua mitenkään siten, että vois maksaa pelkällä käteisellä? Eli korttia ei ole ja pystyisin tilaamaan nämä Espoon, Friisilän Koneboxiin ja noutamaan ne sieltä. Onko mitenkään mahdollista?

Sivun vasemmassa laidassa "TOIMITUSTAVAT", click ja mitäs löytyikään.

Nouto myymälästä Hinta 0,00 Eur.
Tilaus toimitetaan noudoksi tilauksella ilmoitettuun myymälään. Asiakkaalle ilmoitetaan tekstiviestillä, kun tilaus on valmis noudettavaksi myymälästä. Tilaus toimitetaan keskusvarastoltamme myymälään.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Epson EH-TW3200 videotykkiin on palanut kuva kiinni. Kuvan keskellä on pienempi ruutu josta löytyy 4PROn logo. Tykillä siis vkl aikana katsottu golfia 4PRO kanavalta. Onkohan tähän jotakin kotikeinoa, jolla voisi yrittää korjata, vai onko vain tyydyttävä huoltopalveluun? Entä kuuluuko tämä vika mahdollisesti takuuseen?

Outoa tässä on myös se, että kun huomasin tämän, niin sama haamukuva näkyi myös kun laittoi ns. blank kuvan (sininen kuva) ruudulle, mutta enää sitä ei blankilla tule.

Olen tässä hetken jo netistä yrittänyt löytää jotain tapaa, millä tämän saisi korjattua, mutta nähtävästi LCD tykeissä ei tätä vikaa ole (joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta) juurikaan tavattu. Joten isot kiitokset niille, jotka tästä jotain mahd. löytävät.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mitä teen ylimääräisillä 3,5 kovalevyillä? Kone meni vaihtoon joten noille pitäisi keksiä käyttöä.
Edullinen NAS? Docking station? Ajatuksia?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mikä hyöty tuosta Facebook Connectista on? Voiko sillä pelkästään kirjautua tänne foorumille Facebook -tunnuksilla vai tuoko se jotain muuta hienoa lisäarvoa?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mitä teen ylimääräisillä 3,5 kovalevyillä? Kone meni vaihtoon joten noille pitäisi keksiä käyttöä.
Edullinen NAS? Docking station? Ajatuksia?
Eikös 3,5 ole samaa kokoluokkaa, kuin PS3 kovot? Jos on sopivasti tilaa noilla ylimääräsillä, niin pistä vaikka pleikkariin kiinni. Itselläkin oli ylimääräinen, jonka olisin pistänyt pleikkariin, mutta oli valitettavasti mennyt hajalle :(
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Eikös 3,5 ole samaa kokoluokkaa, kuin PS3 kovot? Jos on sopivasti tilaa noilla ylimääräsillä, niin pistä vaikka pleikkariin kiinni. Itselläkin oli ylimääräinen, jonka olisin pistänyt pleikkariin, mutta oli valitettavasti mennyt hajalle :(

PS3 käyttää 2,5 kovoja.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mikä hyöty tuosta Facebook Connectista on? Voiko sillä pelkästään kirjautua tänne foorumille Facebook -tunnuksilla vai tuoko se jotain muuta hienoa lisäarvoa?

Rekisteröityessä voi kirjaantua omilla Facebook -tunnuksilla. Tällöin nimimerkiksi tulee Facebookin (Yleensä oikea nimi).

Voit myös jälkikäteen linkittää napilla Facebook tilisi, jonka jälkeen voit kirjaantua Facebook -tunnuksellasi myös foorumiin. Tällöin vanha foorumi nimimerkkisi pysyy, eikä muutu facebook nimeksi. Tosin Facebookin profiili kuva taitaa muistaakseni tulla tänne + joitakin info kenttiä.

Kun Foorumissa kirjaantuu Facebook -tunnuksilla sisään, kirjaantuu samalla myös Facebookkiin. Sekä ylhäällä olevasta linkistä pääsee omalle Facebook -sivulle.

Foorumi tulee myös Like -ominaisuutta ja voit myös tekemistäsi viesteistä, blogeista jne heittää linkin Facebookkiin. Mikä tosin onnistuu, ilman Facebook -tilin linkittämistä. Toiminto vaan nopeuttaa jos käyttää Foorumia ja Facebookkia ahkeraan.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Sohaistaan nyt sitä muurahaispesää..

Nuuska, tuo ruotsalaisten oma "musta kulta". Miksei sitä oteta takaisin myyntiin Suomessa? Eihän se nyt mikään "vuoden terveystuote" ole mutta huomattavasti terveellisempi ja "syöpä-ystävällisempi" kuin savukkeet, niin käyttäjille kuin sivullisille.

Olen itse nuuskankäyttäjä. Paljon saa kuulla kaikennäköistä esim. "tossahan on lasinsiruja" (väärin, nuuskassa ei ole KOSKAAN ollut lasinsiruja, vaan tämä legenda on lähtenyt liikkeelle todennäköisesti siitä kun nuuskapurkin avatessa joku on huomannut suolakiteitä tavaran päällä.)
"hyiii saat vielä suusyövän" No, voi olla mutta sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä nuuskan kanssa. Tästäkin on olemassa kaikennäköisiä tutkimuksia, mutta yksikään ei vielä tietääkseni ole pystynyt todistamaan kiistattomasti nuuskan yhteyttä suusyöpään. Olen varma että suusyövän saamisen riski kohoaa jos käyttää mutta se riski on häviävän pieni verrattuna nuuskaamattomiin ihmisiin.
Itseasiassa tupakoitsijoilla on suurempi riski saada suusyöpä kuin nuuskankäyttäjillä.

Mielenkiintoinen pointti on myös se Ruotsin syöpätilastot eivät ole mitenkään korkeat, elleivät jopa Euroopan pienimpiä.
Herääkin kysymys; JOS nuuska niin vaarallista on niin mikseivät ruotsalaiset sairaalat ole täynnä suu-, kurkku-, ym. syöpäsairaita?

"Jenkkinuuskaa" ei pidä sekoittaa ruotsalaiseen. Se valmistetaan eri tavalla ja sen on todistettu aiheuttavan suuhun mm. leukoplakioita (Menikö oikein?) Tähän tavaraan en koske.

Painotan että tämän tekstin kirjoittaja on nuuskankäyttäjä joka ei kuitenkaan käytä muita nikotiinivalmisteita jos nuuskaa ei ole saatavilla.

En yritä olla mikään nuuskan "sanansaattaja", toin vain muutamia pointteja asian tiimoilta.

Ps. Olen entinen tupakoitsija. Toukokuussa tuli kolme vuotta sauhutonta elämää täyteen. Kuusi vuotta ehdin polttaa. En ole katunut lopettamista päivääkään.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Nuuska, tuo ruotsalaisten oma "musta kulta". Miksei sitä oteta takaisin myyntiin Suomessa?
Ps. Olen entinen tupakoitsija. Toukokuussa tuli kolme vuotta sauhutonta elämää täyteen. Kuusi vuotta ehdin polttaa. En ole katunut lopettamista päivääkään.
Mä olen kanssa ihmetellyt aivan samaa, salaliittoteorian omaisesti epäilen että tupakkayhtiöillä on sormensa pelissä nuuskan kieltämisen kanssa. Jatkuvasti yritetään vaikeuttaa nuuskan ostamista (määrärajoitukset laivoille jne ) Ainoa "huume" kahvin lisäksi jota itse käytän, niin oishan se kiva jos sitä lähikaupasta saisi :)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Eiköhän se johdu siitä, että tupakka on niin tajuttoman suosittua jolloin sen vetäminen pois myynnistä aiheuttaisi paljon närkästystä. Nuuskaa käyttäviä taasen on paljon vähemmän, jolloin tämän epäterveellisen tuotteen kieltäminen ei aiheuta niin paljon mellakkaa. Iteki oon ihmetelly, mut eipä sillä väliä, kun ei sitä tulis varmaankaan pitkäaikaisesti käytettyä. Jos Ruotsissa olisi yhtä vähän nuuskankäyttäjiä kuin Suomessa, nii uskoisin, että se olis kielletty sielläkin.

Sit mun kysymitävaan-kysymys, eli onko Youtubessa mahdollista, että soittolistat olis kokoajan parhaalla laadulla ilman, että pitäis laittaa koko screenille? Ottaa vähän päähän vaihtaa soittolistassa aina uuden biisin alkaessa paras laatu. (Dubstep on ihan kuraa 360p) :(
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Sit mun kysymitävaan-kysymys, eli onko Youtubessa mahdollista, että soittolistat olis kokoajan parhaalla laadulla ilman, että pitäis laittaa koko screenille? Ottaa vähän päähän vaihtaa soittolistassa aina uuden biisin alkaessa paras laatu. (Dubstep on ihan kuraa 360p) :(

Mitä selainta käytät? Ainakin chromeen saa YouTube quality selectorin, joka hoitaisi homman.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

HP läppäri windows vista 3GB RAM ,2.1 Ghz dual core suoritin ,ATI mobility radeon HD 3450 näytönohjain . Toimisko Left 4 Dead 1 tai 2?

L4D1 toimii todennäköisesti kohtuullisesti ongelmitta, L4D2 voi vaatia asetustuksista tinkimistä. Mitään ihmeitä ei kannata kuitenkaan odottaa tuolta kokoonpanolta.
 
Ylös Bottom