Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kysymys kuuluu, että onko kellään tietoa onko useita satasmarkkoja (kuulema) arvoltaan olevien korttieni arvo nykyään noussut tai laskenut? Ja tietääkö kukaan hyvää ja luotettavaa nettisivua, josta voisi tuota korttien nykyarvoa tarkastella? Olisihan se kiva huomata ettei tuo korttien säilöminen ollutkaan aivan turhaa. :D
Kävelet lähimmälle Ärrälle ja ostat uusimman Becketin, vai mikä hemmetti se lehti ny oli, josta noita arvoja syynäiltiin.. :D
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mistä nyt jatkossa saa pelit halvimmalla? Kannattaako enää tilata vaikka play.com:sta vai mitenkä? Kun tuli nyt se uusi vero juttu, että ainakaan ahvenanmaalta ei taida enää saada siihen n. 40 euroon pelejä? Kertokaahan minulle!
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mistä nyt jatkossa saa pelit halvimmalla? Kannattaako enää tilata vaikka play.com:sta vai mitenkä? Kun tuli nyt se uusi vero juttu, että ainakaan ahvenanmaalta ei taida enää saada siihen n. 40 euroon pelejä? Kertokaahan minulle!

Varmaankin Brittien Amazon on nyt halvin paika tilata pelejä. Tosin hintaan lisätään brittien ALV:n sijaan Suomen ALV, joka hieman nostaa pelien hintoja, mutta kyseessä on tosi pieni summa. Brittien Amazonista tilatessa ei tarvitse kuitenkaan stressata siitä, että peli jäisi tullin haaviin.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Miten saan omaan postaukseen täällä foorumilla uploadattua mukaan mp4-videon oman koneen kovalevyltä?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mitkä olisia kohtuuhintaiset (alle 100e) maksavat kuulokkeet, jotka olisivat oikeasti hyvät musiikin kuunteluun esim.busseissa?Kiitän jo etukäteen vastauksista!
 
Mitkä olisia kohtuuhintaiset (alle 100e) maksavat kuulokkeet, jotka olisivat oikeasti hyvät musiikin kuunteluun esim.busseissa?
Olen vain tällainen tuohikorva, mutta olen ollut Sennheiser PX 200-IIi -kuulokkeisiini (kolmas i todellakin pienellä) oikein tyytyväinen. Ovat kevyet, taittuvat tarvittaessa kokoon, ja jossain määrin blokkaavat taustamelua. Ite nimenomaan työmatkalla bussissa noita käytän.

Hintaa noilla oli reilu vuosi sitten britti-Amazonista tilattuna noin 65 e. Noissa on mukana piuhaan integroitu mikki ja ns. iPod-kontrollit (toimii kaikissa iOS-laitteissa), joilla voi säätää äänenvoimakkuutta ja käyttää Play/Pause/Next/Previous-komentoja.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Olen vain tällainen tuohikorva, mutta olen ollut Sennheiser PX 200-IIi -kuulokkeisiini (kolmas i todellakin pienellä) oikein tyytyväinen. Ovat kevyet, taittuvat tarvittaessa kokoon, ja jossain määrin blokkaavat taustamelua. Ite nimenomaan työmatkalla bussissa noita käytän.

Hintaa noilla oli reilu vuosi sitten britti-Amazonista tilattuna noin 65 e. Noissa on mukana piuhaan integroitu mikki ja ns. iPod-kontrollit (toimii kaikissa iOS-laitteissa), joilla voi säätää äänenvoimakkuutta ja käyttää Play/Pause/Next/Previous-komentoja.

Kiitos todella nopeasta vastauksestasi!Noita täytyy tarkemmin huomenna katella, vaikuttavat todella lupaavilta.Hintakin on aivan kohdallaan, ja niin tosiaan kyllähän toi Iphonekin löytyy :).
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mitkä olisia kohtuuhintaiset (alle 100e) maksavat kuulokkeet, jotka olisivat oikeasti hyvät musiikin kuunteluun esim.busseissa?Kiitän jo etukäteen vastauksista!

Itse ollut monia pystejä voittaneet Jays-Fourit käytössä toista vuotta. Motiivi näihin oli seitsemän kertaa napsahtaneet Sennheiserin piuhat, näissä ruotsalaisten design-velhojen napeissa on tagliatelli-piuha mikä ei mene solmuun eikä poikkikaan kovin helposti. (muuten pidin senkun kuulokkeista, mutta tosiaan se piuha menee itsellä aina poikki plugin vierestä)

Jays Headset a-JAYS FOUR iPhone - Black - Kotielektroniikka - CDON.COM

Napit kyseessä, eli jos haet kuppimallisia niin pahoittelen aikasi tuhlaamista :)

p.s. Ja iPhonetukea löytyy myös, kake ja mikki.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Amazon ei tue suoraan paysafecard palvelua mutta kyseisen palveluntarjoaja antaa ostaa omalta sivultaan Amazon lahjakortin omalla tuotteellaan. UK:ssa ja muissa Euroopan maissa on tämä mahdollisuus mutta onko tämä mahdollista Suomen kautta. Itse en nähnyt vastausta kun suomenkielisillä sivuilla kävin katselemassa. Voinko lunastaa kyseisen lahjakoodin UK:n sivuilta?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Jossain lehdessä oli vertailu netissä olevista tv-palveluista. En muista missä lehdessä. Joten tietääkö joku missä olisi vertailu netissä toimivista tv-palveluista? Eli pitäisi saada maksukanavista ainakin discovery näkymään. Ja pitää olla sellainen palvelu, missä näkee mitä televisiosta sillä hetkellä tulee eli ei käy Netflix yms. palvelut. Ja vertailussa pitäisi näkyä hinnat ja muut tiedot.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Amazon ei tue suoraan paysafecard palvelua mutta kyseisen palveluntarjoaja antaa ostaa omalta sivultaan Amazon lahjakortin omalla tuotteellaan. UK:ssa ja muissa Euroopan maissa on tämä mahdollisuus mutta onko tämä mahdollista Suomen kautta. Itse en nähnyt vastausta kun suomenkielisillä sivuilla kävin katselemassa. Voinko lunastaa kyseisen lahjakoodin UK:n sivuilta?

Sain vastauksen Paysafecard:in tukipalvelusta josta sanottiin että ei voi käyttää Suomessa ostettuja Paysafecard koodeja UK:n Paysafecard sivustolla jolta olisi voinut lunastaa Amazon lahjakortin.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Lähetin kannettavan takuuhuoltoon UPS:sän kautta. Saako tuolta UPS:sän sivuilta tai jostain seuranta koodia et tietäis missä koneeni menee. Hommaa hankaloittaa se, että täällä missä asun niin ei ole tuota UPS:sän palveluita vaan Itella hoitaa noi kuljetuksen UPS:sälle. Ja UPS sitten vie koneeni ruottiin huoltoon. Itellalta sain seurantakoodi mutta UPS:sältä ei ole mitää seurantakoodeja tullut.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Osaisko joku auttaa mikä vois olla vikana tossa Javassa, versio 7 update 11. Ei toimi firefoxilla eikä chromella, mutta internet explorissa toimii. Ennen tota update 11 toimi myös chromessa ja firefoxissa. Olen yrittänyt poistaa javaa ja asennalla uudelleen mutta ei auta. :/
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Osaisko joku auttaa mikä vois olla vikana tossa Javassa, versio 7 update 11. Ei toimi firefoxilla eikä chromella, mutta internet explorissa toimii. Ennen tota update 11 toimi myös chromessa ja firefoxissa. Olen yrittänyt poistaa javaa ja asennalla uudelleen mutta ei auta. :/
Oracle tehnyt virheen tuossa päivityksessä, jonka myötä Java ei asennu kyseisiin selaimiin oikein. Käytännössä ei auta kuin odotella uutta versiota (bugiseurannan mukaan korjaus olisi tulossa updateen 14, milloin se nyt sitten julkaistaankin) tai poistaa update 11 ja palata takaisin edelliseen versioon. Tosin osalla porukkaa sama tapahtui jo update 10:n kanssa, joten pakittaa pitäisi ehkä sitäkin aikaisempaan versioon.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kysymykseni koskee UPO jääkaappi ja pakastimien varaosia. Tietääkö kukaan mistä saisi tilattua jääkaapin ja pakkasen kahvoja? Yhden verkkokaupan olen löytänyt ja kappalehinta kahvalle on sielä sen 32 euroa, joka on minun mielestäni muovisesta osasta hieman liikaa pyydetty. Onko kahvat tosiaan näin arvokkaista vai löytyykö jostakin paikka, josta hieman edullisemmin voisi löytää etsimänsä? Kiitos jo etukäteen!
 
Ylös Bottom