Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kysymykseni koskee UPO jääkaappi ja pakastimien varaosia. Tietääkö kukaan mistä saisi tilattua jääkaapin ja pakkasen kahvoja? Yhden verkkokaupan olen löytänyt ja kappalehinta kahvalle on sielä sen 32 euroa, joka on minun mielestäni muovisesta osasta hieman liikaa pyydetty. Onko kahvat tosiaan näin arvokkaista vai löytyykö jostakin paikka, josta hieman edullisemmin voisi löytää etsimänsä? Kiitos jo etukäteen!

"Soittakaa upo kuluttajaneuvontaan lähettävät sieltä ilmaiseksi kahvan postissa... itselle tullut ainankin jo 2 kahvaa."
"Joo kannattaa soitella sinne Upon kuluttajaneuvontaan. Tänään lupasivat lähettää meillekki uuden kahvan."

Eli kannattaa kysellä tuolta. Nuo sitaatit löytyi: Jääkaapin oven kahva? - Kodinkoneet - Suomi24
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Osaattekos arvon tietäjät arvioida, että mikä olisi paras ja fiksuin ja filmaattisin tapa päästä eroon vanhasta LCD-töllöstä? Kyseessä on useampia vuosia vanha televisio, joka otti ja hajosi joku aika sitten. Näytöllä näkyy nykyään vain mustaa ja siellä täällä pystysuoria värijuovia. Mihinkäs suuntaan arvioisitte tuon parhaiten liikkuvan?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Vie se lähimmälle Sortie-asemalle. Helsingissä yksi hyvä löytyy Kivikosta. Ei maksa mitään ja pääset siirtämään vanhan sotaratsun osaksi materiaalikierrätystä.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Tuolla käyttäjän ohjauspaneelissa voi muokata profiilin kuvaa ja avataria, mutta miten nämä eroavat toisistaan? Älkää teurastako tulokasta.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Avatar kuva on toi mikä näkyy mun nimen alla ja profiilikuva on kuva joka näkyy profiilisivulla, jonne pääset klikkaamalla jonkun nimimerkkiä.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Katotaan kuinka moni täällä tietää sanan naski. Jos tiedät tai luulet tietäväsi mitä se tarkoittaa. Niin vastaa tähän viestiin ja kirjoita siihen mitä se tarkoittaa.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Katotaan kuinka moni täällä tietää sanan naski. Jos tiedät tai luulet tietäväsi mitä se tarkoittaa. Niin vastaa tähän viestiin ja kirjoita siihen mitä se tarkoittaa.
Nastolan Kiekko!

[size=-3]oikeesti opin aikoinaan Aku Ankasta, että se on porsas[/size]
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Et voi noin sanoa. Jotkut sanat voi tarkoittaa monta eri asiaa. Varsinkin murteissa on paljon eroja. Joten et voi sanoa mikä on oikea ja mikä väärä merkitys.
Ny kerron sanan mitä minä hain. Naski on synonyymi sanalle pikku lapsi. Nasikia käytettään myös airsoftissa jaloissa pyörivistä ja aikaan saamattomista alle 15v lapsista.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

No tossa mielessä naski on vain haukkumasana, eikä toi ole luultavasti mikään oikea määritelmä. Ihan niinkuin homo, toista haukutaan homoksi, vaikka ei tiedettäisiin mitä se tarkoittaa tai sitten siitä ei vaan välitetä.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Ny kerron sanan mitä minä hain. Naski on synonyymi sanalle pikku lapsi. Nasikia käytettään myös airsoftissa jaloissa pyörivistä ja aikaan saamattomista alle 15v lapsista.

naski | Urbaani Sanakirja
1. sika/porsas
2. Naski on Air-softissa käytetty sana joka tarkoittaa pikkukakaraa, yleensä 15 vuotiataat ei lähde 10 vuotiaitten järjestämii peleihi..

Itsekin olen kuullut vain tuon sika merkityksen.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Tiesin tuon naskin merkityksen airsoftissa, koska pikkuveli harrasti kyseistä lajia ennen.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Jos tilaan netistä tavaraa ja maksan ostokset visa electronilla, niin näkyykö maksu samantien kaupan/myyjän tilillä:confused:
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Tuleeko muka oikeasti tänään 5 jaksoa putkeen Game of Thrones toisen tuotantokauden jaksoa? Näin telkku.com antoi ymmärtää.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Olen itsekin ihmetellyt, miksi Yle näyttää viisi jaksoa kerralla. Huomenna on äikän kirjotukset, mutta pitäähän nuo jaksot nyt kahtoa, vaikka vähän myöhään meneekin.
 
Yle taistelee varmaankin katsojista HBO:n nettipalvelua vastaan, maksettuaan kovan hinnan sarjojen oikeuksista on nyt huomannut että HBO on kerännyt yllättävän paljon maksavia asiakkaita.

Tosin on samalla saattanut YLE:n maksamat hinnat tippua, tuskin voidaan pyytää samaa hintaa oikeuksista kun oikeuksien myyjä tarjoaa tuotetta suoraan asiakkaalle samalla markkina-alueella.
 
Ylös Bottom