Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Miksi tästä threadista on tullut "Clockwerk kysyy sarjatulena itsestäänselvyyksiä/tyhmiä -ketju" ?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mitä eroa on "touchpadilla" ja touchscreenilla" ?
Viitaten PS4 ohjaimeen...
Touchpad on pelkkä kosketuspinta, eli se PS4:n ohjaimen pinta tosiaan tunnistaa sormesi siinä. Touchscreen on nimensö mukaisesti kosketusNÄYTTÖ, eli kuten vaikka kaikki nykyiset kännykät, niissä on kosketusnäyttö. Näytössä siis voi näkyä kaikkia kivoja kuvioita ja värejä, kosketuspinnassa ei. :I

Smikke, en tiiä.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Ei ole tyhmää kysymystä, on vain tyhmiä vastauksia. ;)En mäkään tiennyt tota touchpadin ja touchscreenin eroa. Ei teitä nyt niin paljoa voi häiritä jos joku kysyy jotain teille itsestäänselvää. Ja clockwerk, kysy pois vaan jatkossakin, ellei tule modeilta noottia. :)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Ainoa asia mikä näissä kysymyksissä häiritsee se, että monet näistä kysymyksistä olisi voinut kysyä asiaankuuluvussa topsussa.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Minulla on 1 psn kaveri jonka partyihin en voi MW3:ssa joinata, eikä hänkään minun partyihin.
Kun ajattelin nyt hankkia GTA IV:n että voisin sitä hänen kanssaan pelata niin onko todennäköistä että pystytään pelaamaan yhdessä sitä?

Liittyy jotenkin meidän netteihin, muiden kuin tämän yhden kaverin kanssa ei tälläista ongelmaa ole.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mun vuki olla tyhymä. Eli kuinka paljon pystyy tavallista valokuvaa suurentamaan ilman että laatu kärsii...? Mulla on pari keikkakuvaa josta toista pitäis suurentaa yhtä julistetta varten. Laatu on aika hyvä, mutta uskaaltaako 30 prossaa suurentaa? Näytöllä näyttää kohtalaisen hyvältä mutta voiko siihen luottaa? Lähetettiin jo painoon (print24) mutta sieltä tuli vastaus että resoluutio liian pieni... help! js ps. onko sillä väliä millä softalla sitä suurentaa? Ei ole photaria mutta Gimp löytyy...
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kuinka suuria arvoltaan ovat Steam-lahjakortit joita voi ostaa Gamestopista?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mitä tähän koneeseen pitäsi lisätä, jotta toimisi edes jonkinlaiset fps-pelit maksimigrafiikoilla? http://cdon.fi/kotielektroniikka/fujitsu_lifebook_nh532_intel_i7-3630qm_8gb_500gb_17.3_w8-21464861
Tuli tämmöinen tilattua, mutta esim. MW2 maksimigrafiikoilla on noin 30 fps. :/
Auttakaa tietokoneista ymmärtämätöntä? :D
Ja sitten tämä windows 8, kuinka monella on ja mitä olette pitänyt? Itse en oikein kunnolla osaa edes vielä käyttää, olisi kiva kuulla joitain neuvoja. =)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Eipä noihin läppäreihin mitään osia voi liiemmin vaihdella.
Tai kyllähän osassa on vaihdettavissa oleva näyttis, mutta harvemmin riittää läppärin jäähyn teho kuumemmalle näyttikselle ja joutuu kalstamaankin jostain ulkomailta melkeimpä kun virralista myyntiä niille ei ole.

Näyttiksen kellotus on paras kikka lisätä pelitehoa, googlaamalla pitäisi löytyä ohjeita.
Niin ja mitään maksimi asetuksia tuollaiselta koneelta turha edes odottaa, kun ei edes mikään varsinainen peliläppäri ole kyseessä (vaikka ihan kohtuu rautaa onkin).
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mitä tähän koneeseen pitäsi lisätä, jotta toimisi edes jonkinlaiset fps-pelit maksimigrafiikoilla? Fujitsu Lifebook NH532 Intel i7-3630QM 8GB 500GB 17.3 W8 - Kotielektroniikka - CDON.COM
Tuli tämmöinen tilattua, mutta esim. MW2 maksimigrafiikoilla on noin 30 fps. :/
Auttakaa tietokoneista ymmärtämätöntä? :D
Ja sitten tämä windows 8, kuinka monella on ja mitä olette pitänyt? Itse en oikein kunnolla osaa edes vielä käyttää, olisi kiva kuulla joitain neuvoja. =)


Tällaisen läppärin omaavana:

SAMSUNG R519/R791:

Pentium(R) Dual Core T4300 @ 2.10GHz (2 CPUs) ~2.1GHz
3072MB RAM

Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family
Koko muisti: ~1324MB

Voin sanoa, että tilanteesi on hyvin HYVIN paljon parempi kuin itselläni. Ylikellotettuna tämä rotisko pyörittää juuri ja juuri CSS (40-100fps, configit MAX FPS), ja TF2 (20-50 fps...cfgit MAX FPS), joten sinuna hymyilisin. Kuitenkin ikinä jos aiot pelaamiseen konetta ostaa, älä katso läppäreitä...
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mitä tähän koneeseen pitäsi lisätä, jotta toimisi edes jonkinlaiset fps-pelit maksimigrafiikoilla? Fujitsu Lifebook NH532 Intel i7-3630QM 8GB 500GB 17.3 W8 - Kotielektroniikka - CDON.COM
Tuli tämmöinen tilattua, mutta esim. MW2 maksimigrafiikoilla on noin 30 fps. :/
Auttakaa tietokoneista ymmärtämätöntä? :D

Kuten sanottua läppäreihin ei juuri pysty osia vaihtelemaan, kovalevyn voi toki vaihtaa SSD:hen mutta fps:ää se ei nosta. Sinun testailisin tiputtaa jotain asetuksia ja katsoisin miten saa pelit pyörimään 50+ fps. Kannattaa varmaan kokeilla esimerkiksi pienentää antialiasointia, se vie aikalailla tehoa yleensä. Kyllä tolla läppärillä voisi olettaa että pystyy ihan hyvin pelailemaan, tosin ei kannata olettaa että voisi laittaa kaikki asetukset tappiin asti.

Ja sitten tämä windows 8, kuinka monella on ja mitä olette pitänyt? Itse en oikein kunnolla osaa edes vielä käyttää, olisi kiva kuulla joitain neuvoja. =)

Mulla on ollut julkaisusta asti, ja onhan tää nyt ihan pirun hyvä. Paras käyttis mitä olen koskaan käyttänyt, imho. Duunissa joutuu vielä seiskaa käyttämään, vaikka mielelläni vaihtaisin sielläkin jo kasiin.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mun vuki olla tyhymä. Eli kuinka paljon pystyy tavallista valokuvaa suurentamaan ilman että laatu kärsii...? Mulla on pari keikkakuvaa josta toista pitäis suurentaa yhtä julistetta varten. Laatu on aika hyvä, mutta uskaaltaako 30 prossaa suurentaa? Näytöllä näyttää kohtalaisen hyvältä mutta voiko siihen luottaa?
Riippuu paljon sen julisteen koosta.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mun vuki olla tyhymä. Eli kuinka paljon pystyy tavallista valokuvaa suurentamaan ilman että laatu kärsii...? Mulla on pari keikkakuvaa josta toista pitäis suurentaa yhtä julistetta varten. Laatu on aika hyvä, mutta uskaaltaako 30 prossaa suurentaa? Näytöllä näyttää kohtalaisen hyvältä mutta voiko siihen luottaa? Lähetettiin jo painoon (print24) mutta sieltä tuli vastaus että resoluutio liian pieni... help! js ps. onko sillä väliä millä softalla sitä suurentaa? Ei ole photaria mutta Gimp löytyy...

Kyllä yleensä 30 prosentin suurennuksen voi huoletta tehdä. Tosin tuo "suurennus" eli resoluution kasvattaminenhan ei varsinaisesti vaikuta kuvan laatuun. Voit huoletta heittää sen vaikka kaksin- tai nelinkertaiksi resoluutioltaan ja kuvan informaatio pysyy ihan samana (hieman tosin käytetystä intepolaatiomenetelmästä riippuen). Gimppi käy tuohon ihan hyvin, matematiikkaahan se resoluution nosto on vaan. Käytännössä itse teen niin, että zoomaan kuvaa ruudulla samankokoiseksi kuin mihin painotuotteen on tarkoitus tulla. Siis ihan oikealla fyysisellä viivottimella mittaan ruudulta, että kuva on samankokoinen kuin lopputuotteessa. Jos se siinä ruudulla ei sitten realistisen kokoisena näytä hyvältä normaalilla katseluetäisyydellä, niin ei kannata tulostaakaan.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Minulla on 1 psn kaveri jonka partyihin en voi MW3:ssa joinata, eikä hänkään minun partyihin.
Kun ajattelin nyt hankkia GTA IV:n että voisin sitä hänen kanssaan pelata niin onko todennäköistä että pystytään pelaamaan yhdessä sitä?

Liittyy jotenkin meidän netteihin, muiden kuin tämän yhden kaverin kanssa ei tälläista ongelmaa ole.

Molemmista päistä NAT kuntoon? IV:stä en osaa sanoa, mutta kannattaa tosiaan tarkistella onko molemmilla NAT open.
 
Ylös Bottom