Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Eipä tuo ole nykyisessä boxissakaan paljoa pelaamista häirinnyt vaikka on kaiken maailman video/musiikki/some-palvelua ollut tarjolla.

Tottakai Win8:n myötä tulee lisää härpäkettä boxille, mutta niinhän sitä tulee Pleikallekin mm. Share-toiminnon myötä.

Mutta tuo Share'hän nimenomaan keskittyy siihen pelaamiseen..? :)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mutta tuo Share'hän nimenomaan keskittyy siihen pelaamiseen..? :)

Ymmärtääkseni Share mahdollistaa pelivideon jakamisen somen kautta, eikös se ole juuri sitä tilpehööriä pelaamisen ympärillä itse pelaamisen sijaan. Ihan hyvä uudistus siis, kun huomaa miten suosittuja kuvakaapparit on nykyään pelaajien keskuudessa, mutta ei se pelaamista ole kuvan jakaminen.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Ymmärtääkseni Share mahdollistaa pelivideon jakamisen somen kautta, eikös se ole juuri sitä tilpehööriä pelaamisen ympärillä itse pelaamisen sijaan. Ihan hyvä uudistus siis, kun huomaa miten suosittuja kuvakaapparit on nykyään pelaajien keskuudessa, mutta ei se pelaamista ole kuvan jakaminen.

Liittyy se kuitenkin pelaamiseen. Jaetaan sitä pelaamisen iloa muillekin. Työpäivän aikana voi kännykällä katsoa, kuinka se vapaapäivän saanut kaveri jo pelailee odotettua uutuuspeliä kotona. :p Netflix, ESPN, Skype ja vastaavat taas eivät liity peleihin.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Liittyy se kuitenkin pelaamiseen. Jaetaan sitä pelaamisen iloa muillekin. Työpäivän aikana voi kännykällä katsoa, kuinka se vapaapäivän saanut kaveri jo pelailee odotettua uutuuspeliä kotona. :p Netflix, ESPN, Skype ja vastaavat taas eivät liity peleihin.

No toki. Skype tosin tullee liittymään kovastikin pelaamiseen jos/kun korvaa boxin party-järjestelmän. Itse en juurikaan ole pelästynyt näistä some/olohuoneenviihdekeskus-maalailuista koska jo nykyinen konsolisukupolvi on minulle sitä.

Partyssa notkutaan vaikka kaikki pelaavat eri pelejä, saatetaan kimpassa katsoa Gamecenteristä lätkämatseja tai netflixistä dokkareita samalla kun huonoa juttua jauhetaan partyssa. Jos ensi sukupolven konsoli olisi pelkkää pelaamista varten, olisi se minulle pettymys. Ja välillä jopa katsotaan niitä itse tallennettuja onlinesessioita Youtubesta konsolilla. Jos kaikki tämä on tehty vieläkin sujuvammaksi seuraavassa sukupolvessa niin olen todella tyytyväinen.

Sosiaalinen pelaaminen on siirtynyt 80-luvun sohvilta pelituoleihin ja nettiin. Parhautta, ompahan raittiimpi ilma pelihuoneessa :)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Sosiaalinen pelaaminen on siirtynyt 80-luvun sohvilta pelituoleihin ja nettiin. Parhautta, ompahan raittiimpi ilma pelihuoneessa :)

Niinpä. PS1 ja PS2 ei ollut edes netissä. PS3 ei osaisi käyttää ilman nettiä :D Pari vuotta sitten tuli se suuri katko PSN:ään ja silloin tuntui, että ei voi pelata konsolilla. Vaati vähän aikaa totuttelemista pelata ja käyttää konsolia kokonaan ilman nettiä. Mutta tuosta toisesta väitteestä ite olen eri mieltä. Kyllä vielä aktiivisesti pelataan kaveriporukalla samassa paikassa.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mutta tuosta toisesta väitteestä ite olen eri mieltä. Kyllä vielä aktiivisesti pelataan kaveriporukalla samassa paikassa.

Toki, näin mekin vanhalla porukalla teemme kunhan satumme olemaan samassa valtiossa samaan aikaan. Jonkin verran halvempaa ja ekologisempaa olla samassa virtuaalitilassa sohvan sijaan. Mieluummin tottakai fyysisestikin läsnä, tosin suuri osa peleistä/pelimuodoista jota pelaamme vaatisi sen, että jokainen roudaa konsolin ja näytön tullessaan.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Juu siis ei muakaan haittaa nuo palvelut. Eikä kai muitakaan. Huoli on kai ollut siinä, että keskittyykö Microsoft niihin liikaa pelien kustannuksella. Sony esitteli PS4:n pelaajien konsolina. On selvää, että Netflixit ja vastaavat löytyvät siitäkin laatikosta, mutta myös pelipanostus on todella vahva. Odotellaan rauhassa, että MS näyttää omat korttinsa.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Normaalia tietenkin. Järjestelmänvalvojan oikeuksia tarvitsee aniharvoin ja sen salasanan kirjoittaminen silloin kun sitä kysytään ei ole se työläin juttu. Suosittelen ehdottomasti normaalin käyttäjätilin käyttöä. Tällä on oikeasti väliä jos kaikesta järjenkäytöstä huolimatta koneeseesi pääsee kutsumattomia vieraita/viruksia/kavereiden kepposia niin ne eivät etene yhtä suurella todennäköisyydellä kuin jos päivittäisessä käytössä olisi järjestelmänvalvojan oikeuksilla ajeleva käyttäjätili.

Monilla palstoilla kovasti ihmiset väittävät, että järjenkäytöllä pääsee pitkälle ja kone jää saastumatta vaikka ajelisi järjestelmänvalvojan oikeuksilla. Minun mielestäni se ei vaan osoita kovin järjellistä käyttöä jos ajelee huoletta järjestelmänvalvojan oikeuksilla. Vähän sama kuin töiden tekeminen ilman asiaankuuluvaa suojavarustusta; eihän siinä vahinkoa tule kun käyttää järkeä, mutta sen kerran kun se vahinko käy niin sitten harmittaa.
Joo ei missään nimessä millään käyttöjärjestelmällä mennä sillä kaikkivaltiaalla tilillä, aka järjestelmänvalvojalla wintoosassa, sudolla linuxeissa, yms. Sitä varten se kysyy ne salasanat, jotta pysyt turvassa.

Wintoosasta en niin tiedä, mutta linuxilla voit parilla komennolla rikkoa koko koneen tai nimenomaan itse ajaa viruksen (periaatteessa ainut tapa saada virustartunta linuxilla). Olkaa siis varovaisia ja pysykää normikäyttäjinä. Ei se ookoon klikkailu, sudo:n ja saliksen kirjoittelu paljoa aikaa vie verrattaen siihen turvaan minkä se tuo. :) Linuxilla tosin helpottaa, että kun kerran per terminaali-ikkuna annat sudolle saliksen, se riittää. Tuonkin kanssa kannattaa siis olla varovainen. On pariin kertaan tullut rikottua ääniajurit, kun olen usbi-mikkille asetuksia säädellyt ja ei ole ollut mitään hajua komennon oikeellisuudesta. :D
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Miltä kirpputoreilta saa Helsingistä hyvä laatuisia ja tyylikkäitä miesten vaatteita? Onko sellaista edes? :D
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Juuri käytiin viemässä Oulussa muuton vuoksi läjät vanhoja vaatteita ja irtaimistoa kirpputorille. Muutamat kirppikset kierrettiin tiedusteluluontoisesti ennakkoon, ja juurikin pisti silmään että ainakaan täälläpäin ei juuri miesten vaatteita näkynyt tarjolla. Lähinnä oli naisten ja lasten vaatteita sekä irtorihkamaa.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kertokaa onko mahdollista, että mobiilipelit syrjäyttäis Konsolit ja Pc pelit? (hyvät Pc pelit, ei semmosia 2d paskoja, hyi)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kerro miks? V#&/&taa vaan nämä paskat mobiilipelit

Miksi ne sua ärsyttävät? Ei esimerkiksi Angry Birds ole estänyt ainakaan mua pelaamasta Pleikkarillani ja Xboxillani. Eikä kukaan ole pakottanut pelaamaan puhelimellani, vaikkakin olen sitäkin tehnyt esimerkiksi koulussa välitunneilla. Ja uusia hyviä pelejä tulee kotikonsoleille ja PC:lle enemmän kuin koskaan, vaikka mobiilipelimarkkinat ovat kasvaneet räjähdysmäisesti.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Miksi ne sua ärsyttävät? Ei esimerkiksi Angry Birds ole estänyt ainakaan mua pelaamasta Pleikkarillani ja Xboxillani. Eikä kukaan ole pakottanut pelaamaan puhelimellani, vaikkakin olen sitäkin tehnyt esimerkiksi koulussa välitunneilla. Ja uusia hyviä pelejä tulee kotikonsoleille ja PC:lle enemmän kuin koskaan, vaikka mobiilipelimarkkinat ovat kasvaneet räjähdysmäisesti.

Y NO ANSWER MY QUESTION?!
Mut joo, onhan se noinki.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kerro miks? V#&/&taa vaan nämä paskat mobiilipelit

Otan varoituksen jos sellainen tulee mutta nyt pirkule.
Miksi meidän pitäisi tarjota vastaus asiaan missä ei pakolla ole oikeata vastausta sillä markkinat ja ihmiset muuttuvat koko ajan.
Mutta nyt stoppi näille kysymyksille koska NIILLE LÖYTYY OMA KETJU jossa voit märehtiä näitä asioita.
Nappaa itseäsi niskasta ja rupea laskemaan monta älypuhelinta löytyy yhtä konsolia kohden ja kumpaa ihmiset sitten ostelevat massoittain ja tee siitä sitten ne johtopäätökset. Sitten vielä otat pelien hinnat huomioon ja vähän lisää perusmatikkaa mukaan niin näet paljonko rahaa siinä menee. Muodosta sen jälkeen oma mielipide ja märehdi sitä ASIAAN KUULUVASSA KETJUSSA.

Vaikka ketju on Kysy mitä vaan niin tarkista nyt ihmeessä onko aiheelle JO SOPIVA KETJU OLEMASSA.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kännykät ja tabletit tuskin saavat tietokoneita ja pelikonsoleita kiinni tehoissa pysyen samassa hintaluokassa. Ja kukapa ei tykkäisi pelata isolta näytöltä? Ja miten pelaat esim FPS pelejä kännykällä? No juu, ohjain ja sitten vielä telkkuun kiinni, mutta eikös se silloin olisi konsoli jolla voi soittaa? :)Näpräisitkö itse mieluummin vaikka BF3 kömpelöillä kontrolleilla ja pienellä näytöllä kun isolla telkalla ja kotiteatterilla?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Yritin etsiä blueray-elokuvien ongelmiin liittyvää ketjua, mutta en löytänyt. Eli luultavasti sellaista ei ole täällä, joten kysytään tässä ketjussa sitten.
Porukat osti Skyfallin bluerayna ja yritti katsoa sitä blueray-soittimella (viime vuonna ostettu, perusversio). Se toimi 7 minuuttia ja sitten ei toiminut enää. Porukat oletti, että vika on levyssä ja kävivät vaihtamassa uuteen. Mutta sama ongelma oli taas. Porukat antoi elokuvan sitten mulle kokeiltavaksi. Katsoin sen itse PS3lla ja toimi koko elokuvan ajan hyvin. Eli mistä tuo ongelma voisi johtua? Ja outoa, että toimii vain 7min ja sitten ei enää. Luulisi, että joko toimisi tai ei toimisi ollenkaan.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Yleisesti ei ole mitään järkevää syytä sille miksi pelien pomot muuttuisivat vaikeammiksi mitä enemmän niitä vetää pataan - tilanne pitäisi olla päinvastoin. Pomo käy täysillä kimppuun ja mitä vähemmän sillä näytetään energiaa, sitä paskempana sen tehokkuus on koska on itsekin paskana. Typerryttävä tuo perinteinen kaava joka nojaa siihen kuvitteelliseen kamelin selkään.
Näkisin Pomon piilottelevan voimiaan ja säästävän pahimmat iskut, eli valttikorttinsa vasta kun vastustaja luuleen olevansa voitolla. Mutta se mitä kirjoitit on kyllä totta.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Miksi nykyään pitää kirjautua että pystyy ees lukemaan viestejä? Valmiiks harvat kerrat sivulle harvenee entisestään :(
 
Ylös Bottom