Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Ostin vähän yli viikko sitten Thief PS4 käytettynä niin siinä oli se koodi the bank heist koodia laittaessa lukee ennakkoon maksettua koodia ei voitu lunastaa yritä myöhemmin uudelleen
 
Ostin Rise of the tomb raider xbox storesta ei lähde asentaa lukee sisällön hakeminen ei juuri nyt onnistu tarkista myöhemmin uudelleen mikä häikkä tuo nyt on
 
Viimeksi muokattu:
Peruuta asennus, käynnistä boksi uudelleen ja uutta yritystäei
ei näy vaan koko peliä jonossa kaupan mukaa mulla on se mutta sisällön hakeminen ei juuri nyt onnistu tarkista myöhemmin uudelleen sammuttanit olen ja konsolin kautta näen tilaus historian lukee valmis ei vaan näy jonossa asentamassa.
 
Viimeksi muokattu:
Mustan aukon tapahtumahorisontti on raja mistä kaikki suunnat vie vain ns. singulariteettia kohti ja mikään ei pääse pakenemaan. No jos 2 mustaa aukkoa kiertää toisiaan siten että tapahtumahorisontin reunat limittyy niin kumpaan aukkoon menijä putoaa jos menee tuohon yhdistettyyn tapahtumahorisonttiin? Onko menijän kannalta nyt 1 vai 2 singua jos 2 niin silloinhan toinen aukko voi kumota tämän pakenemis säännön (jos vain toiseen päätyy vaikka on kahden tapahtumahorisontin sisällä)
Kun ihminen joutuu mustan aukon singulariteettiin, ihminen alkaa venyä koska musta aukko taivuttaa myös aikaa ympäriltään. Jos syöksyt jalat edellä kohti mustaa aukkoa sun jalat ovat eri ajassa kuin pää koska ne ovat lähempänä mustaa aukkoa jossa ajan taipuminen on voimakkaampaa.
Vauhti ja ajan kuluminen kiihtyy mitä lähemmäs syöksyt mustaa aukkoa ja näin ollen sun venyminen vaan kasvaa ja kasvaa.
Jos taas joudut kahden mustan aukon singulariteettiin, sä vain yksinkertaisesti alat venyä kahteen suuntaan. Sun napa saattaa pysytellä tässä ajassa mutta pää ja jalat huitelevat jossain ensi vuosituhannella miljoonien kilometrien päässä. Tästä voidaan siis päätellä että kun sun pää ja jalat, molemmat omilla tahoillaan omissa mustissa aukoissaan, saavuttavat mustan aukon keskipisteen, ihmiskunta(sun napa mukaan lukien) on jo aikaa sitten kuollut sukupuuttoon. Yksinkertaista.
Näin mulle kerrottiin unessa josta heräsin 3,5 minuuttia sitten. Hyvää huomenta konsolifin väki!:cool:
 
ei näy vaan koko peliä jonossa kaupan mukaa mulla on se mutta sisällön hakeminen ei juuri nyt onnistu tarkista myöhemmin uudelleen sammuttanit olen ja konsolin kautta näen tilaus historian lukee valmis ei vaan näy jonossa asentamassa.
Onko tarpeeksi tilaa boksilla? Yritä laittaa lataukseen sieltä omat pelit ja sovellukset -> omistetut pelit kautta

Jos edelleen antaa virhettä, niin yritä huomenna uudelleen.
 
Nyt täytyy myöntää oma tyhmyys peli oli siellä omistamani pelit ei pää toimi enää kunnolla mutta sattuuhan näitä kaikille
 
Onkos asia nyt siis sillä tavalla, että ainoa keino enää ostaa PS plus aikaa on ostaa suoraan Pleikkarin storen kautta?
 
Onkos asia nyt siis sillä tavalla, että ainoa keino enää ostaa PS plus aikaa on ostaa suoraan Pleikkarin storen kautta?
Kyllä tuota ainakin livekortin sivuilta vilelä saa ja kyllä noita 12kk lahjakortteja on aika monessa kaupassa myynnissä.
 
Viimeksi muokattu:
Mitä vikaa epäilisitte kun Xbox one x konsolissa ruutu menee ihan mustaksi Hdmi.
 
Viimeksi muokattu:
Poika ahdisti mut nurkkaan ja hyökkäsi kimppuun Pokemon korttikansionsa kanssa ja vaati tietää, että mitkä kortit ovat harvinaisia ja arvokkaita ja minähän en näistä ymmärrä yhtikäs mittään joten löytyykö joku sivusto josta saisi nämä asiat hoidettua selkeästi, että 10 vuotias osaisi niitä itse katsoa. Tai edes tämä asiasta ahdistunut isämies?
 
Poika ahdisti mut nurkkaan ja hyökkäsi kimppuun Pokemon korttikansionsa kanssa ja vaati tietää, että mitkä kortit ovat harvinaisia ja arvokkaita ja minähän en näistä ymmärrä yhtikäs mittään joten löytyykö joku sivusto josta saisi nämä asiat hoidettua selkeästi, että 10 vuotias osaisi niitä itse katsoa. Tai edes tämä asiasta ahdistunut isämies?
Maailmanlaajuisesti kilpailukykyiset hinnat löytyvät täältä: https://www.cardmarket.com/en/Pokemon
Suomen tasolla hintoja voi tarkastella Poromagiasta: https://poromagia.com/fi/catalogue/category/pokemon/pokemon-irtokortit_538/

Molemmissa on hakupalkki, johon kirjoittaa kortin nimi mitä etsii, joten ainakin ahdistuneelta isämieheltä pitäisi onnistua. Ehkä jopa pojaltakin. :)
 
Täs selailin mahdollisia pelitarjouksia ym nii vastaan tuli että super mario 3d collection maksaa mones paikas nykyään 100€ ja siitä ylöspäin, samalla tuli vastaan NES mini classic josta esim puolenkuunpelit pyytää "vaivaiset" 289.90€ o_O Mistä moiset älyttömät hinnan nousut? Tuliko nyt vuosia myöhemmin siitä mariosta vihdoin "rajoitettu" mitä uhattiin alkuun ja mitä ihmettä nes minille kävi? Luulin että sen ekan rajoitettu fiaskon jälkeen niitä olis tostnoinvaan saatavilla.
 
Ylös Bottom