Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysymyksiä PSP:stä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandicoot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Onkos noissa uusimissa slim & lite malleissa sama ongelma sen neliö näppäimen kanssa, kuin fat mallissa? Kun tuossa God of waria hakkasin niin tuntui, että neliö on jonkin verran löysempi, kuin muut namiskat. Olenko liian vainoharhainen vai onko se sama kirottu neliö iskenyt tähänkin malliin:D

Onkos noissa uusimissa slim & lite malleissa sama ongelma sen neliö näppäimen kanssa, kuin fat mallissa? Kun tuossa God of waria hakkasin niin tuntui, että neliö on jonkin verran löysempi, kuin muut namiskat. Olenko liian vainoharhainen vai onko se sama kirottu neliö iskenyt tähänkin malliin:D
Tuossa oman PSP-3000:n nappeja hiplailin ja painelin, enkä huomannut neliön käyttäytyvän mitenkään eri tavalla.

Olisiko PSP Slim & Light 2004:n saatavilla Skinejä Suomessa? Googlella ei löytynyt ainakaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Siinä on vissii valmiiks semmonen tarrapuoli mikä vaa läntätää siihe PSPn päälle, ja jos irrottaasen ni ei pitäis jättää mitää jälkiä. Kaverilla on semmonen Resistance: Retribution skin ja on ihan siisti :cool:
Siitä en tiiä et käykö toi slimii mut kannattaa ringaa sinne ja kysyä.

Hellou! Minulla on sellainen pulma joka koskee nyt ihan kaikkia pelejä, demoja yms. Yritän laittaa psplle yhden demon, ja laitan sen Games osioon. Silti ne ei pysy siellä vaikka pysäytän yhteyden. Jelppiä?? Täytyykös ne laittaa suoraan adapterilla muistariin?

Hellou! Minulla on sellainen pulma joka koskee nyt ihan kaikkia pelejä, demoja yms. Yritän laittaa psplle yhden demon, ja laitan sen Games osioon. Silti ne ei pysy siellä vaikka pysäytän yhteyden.
Miten niin "ei pysy siellä"? Katoavatko ne tiedostot saman tien, kun USB-yhteys PSP:hen lopetetaan?

Hellou! Minulla on sellainen pulma joka koskee nyt ihan kaikkia pelejä, demoja yms. Yritän laittaa psplle yhden demon, ja laitan sen Games osioon. Silti ne ei pysy siellä vaikka pysäytän yhteyden. Jelppiä?? Täytyykös ne laittaa suoraan adapterilla muistariin?

Mulla oli ubuntun kanssa samanlainen ongelma. Se kuitenkin ratkesi helposti irroittamalla psp:n koneesta "oikeaoppisesti" klikkaamalla "irroita ulkoinen taltio/kovalevy" tms. Jostain syystä ubuntu tosiaan kopioi tiedostot muistikortille vasta sitä irroitettaessa ja painamalla vaan psp:n ympyrää tiedot eivät ehtineet siirtyä... Kannattaa kokeilla.

Ainakin xp:llä tiedostojen pitäisi kylläkin siirtyä heti.

Toivottavasti ongelma ratkes! :D

Mulla oli ubuntun kanssa samanlainen ongelma. Se kuitenkin ratkesi helposti irroittamalla psp:n koneesta "oikeaoppisesti" klikkaamalla "irroita ulkoinen taltio/kovalevy" tms. Jostain syystä ubuntu tosiaan kopioi tiedostot muistikortille vasta sitä irroitettaessa ja painamalla vaan psp:n ympyrää tiedot eivät ehtineet siirtyä... Kannattaa kokeilla.

Ainakin xp:llä tiedostojen pitäisi kylläkin siirtyä heti.

Toivottavasti ongelma ratkes! :D

Okkei, täytynee kokeilla.
E: eipäs ole tuota onkkelmaa enään. :D

Viimeksi muokannut moderaattori:
Voiko PSP:llä soittaa musiikkia omassa kotiverkossa (WLAN) sijaitsevalta verkkolevyltä?

Hello

Kysymykseni olikin jo otsikossa, eli olen etsinyt soitinta joka osaisi soittaa kappaleita langattomaan kotiverkkooni kytketyltä verkkokovalevyltä. Tiedän että PSP osaa ottaa yhteyden Internetiin WLANin kautta, mutta osaako se ottaa yhteyden myös WLANissa sijaitsevalle verkkolevylle?

Minulla ei ole perinteistä verkkopalvelinta, vaan kovalevy on kiinni verkon tukiasemassa.

Vastaus: Voiko PSP:llä soittaa musiikkia omassa kotiverkossa (WLAN) sijaitsevalta verkkolevyltä?

Eipä taida onnistua. Kustomkäyttiksellä ja PMP VLC Playerillä onnistuu seuraavat:

PMP VLC Player plays mediafiles:

A) from memorystick
* Videos from PSP/VIDEO
* Music from PSP/MUSIC

B) from Optixx' PMP Server via WiFi (requires Python)

C) transcoded and streamed from VLC via WiFi

Vastaus: Voiko PSP:llä soittaa musiikkia omassa kotiverkossa (WLAN) sijaitsevalta verkkolevyltä?

Hello

Kysymykseni olikin jo otsikossa, eli olen etsinyt soitinta joka osaisi soittaa kappaleita langattomaan kotiverkkooni kytketyltä verkkokovalevyltä. Tiedän että PSP osaa ottaa yhteyden Internetiin WLANin kautta, mutta osaako se ottaa yhteyden myös WLANissa sijaitsevalle verkkolevylle?

Perinteisiltä verkkolevyjaoilta ei onnistu suoraan, mutta jos omistat PS3:n voi PSP streamata musiikkia sen kovalevyltä tai PS3:n näkemältä DLNA-mediapalvelimelta.

Ok, mutta kuinka toi Remote play toimii? Sillä siis pääsee käsiks Pleikkariin kuhan löytää vaan jostain WLANin? Entäpä jos on pleikkarin vieres, pitääkö silloon olla WLANia, että saa yhteyden pleikkariin?

Ok, mutta kuinka toi Remote play toimii? Sillä siis pääsee käsiks Pleikkariin kuhan löytää vaan jostain WLANin? Entäpä jos on pleikkarin vieres, pitääkö silloon olla WLANia, että saa yhteyden pleikkariin?
Remote Play toimii joko erillisen WLAN-tukiaseman kautta (vaikka toiselta puolen maapalloa) tai sitten se voi keskustella suoraan PS3:n kanssa, jos ovat riittävän lähellä toisiaan.

Ylös Bottom