Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysymyksiä PSP:stä!

Vastaus: Noviisin kysymyksiä

Luuletko että reitittimessä pitää olla UPnP päällä että PS3 saa ns. "Wake-On-Lan" ilmoituksen WLAN:in kautta herätäkseen? Ethernetillä kytkettyänä PS3 varmaan heräisi ilman UPnP venkoiluja? Koitan testata tuota itsekin laittamalla hetkeksi tuo UPnP päälle ja yrittämällä herättää PS3 netin kautta josko auttaisi...
Mulla oli aikanaan tietokone letkulla kiinni, mutta Pleikka käytti Zyxelin WLANia, ja UPnP oli päällä. Ei ongelmia minkään kanssa. En tiedä, miksi sulla on sen kanssa sitten ongelmia. :I
 
Vastaus: monia PSP-kysymyksiä

Laitan kysymisen aiheen tänne kun on aika hyvä ketju sille.
Eli asia on kun mun psp on ruvennut sammuileman itsestään ihan kokonaan ettei mene edes unitilaan vaan sammuu kokonaan. Jotta voisko olla akus vika vai psp:s yks homebrew löytyy. Se on cheatdevice vcs:ään. Toivoisin että vika on akus koska mun eka psp hajos tekniseen vikaan ja isä osti uuden niin olis aika noloa sanoa isälle joka osti koneen että mun psp on rikki. Ja joskus käy silleen ettei edes lähde käyntiin muuta kuin laturilla.
 
Vastaus: monia PSP-kysymyksiä

Jos kone toimii hyvin kun laturi on kiinni niin kyllä tuo vähän akkuongelmalta kuulostaisi. Varmuudellahan ei pysty sanomaan ja oikeastaan ainoa tapa selvittää onko akussa vika on ostaa uusi tai lainata kaverilta vähäksi aikaa jos mahdollista.
 
Vastaus: monia PSP-kysymyksiä

Nikä nyt on kun yritän mennä psp<.llä muistikortin peli kansioon tekee jotta ei tee mitään ja kuva pysähtyy ja sammuu mikä on 2 pykälää on akkua.
nyt psp on latingissa ja sama enkai mä vai onnistunut rikkomaan psp:täni?
 
Vastaus: monia PSP-kysymyksiä

Nikä nyt on kun yritän mennä psp<.llä muistikortin peli kansioon tekee jotta ei tee mitään ja kuva pysähtyy ja sammuu mikä on 2 pykälää on akkua
En tiedä, koska en ymmärrä kysymystäsi. Skarppaa nyt hei vähän ulosantisi kanssa.
 
Vastaus: monia PSP-kysymyksiä

nyt on sellainen ongelma että mä yritän psp:llä peli kansioon jossa voi pelata esim. demot mutta nyt se lataa sitä kansiota vaan ja tyssää siihen ja sammuu vaikka kuinka monta kertaaa yritän sinne samaan kansioon sama juttu enhän mä rikkonut psp:tä

edit mutta kaikkihin muihin kansioihin pääsee mutta ei peli kansioon

EDIT2 koitin vaihtaa muistikorttia ja taas pääsi sillä kortilla ja sillä toisella joka on 4gb kortti niin ei pääse on pakko myöntää että siitä on kortista on noin 700 mt vapaata tilaa ja loput on mennyt.
 
Vastaus: monia PSP-kysymyksiä

nyt on sellainen ongelma että mä yritän psp:llä peli kansioon jossa voi pelata esim. demot mutta nyt se lataa sitä kansiota vaan ja tyssää siihen ja sammuu vaikka kuinka monta kertaaa yritän sinne samaan kansioon sama juttu enhän mä rikkonut psp:tä
Voi olla, että muistikortilla on jotain, mistä PSP vetää herneen nenään. Kokeile toisella muistikortilla tai poista muistikortilta esim. USB-yhteyden kautta kaikkea "ylimääräistä".

PS. Ihan oikeasti, opettele välimerkkien käyttö. Tuollaista tajunnanvirtapuuroa on ihan hemmetin vaikea lukea, saatikka ymmärtää.
 
Koitan opetella mutta kun oli niin hirveä paniikki:(

nyt äsken laitoin psp:n usb:llä kiinni koneeseen ja se korjasi jotkin jutut ja virheelliset tiedostot menivät jonnekkin kansioon found. Ja nyt en löydä kansiota found

Ja taas sama juttu kun yritän peli kansioon eli mitä teen

Päivän pelastus katoin ISO kansioon ja sieltä löytyi 16 kb kesken eräinen vcs umd ripattu en tiedä mistä se sieltä löytyi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: monia PSP-kysymyksiä

Päivän pelastus katoin ISO kansioon ja sieltä löytyi 16 kb kesken eräinen vcs umd ripattu en tiedä mistä se sieltä löytyi
Melkeinpä suosittelisin, että pysyisit ihan virallisissa firmware-versioissa, etkä lähtisi kikkailemaan varsinkaan ware-versioiden kanssa.
 
Vastaus: monia PSP-kysymyksiä

Tuohon akkuun liittyen, että voi kyllä olla akussa vika koska kun olen huomannut että aina kun on akku vähissä ja vilkuttaa tyhjää niin silloin se tyssää pelin ja sammuttaa koneen.
 
Vastaus: monia PSP-kysymyksiä

Minun tekemä aihe vuonna 2006 ja silti viellä näinkin aktiivinen =) Psp on ihan hyvä laite mutta ei mikään paras ja jos ei ole customia niin sitten psp on sama asia kuin iphone ilman kosketus näyttöä eli ei voi tehdä mitään. kannattaa muuten formatoida tuo muistikortti
 
Vastaus: Noviisin kysymyksiä

Voiko uusimmalla virallisella firmwarella varaustetun slimiin asentaa customi firmiksen jotenkin? Tartteis päästä käyttämään homebrewia. Koitettiin kaverin kanssa asennella, mutta ei osattu eikä kunnollisia ja toimivia ohjeita tahdottu syystä tai toisesta löytää..

Meillä on siis modpiiri.comista ostettu tool-akku jo olemassa. Ilmeisesti ei osattu tehdä asennukseen muistikorttia oikein tai jotain?
 
Vastaus: monia PSP-kysymyksiä

Mulla olis kysymys tosta psp:n akusta koska mä olen katsellut uutta akkua slimiini ja mä olen etsinyt tuollaista 3000 mah akkua ja joillakin sivuilla sanottiin, että se pullottaa ulos vaikka olis slimiin eli voiko olla totta? Ja, että siinä tulee jokin uusi kansi mukana. Sanokaa jos tiedätte jotain.
 
Vastaus: monia PSP-kysymyksiä

Mulla olis kysymys tosta psp:n akusta koska mä olen katsellut uutta akkua slimiini ja mä olen etsinyt tuollaista 3000 mah akkua ja joillakin sivuilla sanottiin, että se pullottaa ulos vaikka olis slimiin eli voiko olla totta? Ja, että siinä tulee jokin uusi kansi mukana. Sanokaa jos tiedätte jotain.
Pitää paikkansa. Sen vuoksi siinä tulee se uusi patterikansi, koska laitteen oma kansi ei "tehoakun" kanssa käytettäessä mahdu paikalleen ollenkaan.
 
Vastaus: Noviisin kysymyksiä

PSP:n osto ois mielessä. Amazon.co.uk:ssa näyttäs olevan monenlaista pakettia tarjolla. Tapahtuuko PSPn akun lataus USB:tä käyttäen vai verkkovirralla? Eli toimiiko Englannista ostettu PSP Suomessa....siellähän on erilaiset töpselit ja jännitteet..autoillakin ajavat eri kaistaa ja ties mitä..?:rolleyes:
 
Vastaus: Noviisin kysymyksiä

Tapahtuuko PSPn akun lataus USB:tä käyttäen vai verkkovirralla? Eli toimiiko Englannista ostettu PSP Suomessa....siellähän on erilaiset töpselit ja jännitteet..
Molemmat tavat käyvät. Mukana tulee sekä USB-kaapeli että laturi.
 
Vastaus: Noviisin kysymyksiä

PSP ehkä ostoslistalla, jotenka:
Tarvitaanko remote toimintaa varten wlan yhteys plese3:een? Vai riittääkö että masiina on kiinni piuhalla?
 
Ylös Bottom