Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysymyksiä PSP:stä!

Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Jos lataan pelin PS storesta, ja minulla on 2 gigan muistikortti niin voinko huoletta poistaa sen pelattuani muistikortilta, jos haluan vaikka myöhemmin vielä pelata kyseistä peliä niin joudunko uudestaan pulittamaan esim, 20 € kun lataan sen?
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Jos lataan pelin PS storesta, ja minulla on 2 gigan muistikortti niin voinko huoletta poistaa sen pelattuani muistikortilta, jos haluan vaikka myöhemmin vielä pelata kyseistä peliä niin joudunko uudestaan pulittamaan esim, 20 € kun lataan sen?
Siirrä ko. peli vaikka PC:lle talteen, ja halutessasi siirrä se takaisin PSP:lle.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Jos lataan pelin PS storesta, ja minulla on 2 gigan muistikortti niin voinko huoletta poistaa sen pelattuani muistikortilta, jos haluan vaikka myöhemmin vielä pelata kyseistä peliä niin joudunko uudestaan pulittamaan esim, 20 € kun lataan sen?
Voit poistaa huoletta tai sitten esim. noudattaa Kojon neuvoa. Uudelleen et joudu peliä kuitenkaan maksamaan, vaan saman pelin voi ladata ilmaiseksi lukemattoman monta kertaa yhteensä viiteen eri PSP-konsoliin.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Mulla on semmone läski kuvaputki televisio ja pitäs saada psp 3000 kuva näkymään siihen vissiin jonkun output kaapelin avulla? Käytin kyllä konsolifinin hakua mutten löytäny just kolme tonnisesta. ku psp 3000 vissiin näyttää kuvaa kuvaputkitelkkarillaki?

eli pistäkää linkkiä kaapeliin jonka tarvihen.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Mulla on semmone läski kuvaputki televisio ja pitäs saada psp 3000 kuva näkymään siihen vissiin jonkun output kaapelin avulla? Käytin kyllä konsolifinin hakua mutten löytäny just kolme tonnisesta. ku psp 3000 vissiin näyttää kuvaa kuvaputkitelkkarillaki?

eli pistäkää linkkiä kaapeliin jonka tarvihen.

10084 - Sony komposiitti AV- - Verkkokauppa.com

Tuolla kuvan saa näkymään vanhassa telkkarissa...
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Kysyisin tässä samalla sellaisen kysymyksen, että saako tuosta PSP 3000 konsolista näkymään kuvan NTSC muodossa? Tarttisi olla nimenomaan valittavissa NTSC koska autossa oleva näyttö ei tue PAL moodia ollenkaan... Olisin tiedosta kiitollinen!
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Kysyisin tässä samalla sellaisen kysymyksen, että saako tuosta PSP 3000 konsolista näkymään kuvan NTSC muodossa? Tarttisi olla nimenomaan valittavissa NTSC koska autossa oleva näyttö ei tue PAL moodia ollenkaan... Olisin tiedosta kiitollinen!

Sinua lykästää, sillä PSP:n ulosantama kuva on juuri NTSC:tä! :) PAL-signaalia ei konsoli anna ulos, ei vaikka haluaisi.

Suosittelen hankkimaan ainakin Gamestopista löytyvän videokaapelin, jossa on sekä komposiitti- että komponenttiliittimet (kytkimellä valittavissa kumpi käytössä). Löysin moisen Ruotsista ja hintaa oli vaivaiset 15 euroa. Noita luulisi löytyvän Suomestakin.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Sinua lykästää, sillä PSP:n ulosantama kuva on juuri NTSC:tä! :) PAL-signaalia ei konsoli anna ulos, ei vaikka haluaisi.
Niin, tai siis signaali on 480i/p riippuen kaapelista. UMD-leffat ovat tuolla 480p-tarkkuudella, joten se on samalla parasta, mitä PSP:n TV-ulostulostakin saa. :)
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Siis tarviin kaapelin joka näyttää psp 3000:lla kuvaputkitelkkarissa videoita ja myös pelien kuva näkyy? Liekkö tuo kaapeli sellanen, kunhan varmistelen...?
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

ja tuohan toimii sitten kuvaputkitelkkarissa? kun siellä lukee ''Toimii useimmissa HD-tason televisioissa. ''
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

ja tuohan toimii sitten kuvaputkitelkkarissa? kun siellä lukee ''Toimii useimmissa HD-tason televisioissa. ''

Toimii toki, edellyttäen tietenkin että telkkarissa on komponenttiliitäntä. Kuvaputkissa ei kyllä kovinkaan usein ole komponenttiliitäntöjä...
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

No mulla on semmonen aikas iso kuvaputkitelkkari, jossa on jotain 3 scart paikkaa ja sivussa vielä tommosia värikkäit juttuja, taitaa olla just se komponenttiliitäntä..

mutta kiitos
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

No mulla on semmonen aikas iso kuvaputkitelkkari, jossa on jotain 3 scart paikkaa ja sivussa vielä tommosia värikkäit juttuja, taitaa olla just se komponenttiliitäntä..

mutta kiitos

Jos niitä paikkoja on viisi, niin eiköhän se ole komponetti.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

No mulla on semmonen aikas iso kuvaputkitelkkari, jossa on jotain 3 scart paikkaa ja sivussa vielä tommosia värikkäit juttuja, taitaa olla just se komponenttiliitäntä..

mutta kiitos

Kuvaputkitelkkareista todella harvassa on komponenttiliitäntä. Sivussa on yleensä rca-liittimistä valkoinen, punainen ja keltainen (ääni left+right ja kuva-komposiitti). Sitten on s-video (pyöreä nelinapainen) ja kuulokeliitäntä.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Moro, mulla on psp-3004:sen näyttö paskana, tai no ei ihan, semmonen pieni särö vaan näkyy mutta ei peliä. Oisko jotain paikkaa jonne vois laittaa huoltoon/näytönvaihtoon?
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Noni nyt tuli muistikortti aiheinen ongelma. Eli: käytin normaalisti 8gb muistikorttia psp 3000:ssa ja joskus latailin usbilla siihen kaikenlaista. Sitten käytin samaista muistikorttia ekassa psp fatissa, jossa se toimi hyvin. Mutta sitten kun laitoin takas psp 3000 niin ei näy tiedostoja (videot, pelit jne.) ? Ja jos koittaa usb niin sanoo et pitäis format memory stick... sittenko laitan takas psp fatiin niin siellä toimii ihan hyvin, että ei oo ongelma muistikortissa.

tämä sama juttu on käyny 4gb muistikortin kanssa...

vissiin jotku kolme tonnisen ja fatin asetukset sekottunu? liittyy jotenki usb? apua?

Edit: nyt kun kokeilin niin toimi muistikortti entiseen malliin... outoa
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Antaako Sonyn virallinen Fat akku enemmän virtaa Psp Slimiin? Ostin tuollaisen 2600 MaH akun ja ei tunnu antavan yhtään sen enempää virtaa kuin Slimin oma akku.
 
Ylös Bottom