Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysymys nintendon ohjaintuesta

gifu

KonsoliFIN Alumni
Muotoilen kysymyksen lyhyesti. Oletetaan, että ostan virtual consolesta esimerkiksi Mario Party 4:sen. Peli tukee classic/gamecube/remote ohjaimia. Haluaisin tietty pelata kavereiden kanssa sitä nelinpelinä ujoissa joulusimoissa. Mutta minulla ei ole varaa ostaa neljää samanlaista ohjainta.

Onnistuuko pelaaminen niin, että ohjaimista 2x on gamecuben, 1x classic ja 1x remote?

Kiitos jo etukäteen.
 
Vastaus: Kysymys nintendon ohjaintuesta

Kaikenlaisten ohjainten käyttö on mahdollista ja kaikkien ohjainten käyttö (classic/cube/wiimote) yhtäaikaa on myöskin mahdollista jos peli vaan tukee kaikkia "ohjaintyyppejä" . Oliko tuo haluamasi vastaus vai ymmärsinkö kysymyksen väärin?

Eli onnistuu.

Tosin Mario Party 4 taitaa olla N64 peli ja niihin vaaditaan classic controller ja/tai cube-ohjain

E:Joo, tavalliseen tapaani tuo minun vastaus meni niin omituiseksi että en meinaa sitä itsekään ymmärtää. Ehkä joku toinen vastaa vähän fiksummin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kysymys nintendon ohjaintuesta

Kurimus sanoi:
Kaikenlaisten ohjainten käyttö on mahdollista ja kaikkien ohjainten käyttö (classic/cube/wiimote) yhtäaikaa on myöskin mahdollista jos peli vaan tukee kaikkia "ohjaintyyppejä" . Oliko tuo haluamasi vastaus vai ymmärsinkö kysymyksen väärin?

Tjoo! Tuota juuri kyselin, että voiko kaikkia erilaisia ohjaimia käyttää samaan aikaan jos peli tukee näitä ohjaimia. Koska minulla ei ole varaa ostaa neljää samanlaista ohjainta. Kyllä, tuo oli haluamani vastaus. :)

Loistouutinen. Nyt ei tarvitse tuhlata kaikkia rahoja ohjaimiin vaan säästyy pelimerkkejä peleihin. Tosin yhden ohjaimen joudun ostaa jos ja kun remote ei noihin n64 peleihin tosiaan käy.
 
Ylös Bottom