Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysymys...

Blaxor

New Member
Juu, Kyselisin nyt tyhmää kysymystä kun oon xbox:ia hankkimassa että onko tuo DVD Kit mikälie pakko ostaa jos haluaa katella DVD:eitä XB:llä?
 
Eli on.

Mitäs pelejä mun aluks kannattais hankkia boxiin? Halon ainakin.
Mutta mitäs muita? Jos joku voisi suositella jotain hyviä?
 
Hanki vihreä loota ja mukanakin tulee 2 s-ohjainta, siihen dvd-kit ja halo, myös rgb-kaapeli on hyvä ostos kuvanlaaduntakia.
 
Riippuu minkälaisista peleistä tykkäät. Ite tykkään räiskinnästä ja silti näyttää myös pelihylly: RTCW, Ghost Recon, Halo, Timesplitters 2, Turok: Evolution, MoH: Frontline, Mechassault ja Splinter cell. Lisäksi live starter kitin mukana tulevat Whackedin, MotoGP:n ja Mechassaultin demot. Niin ja tietenki Sega GT 2002/JSRF-CD joka tuli boxia ostaessa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Argonian
Hanki vihreä loota ja mukanakin tulee 2 s-ohjainta, siihen dvd-kit ja halo, myös rgb-kaapeli on hyvä ostos kuvanlaaduntakia.
Itse en suosittele niitä 'nukkekotiohjaimia' kenellekkään! Meikäläisen lapiot viihtyy ainakin defaultti ohjaimen ympärillä huomattavasti paremmin, toki voi se S-Ohjainkin jollekkin sopia, jos on vähän pienemmät handyt.
 
tuskin kukaan sentään konsoli valintaansa perustaa tuohon xboxin "pakolliseen" 30-40 euron dvd-kittiin???

onhan tuo xboxi halvempi (kuin ps2...jonka nyt ilmeisesti jossain mielessä voi laskea kilpailijaksi[?])vaikka tuon dvd-kitin laskis mukaan...ja on se huomattavasti mukavampi tuolla kaukolla ohjailla dvd:täsä.
 
Ylös Bottom