Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!
Kyllä kaikki on jo tajunnut että olet katkera Paoloa kohtaan, joten ei sitä tarvitse kerta toisensa jälkeen eri ketjuissa toistaa. Kirjoita itse se vikalista, kunhan olet XO:n ostanut, ja postaa se tähän ketjuun.
Tai sitten voit niellä kiukkusi ja suhtautua ketjuun huumorilla, kuten kaikki muutkin.
Kumpa tekisit yhtä "yksityiskohtaisen" vikalistan siitä X360:a, jonka omistat. Kun PS3:sta löysit noin paljon sanottavaa, niin kai luettelet myös kaikki pikkuviat myös toisesta? Kuten esim. kaiken maksullisuudesta jne. Nehän on kuitenkin suurempia pahoja kuin se, että PS3 heittää välillä valikkoon, kun sohaisee pottusormilla PS-Buttonia? (Itse en kyllä ole onnistunut kertaakaan tekemään niin, vaikka perussuomalainen pottusormi olenkin, ettei vain olisi käyttäjäpohjainen vika?)
Kyllä kaikki on jo tajunnut että olet katkera Paoloa kohtaan, joten ei sitä tarvitse kerta toisensa jälkeen eri ketjuissa toistaa. Kirjoita itse se vikalista, kunhan olet XO:n ostanut, ja postaa se tähän ketjuun.
Tai sitten voit niellä kiukkusi ja suhtautua ketjuun huumorilla, kuten kaikki muutkin.