Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KZ2 - peleihin peliseuraa (2 vs2 -> 6 vs 6)

Vastaus: KZ2 - peleihin peliseuraa (2 vs2 -> 6 vs 6)

juu kyllähän niissä isoissa peleissä on kokoajan himmee sählinki et ei oikeen iske PSN:gangstapappa
 
Vastaus: KZ2 - peleihin peliseuraa (2 vs2 -> 6 vs 6)

Itseänikin kiinnostaa nuo pienemmän skaalan pelit eritoten suomalaisten kanssa, nyt kun sain tuon mikinkin :p Lisätkää vaan nahkasukka
 
Vastaus: KZ2 - peleihin peliseuraa (2 vs2 -> 6 vs 6)

PSN: Tarkka saa myös lisätä, mielelläni tulisin pelailemaan pienempiä pelejä suomalaisten kesken, lähinnä iltaisin.
 
Vastaus: KZ2 - peleihin peliseuraa (2 vs2 -> 6 vs 6)

Itsekin tykkään pienemmisttä matseista, mutta meneehän keskikokoisetkin 8v8 se on kyllä ehdoton maksimi. Tosin pienemmissä kentissä kuten verinen kanava ja corinthin ylitys tuokin on jo liikaa. Lisäilkääpä Zeims listoille kanssa niin pelaillaan ;)
 
Vastaus: KZ2 - peleihin peliseuraa (2 vs2 -> 6 vs 6)

Juu olis ihan kiva että näitä kotimaan pelaajia löytys peliseuraks joten Grugi:n saa lisäillä listalle jos on halukkuutta.
 
Vastaus: KZ2 - peleihin peliseuraa (2 vs2 -> 6 vs 6)

Ensi kerralla menee kyllä sinkot kieltoon. Hyvät pelit oli siihen asti, kunnes joku nimeltä mainitsematon päätti ottaa koko arsenaalin käyttöön... ;)
 
Vastaus: KZ2 - peleihin peliseuraa (2 vs2 -> 6 vs 6)

Saa lisätä, koska nyt tuli mitta täyteen noita 20-32 hengen pelejä jossa aina joku valopää ottaa singon käyttöö ja sitten kaikkihan niillä singoilla juoksee ympyrää, eli pienemmät pelit hakusessa.
Ihanne määrät olisivat varmaan jokku 4vs.4 - 8vs.8.
 
Vastaus: KZ2 - peleihin peliseuraa (2 vs2 -> 6 vs 6)

ristus notta o komiaa!!! mut saa kans lisätä frendiks ja nikkeliä ilma täyteen ku kohdataan... HAUKI O KALA!!!!! sinne...
 
Vastaus: KZ2 - peleihin peliseuraa (2 vs2 -> 6 vs 6)

Tottahan toki peinemmät pelit kiinnostaa. Saa lisätä friends listii ja mukana ollaan aina kun mahdollista. PSN: Plaqu
 
Vastaus: KZ2 - peleihin peliseuraa (2 vs2 -> 6 vs 6)

Oon kans ihan samoilla linjoilla, että pienemmillä tiimeillä tulee touhuun jotain järkeä.
Mullon pitkä FPS tausta ihan QW:n ajoilta asti joten hallittu tiimipeli kyllä kiinnostaa.

Ja se friendly fire todellakin päälle, niin heti tulee vähemmän hullua grenade spämmiä ja muuta aivotonta sekoilua lelujen kanssa (btw. sairasta ettei siitä join-valikosta näe/voi valita noita kriteerejä... mitkä Aivo-Paulit näitä beta-testaa? :).
Boost badge on mun mielestä vielä ihan ok, mut ne singot voi kyl jättää hiekkalaatikon kersoille.

Laittakaa frendi-rekkuu, jos allekirjotatte edelliset.
PSN: Murkku

PS. Säätäkääs ne mikrofonit niin, ettei tarvi kuunnella teidän peliääniä ja kaikuja, kiitos.
(menee perkele hermot siihen jatkuvaan älämölö-looppiin! :)
 
Vastaus: KZ2 - peleihin peliseuraa (2 vs2 -> 6 vs 6)

Jees, kuulostaa hyvältä. Minut voi kans lisätä listalle.
PSN: Ranger82-_
 
Vastaus: KZ2 - peleihin peliseuraa (2 vs2 -> 6 vs 6)

Kiinnostusta löytyy myös täältä. Nyt pari viikkoa KZ2 omistaneena ja ihan koukkuun nettipeliin jäänyt. Mukava olisi päästä pelaamaan ihan suomalaisten kanssa tätä myöskin.

PSN ID: V1cc3
 
Vastaus: KZ2 - peleihin peliseuraa (2 vs2 -> 6 vs 6)

Laittakaa mut kans listoille, tai itseasiassa taidanpa itse lisäillä teidän nickejä. Mutta mielelläni olen peleissä mukana. Mikki tulee tosin hommattua vasta ensi viikolla..

edit. Iltasella yleensä olen itse linjoilla, mutta nyt alkoi isyysloma ja vaimo töissä, joten päivälläkin saattaa linjoilla törmätä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KZ2 - peleihin peliseuraa (2 vs2 -> 6 vs 6)

2vs2 matseihin pelikaveri kelpaisi meikäläisellekkin.. ;)
 
Ylös Bottom