Laitappa sitten infoa ku pääset pelamaan niin toimivuudesta ja kaikesta muustakin
Itse aikoinaan tämän ps3:lla läpäisyssät ehkä ansaitsee uusinta kierroksen switchillä tai ps4:llä. En osaa vielä päättää kummalle ostan.
Nyt o jonkun aikaa pelattu. Lataus oli 13,1gigaa fyysisen kasetin lisäksi.
Ensimmäinen tuntemus oli, että tää näyttää oikeasti käsikonsolina todella hienolta. En odottanut näin hyvin pyörivää peliä lähellekään.
Toinen ihmetys oli kosketusnäyttö. Luulin sen olevan vain jossain tietyssä kohdassa, mutta sillä voi hallita kaiken. Jopa kävelyn, kameran siirron, zoomauksen, kaikki tutkimukset, muistivihkon käännät jne. Se on sit toinen juttu onko tuo ollenkaan tarpeellinen, sillä näppäimillä hoituu myös hyvin.
Tosin pelailin melkein vaistomaisesti itse niin, että vasemmalla tatilla ohjasin ja oikealla kädellä tökin näyttöä tutkimus alueella ja muualla oikea käsi käytti näppäimiä, eli ihan jees. Etenkin vihkoissa, kuulusteluissa jne kosketusnäyttö on tosi hyvä.
Kosketusnäytön käyttämisestä tulee myös ruudulle efekti, kuin sormella koskettaisi vettä (näkyy alimmassa kuvassa).
Mielummin itse pelaan käsikonsolina kyllä tämän uusiksi, kuin uudestaan tv:stä vain 4k resoon päivitettynä, koska itse grafiikka muutoin on samaa. Ja kun tämä pyörii näin hyvin Switchillä, niin kelpaa mainiosti tämä versio.
Parit kuvat ihan pelin ekan 5min ajalta, sit unohdin kuvien ottamisen
en tiedä miksi Facebookin kautta kierrätys muuttaa kuvat jotenkin tummemmiksi ja värimaailmaa erilaiseksi..
Edit: ja kaikki dlc:t on mukana.