Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

L.A. Noire

Vastaus: L.A. Noire [PS3 Hype]

http://ps3.ign.com/articles/116/1168417p1.html

IGN antoi 8.5. Nyt kyllä antaa tuntua siltä, että tuo sivu on viimeinkin lopettanut lahjusten vastaanottamisen. Siitä lähtien kun luin Holary Goldsteinin Arkham city-previkan, niin minulle tuli outo tunne siitä, että kaveri tietää mitä tekee. L.A Noiren arvostelu vastaa pitkälti sitä, mitä peliltä odotan. Ei Heavy rainin veroista, mutta sentääs "uutta". Vaikka en tulisikaan olemaan samaa mieltä, niin hyvin perusteltu arvostelu ja onnea ettei pistänyt kymppiä, jos ei siltä tuntunut.
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3 Hype]

IGN antoi 8.5. Nyt kyllä antaa tuntua siltä, että tuo sivu on viimeinkin lopettanut lahjusten vastaanottamisen.
Menee kyllä jo pahasti off-topiciksi mutta ei voi vastustaa huomauttamatta, että kaksikko IGN ja Gamespot (kyllä, jälkimmäisen kanelynchgatesta huolimatta) ovat jo vuosikausia tasavarmimmin tuntuneet osuvan lehdistön yleisen mielipiteen suurpiirteisimpään keskustaan.

Ei noitakaan kuin piru raamattua lue ja jos ne oman lempipelin silloin tällöin teilaavat tai oman lempi-inhokin kunniaan nostavat niin ainahan se kirpaisee.

Ihan tylsällä Metacritic-statistiikalla mitattuna nuo tuntuvat kuitenkin kummasti löytävän useimmin tiensä sinne numeropohjaisen arvostelun keskiarvoon, joten hattua niille pitää nostaa vaikkei tuomioista aina ihan samaa mieltä olisikaan.
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3 Hype]

Arvosteluja en minäkään aio ennen julkaisua lukea tai katsella arvosanoja ja hyvää/huonoa -listoja lukuun ottamatta.

Pitkälti odotettuja numeroita sieltä näyttää tosiaan satelevan.
 
Vastaus: L.A Noire [X360 Hype]

92 metacritic score L.A. Noirella tällä hetkellä 18 arvostelun pohjalta. Muutamat täydet 100 arvostelua ja heikoimmillaan annettu 80 pistettä. Hype vaan kasvaa. Pelaajalehdenkin arvostelu oli yhtä ylistystä vain.
Aikamoiselta merkkitapaukselta vaikuttaa. Toivottavasti ennakkotilaus saapuu perjantaiksi, vaikka ei kyllä aikaa ole yhtään. Nyt täytyy kyllä viimeistään alkaa spoilereita välttämään, kun jenkitkin saavat pelin tänään. Liekö se syynä tämänkin ketjun hiljaiseloon?!
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3 Hype]

Loistavia arvosanoja kerännyt. En tule siis pettymään. IGN:n arvostelussa hirvitti vain tuo "Lasting Appeal" -kohta. Tosin kaduilla summittain tapahtuvia rötöksiä ei mainittu siinä sanallakaan.
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3 Hype]

Loistavia arvosanoja kerännyt. En tule siis pettymään. IGN:n arvostelussa hirvitti vain tuo "Lasting Appeal" -kohta. Tosin kaduilla summittain tapahtuvia rötöksiä ei mainittu siinä sanallakaan.

Lasting Appeal on valitettavasti tänä päivänä sama asia kuin "Diz geim häz nou multiplayer". Arvosanojen mankumisen perässä monet laadukkaat yksinpelit on tunkeneet mukaan kohtuullisen (mutta täysin turhan) multiplayer-kokemuksen (GTA IV, Uncharted). Hyvän yksinpelin jaksaa veivata läpi monen monta kertaa, kun taas multiplayer-pelit hukkuu kaapin pohjalle heti kun uusi osa tulee markkinoille.
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3 Hype]

Hyvin olen saanut pidettyä pelin tutkan alapuolella. Yhden trailerin nähneenä päätin, että tämä peli pidetään pimenossa aina julkkariin asti ja sitten annetaan juonen viedä. En siis viitsi lukea tätäkään ketjua.
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3 Hype]

Loistavia arvosanoja kerännyt. En tule siis pettymään. IGN:n arvostelussa hirvitti vain tuo "Lasting Appeal" -kohta. Tosin kaduilla summittain tapahtuvia rötöksiä ei mainittu siinä sanallakaan.

Olet nyt kyllä todennäköisesti ihan itse kehittänyt ajatuksen "Random encountereista". Pelissä kuulemma kuitenkin on noin 40 "sivutehtävää", jotka ovat käytännössä pienien katurikosten selvittämistä(usein räiskien, käsittääkseni, eli siis mitään kuulusteluja ei tule). Älkää antako hypen sumentaa. Muuten saatta käydä niin kuin minulle... AC:Brotherhood ei tarjonnutkaan maailman parasta yksinpeliä... vaan maailman parhaan moninpelin:eek:

------

Muutenkin pelin pituus oli luultavasti Rockstarin taholta hivenen liioiteltu, 15-20 tuntia ovat monet arvostelut sanoneet.

Suosikkiarvosteluni on tähän mennessä vääntänyt Thomas Puha, jonka puolueettomuutta on pakko ihailla. Miehen arvio GTA IV:stä on myös mainiota luettavaa.

Gamespotin videoarvostelun alapuolella kommentoidaan yllättävän vähän itse "arvostelijaa", mikä oli positiivinen yllätys. Sama tyyppi arvosteli Dead Space 2:sen ja youtubessa ei itse peliä kommenteissa mainita ollenkaan. Nooh, kyseisen pelin kohdeyleisö taitaa olla hiukan nuorempaa(ainakin henkisesti), kuin La Noiren. Onhan siellä toisaalta ne GTA-fanit(siis ne eräät GTA-fanit).
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3 Hype]

Onko tieto mikä tämä Nordic Edition mahtaa olla? onko siinä siis pohjoismaitten "language" valinnat mukana?
http://www.gigantti.fi/product/peli...-pelit/PS3LANOIR/l-a-noire-nordic-edition-ps3

Itseä ei siis haittaa vaikka englannin kielellä mennään, mutta toki tuollainen pistää silmään. :rolleyes:

E: Jaah, tuo siis sisältää vain nuo 2 lisätehtävää niin kuin normaalissa Bonus versiossa? nimi vain hämää?

Ei ole mitään suomen kielisiä tekstejä vaan juuri nuo 2 bonus tehtävää, mutta pistää silmään tuo hinta 39,95€. Onko tuo vain nettikaupan hinta vai saako ihan liikkeestä tuohon hintaan? Jos saa niin tiedän mihin menen julkaisupäivänä.
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3 Hype]

Eiköhän niitä pieni erä ole tuolla hinnalla. Sitten myydään normi 49,95 tai 59,95€ hinnalla.

Mutta GameTrailersien arvostelua katsoessa sanottiin että välivideoissa tulee vietettyä enemmän aikaa kuin itse pelissä. Joten tarkottaako 15-20h kesto välivideoilla vai ilman?
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3 Hype]

Pelaajan arvostelusta:

Käytin läpipelaamiseen noin 22 tuntia, jonka aikana suoritin noin puolet sivutehtävistä ja hyödynsin ahkerasti työparin ajotaitoja päästäkseni nopeammin rikospaikoille.

Mulle ainakin toi noin 20 tuntia on ihan sopiva aika ja saahan siihen enemmänkin aikaa menemään, kun laittaa kaikki avut pois päältä ja tekee kaikki sivutehtävät. :)
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3 Hype]

Ja 22 tuntia on todella asiallinen tuntimäärä varsinki jos ei oo turhia venytelty. Odotan innolla että postiluukku kolahtaa. Nim. Gigantista omansa tilannut.
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3 Hype]

Loistavia arvosanoja kerännyt. En tule siis pettymään. IGN:n arvostelussa hirvitti vain tuo "Lasting Appeal" -kohta. Tosin kaduilla summittain tapahtuvia rötöksiä ei mainittu siinä sanallakaan.

Mistäs tiedät ettet ITSE tule pettymään, sillä arvostelut ovat MUIDEN tekemiä..
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3 Hype]

Vaikuttaa hyvältä, mutta odotan kyllä kunnes hinta laskee. Ei nimittäin RDR ollut ihan hintansa väärti, vaikka pidinkin kovasti. Hieman liikaa toistoa ja siltikin jotenkin onnistui olemaan suht lyhyt.

Niin ja en kyllä luottaisi IGN:än arvosteluihin muutakuin pakon edessä. Heillä on nimittäin sellaisia arvotelijoita, joiden keskimmäinen nimi on Aivopieru. Gamespotilta varmaan löytyy parempaa, mutta paras arvostelu on se oma arvostelu.
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3 Hype]

Mistäs tiedät ettet ITSE tule pettymään, sillä arvostelut ovat MUIDEN tekemiä..

Koska tiedän mitä odottaa. Pelkona oli vain että peli tunaroisi jollain osa-alueella, mutta eipä tuollaista ole arvosteluista tullut ilmi.

Ja Gigantin mainoslehdessä oli tosiaan L.A. Noire 39.95e, mutta nyt peli löytyy myös tuolta nettikaupasta samaan hintaan. Itse laitoin eilen omani tilaukseen. Toivottavasti kerkeis saapua perjantaiksi...
 
Ylös Bottom