Aloin katsomaan flashia netflixista muutama päivä sitten ja ainakin vielä ollut yllättävän hyvä kun ottaa huomioon ettei mua ole koskaan flash kiinnostanut ollenkaan.
Siis äijä vaan on nopea ja siinä se

No onneksi sarja on saanut tehtyä tuosta paljon kiinnostavamman vaikka ilmeisesti laatu tippuu sarjan edetessä sillä mä googletin onko tuolla koko sarja katsottavissa ja samalla tuli nähtyä kuinka ekalla kaudella oli useampi miljoona katsojaa ja viimeisellä alle miljoona.
Tuota ennen mä yritin katsoa samaa sukua sarjaa (parenthood), koska se vaikutti hyvältä paperilla eli ns. perus draamaa jonka pääosassa on gilmore girlsista tuttu Lauren Graham sekä Mae Whitman johon tykästyin Scott Pilgrim leffassa jossa se oli Roxy Richter, mutta kun joka jaksossa tuntuu olevan vähintään kolme kohtausta joissa joku itkee ihan mitättömästä syystä ja lisäksi sarjassa ei tunnu olevan yhtäkään keskustelua missä useampi ihminen ei puhu päällekkäin niin mun oli pakko lopettaa kesken kakkos kauden jälkeen.
Edes söpöt mimmit ei saa jatkamaan tuota enää.
Sitten tuli katsottua Chucky sarja joka aluksi oli ihan ok ja sitten useamman jakson jälkeen muuttui täysin yllättäen erittäin hyväksi kun tuli ilmi, että se oikeasti jatkuu viimeisen leffan tapahtumien jälkeen ja samat hahmotkin tuli takaisin.
Sitten kakkos kauden viimeisen jakson kohdalla lopetin, koska tämä hirvitys tuotiin takaisin.
Mä siedän kaikenlaista, mutta tuo näyttää niin vitun kamalalta, että totesin oikein ääneen "NOPE" ja lopetin siihen.
Ja tuolla tarkoitan siis sitä, että tuo on vaan niin vastenmielisen näköinen etten halua nähdä tuollaista ruudulla sekuntiakaan.
Kyllähän tuo nähtiin jo jossain flashbackeissa jotka vissiin on seed of chucky leffasta jota en koskaan ole katsonut, mutta ei se noin ruma niissä ollut ja sitten jotkut vielä redditin puolella kirjoitti kuinka se on hienoa, että tässä tuo viimeinkin näyttää hyvältä.
Onneksi en juonut mitään kun tuon luin.