Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lair

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Lair

Viitsisitkö laittaa vaikka spoileihin tehtävästä enemmän ? Itselleni ei nimittäin uppoa miten lohikäärmeellä voi hiippailla :D

Tuossa ihan gameplay-video ko. tehtävästä musiikkeineen. Tyyppi tuossa pelaa kyllä ihan eri tavalla kun minä, eli aika nopealla temmolla. Lohikäärmeellä kun voi pelissä liitääkin, jolloin vauhtia on huomattavasti vähemmän. Itse liitelin niin fiiliksissä (eli paskat housussa pelasin :p)... Tuo video on vähän tumma ja epäselvä, mutta voi jiisus kun pelasi tuota ja liiteli yön pimeydessä kohti päämäärää...

Edit: tuo loistava musiikki menee kyllä ihan pilalle tuon tyypin pelitavalla!

Ei minustakaan poikennut ekassa tehtävässä. Tätä pitää pelailla vähän pidemmälle, että saa itselleen kokonaiskuvan.

Luultavasti tulenkin vielä pelaamaan, mutta aika on rajallista ja hyviä pelejä paljon.

Vaikka pelimekaniikka on kyllä todellakin aika suoraviivaista, niin toisaalta missäpä tämänkaltaisessa toimintalentopelissä se ei olisi? Ei esim. Ace Combat 6:kaan (metassa joku 80 pojoa keskiarvo) pelimekaniikka ole mikään kummoinen. 3D-lentöräiskintäympäristöön on myös vaikea keksiä sellaisia todella mahtavia pelimekaanisia jippoja kuten vaikka jossain Ikarugassa.

Tästäpä kenkä ehkä puristaakin. Ace combat elektrosphere tuli aikoinaan hakattua läpi upeana pelinä, mutta star wars starfighterin pelasin puoliväkisin läpi lähinnä kai grafiikan ja sulavuuden vuoksi. Mutta näihin uusiin (roguet, blazing angels, ace combatit, lair jne.) innostusta ei ole syntynyt.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Muutamassa tehtävässä olen nyt yrittänyt saada kultamitalia, mutta nehän on todella ison työn takana! Toimintansa pitää suunnitella todella tarkkaan, jotta on mitään mahdollisuuksia saada kultaa. Toistaseksi ei vieläkään ole yhtään kultasta taskussa. Tehtävät muuten muuttuu vielä paremmiksi kultaa tavoitellessa, koska pelaamisesta tulee suunnitelmallisempaa ja joudut olemaan huomattavasti nopeampi kaikessa mitä teet kuin sillon, kun vain pelaat tehtäviä läpi.

pelin plussana on tuo etäverkko psp:llä voi pelata tota vaikka itselläni tiettyä peliä ei olekkaan

Tänään tuli pelattua kyseinen peli läpi. En ymmärrä miksi tätä peliä on haukuttu niin paljon arvosteluissa. Omasta mielestä peli ansaitsee 8 / 10. Eli kannattaa kokeilla kun tän pelin saa nykyään jo puol ilmaiseksi. Itse maksoin VPD:stä 12.90.

Ylös Bottom