Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Laitteita ulkomailta

mick

New Member
MOi,

oletteko tilanneet av-kamaa ulkomailta? Itse olen päivittämässä kotiteatteria ja pienen kierroksen jälkeen totesin että kannattaa käydä katsomassa Saksalaisia verkkokauppoja. Esim. www.hificomponents.de tarjoaa tavaraa lähes puoleen hintaan Suomen kauppoihin verrattuna. Ja EU:n sisältä ostettaessa ei tarvi miettiä tulleja ja alveja ym. Takuu huollotkin on helpommin saatavissa vaikka Suomalaiselta maahantuojalta riippuen tietty merkistä...

Olisi hauska kuulla onko jollakin hyviä/huonoja kokemuksia ulkomailta ostettaessa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mick
MOi,

oletteko tilanneet av-kamaa ulkomailta? Itse olen päivittämässä kotiteatteria ja pienen kierroksen jälkeen totesin että kannattaa käydä katsomassa Saksalaisia verkkokauppoja. Esim. www.hificomponents.de tarjoaa tavaraa lähes puoleen hintaan Suomen kauppoihin verrattuna. Ja EU:n sisältä ostettaessa ei tarvi miettiä tulleja ja alveja ym. Takuu huollotkin on helpommin saatavissa vaikka Suomalaiselta maahantuojalta riippuen tietty merkistä...

Olisi hauska kuulla onko jollakin hyviä/huonoja kokemuksia ulkomailta ostettaessa?

Ei henkkoht. kokemusta ole, mutta yleisesti jengi on kyllä suositellut noita saksalaisia kauppoja. Ainakin mediacheckpoint.com on luotettavaksi tiedetty/todettu mm. hifi-lehden keskusteluissa. On myös olemassa saksalainen hintavertailusite näille romppeille, osoite löytyy tuolta hifi-lehden sivujen kautta, nyt en itse muista.
 
kieltämättä oli aika halpa kauppa tuo hificomponentsi, sieltä ostan kyllä seuraavat vehkeet.
 
Ylös Bottom