Viimeisen kerran Codesta:
Code erosi vain XboxFIN staffista, Code on siis yhä jäsen foorumeilla. Ja hän halusi enemmän omaa aikaa. Coden omin sanoin:
"Ensinnäkin, arvostelun ja juttujen teko alko maistuun työltä. Kun pelasin jotain peliä, mielessä pyöri vaan että "hitto pitäs jossain välissä ehtiä pelaan tää läpi että vois tehdä arvostelun". Mulla katos iso osa pelaamisen hauskuutta ton takia. Moni tietty voi tehdä molempia, arvostella ja pelata, mut kuten sanoin, ei sitten yksinkertasesti vain ollutkaan mun juttu. Ja on asiassa mun oma vikanikin, innostuin vähän liikaa uutisten yms etsimisestä, vietin paljon vähemmän aikaa pelien pelaamisen parissa kuin uusien uutisten etsimisessä netistä,heh. Nyt kun en ole netissä paljoa roikkunut, on pelitkin edistynyt paljon paremmin. Oma mokani tietty kun en osannut valita sitä kuuluisaa kultaista keskitietä.
Toisekseen, oon ihan liian paha fanipoika että voisin olla multikonsoli-saitin moderaattori.

Kuten varmaan tiedät, mulle tuli ******* sanomista kun erään lukijan kanssa vähän liian kiivaasti väittelin. Oon tottunut puhumaan (tai siis kirjottamaan) suuni puhtaaksi, ja en missään nimessä halua että konsolifinille tulis jotain vaikeuksia sen takia että yks niiden moderaattoreista on kauhee xbox-fanipoika joka "kurittaa" ps2/nipa-lukijoita kun ne tulee trollailemaan. Osaan toki olla asiallinenkin, mut jotenkin tässä asiassa en sellanen edeshaluaisi olla. Joten parempi kun mua ei boardilla moderaattorina nähdä."
Siinä. Coden myös käski lähettämään sähköpostia jos jäi jokin kaivelemaan mieltä.