Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Langattomasta ohjaimesta

Diko

New Member
Taitaa olla aika tyhmä kysymys, mutta kuuluukohan xboxin mukana tulla jonkinlaista laturia tuolle langattomalle ohjaimelle vai pitääkö ostaa erikseen? En löytänyt paketista yhtään siihen tarkoitukseen sopivaa osaa. :eek:
 
Vastaus: Langattomasta ohjaimesta

Diko sanoi:
Taitaa olla aika tyhmä kysymys, mutta kuuluukohan xboxin mukana tulla jonkinlaista laturia tuolle langattomalle ohjaimelle vai pitääkö ostaa erikseen? En löytänyt paketista yhtään siihen tarkoitukseen sopivaa osaa. :eek:

Ei tule laturia, eikä akkua. Siinä ohjaimessahan on alunperin kotelo, johon menee 2 normaalia AA-paristoa.

edit: dogg ehti ensin
 
Vastaus: Langattomasta ohjaimesta

Mikäs älynväläys on laittaa patterit tarkoitukseen, jossa akku olisi ollut monta kertaa parempi? :eek:
Noh.. Toivottavasti ei vie paljoa virtaa tuo kapula.
 
Vastaus: Langattomasta ohjaimesta

Diko sanoi:
Mikäs älynväläys on laittaa patterit tarkoitukseen, jossa akku olisi ollut monta kertaa parempi? :eek:
Noh.. Toivottavasti ei vie paljoa virtaa tuo kapula.

Voisiko olla että säästetään?
 
Vastaus: Langattomasta ohjaimesta

Kolmessa päivässä menee patut tyhjäksi. Kandee vaan laittaa play n charge kitti tilaukseen.

EDIT:
Olettaen siis että pelaa joku 8h/päivä.
 
Vastaus: Langattomasta ohjaimesta

Itse ainakin oon käyytänyt ihan perus ladattavia akkuja. Kestää pidempään kuin patterit ja laturista/kirjahyllystä löytyy aina ladatut tilalle. Mielestäni ei ole järkeä ostaa mitään microsoftin akkupaketteja, vaan laturi ja akkuja, niin voi niitä käyttää myös langattomiin hiiriin, näppiksiin tai mihin vaan.
 
Vastaus: Langattomasta ohjaimesta

Itse olen käyttänyt noissa vanhempia 4x 1800mAh ja 4x 2100mAh ja ostin vielä lisäksi 8kpl 2500mAh akkuparistoja, niin ei pääse heti loppumaan pelisessio jos patterit loppuu, kunhan vain muistaa pitää toisen setin ladattuna. 2 ohjainta siis tällä hetkellä omistan.
 
Vastaus: Langattomasta ohjaimesta

Mukana tulevalla patterikotelolla voi käyttää pattereita tai patteriakkuja. Mielestäni tämä on ihan kätevää joskus tarvittaessa.

Mutta tarjoaa Microsoft parempaakin ratkaisua, Play and charge kit:

26198_02.jpg


http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=0527

Itselläni on tuollainen ja hyvä on. Lataus suoraan konsolista mukana tulevalla piuhalla vaikka pelatessa ja muulloin voi langattomasti pelata akulla joka tulee paketissa.

Play and charge kit tulee myös Xbox 360 Halo -version mukana vakiona.

Tällä Microsoftin laitteella voi ladata kahta akkua samaan aikaan jos käyttää vara-akkuja:

36551_01.jpg


http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=11901
 
Vastaus: Langattomasta ohjaimesta

Mraa sanoi:
Itse ainakin oon käyytänyt ihan perus ladattavia akkuja. Kestää pidempään kuin patterit ja laturista/kirjahyllystä löytyy aina ladatut tilalle. Mielestäni ei ole järkeä ostaa mitään microsoftin akkupaketteja, vaan laturi ja akkuja, niin voi niitä käyttää myös langattomiin hiiriin, näppiksiin tai mihin vaan.

Mielestäni tämä on yksi parhaista puolista että patterivaihtoehto on olemassa. Akku olisi kiva tulla laitteen mukana, mutta hyvä että patteri/patteriakkuvaihtoehto on olemassa siltikin.
 
Vastaus: Langattomasta ohjaimesta

Jep meikäläiselläkin ladattavat paristot/"akut"; Energizer RECHARGEABLE, 2500mAh. Hyvin pelittävät ohjaimen ja minkä tahansa AA-laitteen kanssa.
Oli kesällä Citymarketissa 4(AA)+2(AAA) akkua ja laturi yht. 19,90 :p

Anteeksi jos mentiin OT:hen liikaa. Tarkoitus oli vahvistaa, että ladattavat paristot tosiaan toimivat loistavasti tässä(kin) käyttötarkoituksessa! :)
 
Vastaus: Langattomasta ohjaimesta

En viitsinyt tehdä uutta keskustelua aiheesta mutta kiinnostaisi tietää jos esim play-asiasta
tilatut langattomat ohjaimet toimivat euro xboxissa?

Sivuilla on merkintä for japanese version mutta varmistanpahan vain
 
Ylös Bottom