Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LanXX; pojat lanittavat bokseilla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fngs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

fngs

Member
Moi,

Montaakaan ihmistä ei varmaan kiinnosta, mutta jos jotkut saisivat inspiraatiota.
Eli toista kertaa lyötiin hynttyyt yhteen poikien kaa. Minä, remua ja Esa5K.
Lezlie jäi tällä kertaa seuraamaan pesäpalloa Vimpeliin, ja taisi myös Nurmon sikafarmarit tulla tutuksi.
Tehis on aina valmiina actioniin Iisalmen päässä, ja niin myös tällä kertaa.
Kamat pakattiin keskipäivällä Kuopiossa, ja tv teipattiin pehmusteisiin. Sitten kohti Joensuuta.
Eka lanitus tapahtui mun kämpillä pari kk sitten. 31 neliön yksiössä, mutta kivaa oli silti.
Nyt saavuimme älyttömän kokoiseen poikamiesboksiin Rantakylään. Ainaki yli 60 neliöö!

http://img217.imageshack.us/my.php?image=dsc00628aa7.jpg

Ostin Puijon Divarista 2kpl BF: Bad Companyä koska se on jo remualla, Lezliellä ja Tehiksellä.
COD4 on jäänyt hieman nyt, ja Lezlie kilahti ja vaihtoikin sen juuri yllämainittuun.
130 maksoi, mutta tuen paikallista pikkukauppaa. Alennusta sain sen vajaa 10.
Tuossa ennen neljän aikaan pistettii setup kuntoon, ja nyt ollaan ruuan jälkeen pelattu 4h.
En hirveästi digaa vielä koska lagi on jotain käsittämätöntä ja muutenkin hieman eri meininki kun CODissa.
Mutta on se sujumaa lähtenyt ja neljästään jatketaan Squadissa yötä myöten. Kirjoittelen lisää tapahtumista vaikkapa huomenna. Tarkoituksena on ainaki kilahtaa ja pelata kolmestaa omia yksinpelejä.
Anttilan alelaari antoi EarthDefenceForce 2017 kahdella kympillä. COOP! Keskimmäiseen televisioon.

Kirjoittaja peli-ilon äärellä:
http://img217.imageshack.us/my.php?image=dsc00629ut9.jpg

singing-shark.jpg

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LanXX; pojat lanittavat bokseilla.

Oho, triidi pystyssä! :cool: Huomenna klo 17 jälkeen pääsen mukaan Liven välityksellä. Tuli vaan mieleen ettei taida poikiilla olla kolmea Forzaa? Olisi mielenkiintoista nähdä kerrankin multiscreen setuppi toiminnassa. Suosittelen muuten kokeilemaan miten uusi geometry wars toimii moninpelinä.

Lyhyt seloste siitä uskomattomasta pesispelistä jossa olin eilen Vimpelissä:

Ottelu oli varsin legendaarinen: kauden jatkaminen ja ylempään loppusarjaan pääseminen olisi vaatinut Vedolta viiden juoksun lyömistä viimeisellä sisävuorollaan koska Seinäjoki johti toisen jakson viimeistä vuoroa aloitettaessa 4-0... Veto löi ne tarvittavat 5 juoksua viimeisellä (linkki: ottelun tilastot) ja passitti Kiteen talvilomille nousten itse runkosarjan seitsemännelle sijalle ja ylempään loppusarjaan kamppailemaan mitaleista. Voitte kuvitella Saarikentän tunnelman ja sen metelin mikä vallitsi Seinäjoen viimeisellä sisävuorolla. Eihän ne saaneet enää siinä metelissä edes miestä ykköspesälle... :eek: Uskomaton nousu lopussa Vimpelin Vedolta. Suosittelen käymään joku kesä Vimpelissä katsomassa peliä. Siellä on pelissä fiilistä hieman eri tyyliin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ottelu oli varsin legendaarinen: kauden jatkaminen ja ylempään loppusarjaan pääseminen olisi vaatinut Vedolta viiden juoksun lyömistä viimeisellä sisävuorollaan koska Seinäjoki johti toisen jakson viimeistä vuoroa aloitettaessa 4-0... Veto löi ne tarvittavat 5 juoksua viimeisellä

Hieno peli kyllä oli ja yleisö oli kyllä äänessä! Olitko kakkos- vai kolmospuolella?

Hieno peli kyllä oli ja yleisö oli kyllä äänessä! Olitko kakkos- vai kolmospuolella?
Jaa että Vimpeläisiä on muitakin kenellä on laatikko? Yhden toisen kaverin tiedän ennalta. Kakkospuolella olin. :)

Näin yleisesti ottaen tällaiset kavereiden kesken järkätyt pienimuotoiset lanit ovat parhautta. Varmasti vielä Kuopiossa tullaan järkkäämään muutamaan otteeseen tällaiset kalaasit. Onneksi on Live ettei tule jäätyä täysin paitsi tämänhetkisestä menosta Joensuussa, mutta taitaa tuo BF Bad Company omata jonkinlaisen 4 pelaajan rajoituksen squad inviteille? Loistava homma muuten saada se conquest-moodi vielä tällä viikolla. Toivottavasti tulee luvatusti torstaina.

Kova meininki näyttää jätkillä tosiaan olevan! Boksilanit kavereiden kanssa ovat parhautta. Tai minun tapauksessani olivat parhautta, sillä niitä tuli harrastettua enemmänkin wanhan boksin kanssa (parhaimmillaan muistaakseni 3 boksia/tellua ja kymmenisen jätkää pelaamassa). Nyt uuden boksin aikaan toiminta on hiipunut, koska vain pari kaveria jaksoi mukaan uuteen sukupolveen.

Harmi muuten, että BFBC servut kaatuivat vähän aikaa sitten, niin taisi sen pelin hakkaaminen loppua siihen?

Jaa että Vimpeläisiä on muitakin kenellä on laatikko? Yhden toisen kaverin tiedän ennalta. Kakkospuolella olin. :)

No kakkospuoli on ihan ehdoton, tosin jos omaa pientä jälkikasvua niin kieli voi olla paikoitellen aika värikästä. Osaa tosin minun nuorin lapsistakin (2v.) jo sujuvasti huutaa että: KUOLEE!

Mitäs noita vimpeläisten tägejä olla muita?

...mutta taitaa tuo BF Bad Company omata jonkinlaisen 4 pelaajan rajoituksen squad inviteille?

Näin on.

Eka vuorokausi takana, ja hauskaa on ollut.
BF alkaa sujumaan pikkuhiljaa. Sain jo eilen sen Be the Best tms. achinkin, että jee!
Hermot menee kyllä joka toinen kerta, mutta jos sitä jaksas nyt pari kk pelata.
Yksinpeli aloitin normalilla, ja iha jees. Testasinhan minä demon, mutta silloin ei iskenyt yhtään.
Kaippa ne achit antavat sen puuttuvan peli-ilon.
Pojat pelas kahestaa vähän änäriä ja minä hoidin puutarhaani Viva Pinatan parissa.
Neljään meni ja kahdeltatoista herättiin. Pelaamaan!
Huomenna ois tarkotus pelata COD4 ensimmäistä ja viimeistä kertaa.
Jos joku haluaa O/V, privaviestiä vain.
Tankkaus on ollut yllättävän hyvä. Eilen teimme jopa ruokaa. Italianpataa.
Tuo Vimpelin kansallisruoka. Herkkua.
Lounaaksi nautimme tänään Valtolan sukuherkkua eli lihapiirakoita hk:n sinisellä ja juustolla.
Naminamia kuin Marco olisi täällä. Vain yksi sipsipussi ja limpparipullo on mennyt vasta.
Kevyttä aikaisempiin sanon minä. Illalliseksi taidamme tosin käydä hakea pizzaa. Herkkua sekin.
Taidamme myös katsoa jonkun leffan. Felony mitä luultavammin.

Kansallisruoka:
http://img80.imageshack.us/my.php?image=dsc00632ps6.jpg

Kamut, viikset ja Tehis toisessa päässä:
http://img231.imageshack.us/my.php?image=dsc00638yc0.jpg

Herkkua:
http://img231.imageshack.us/my.php?image=dsc00633vs7.jpg

Kävin aika lähellä kuvaruutua jos sujuis.
http://img229.imageshack.us/my.php?image=dsc00636et1.jpg

Joo, ei tarvii ees kaivaa digikameroita kaapeista. RLZ

Kiitos Dice neljän pelaajan squad-rajoituksesta. Mikähän logiikka tuossakin nyt on?

Ei kuulosta kivalta nelin kimppa...on tosin ennen vanhaan XOlla lanitettu, helevatan hauskaa homma kyl.

http://img99.imageshack.us/my.php?image=badcompanyxt0.jpg

Pelattu ollaan koko päivä.
Väsähdin yöllä kahden aikaan, ja rupesimmekin pian nukkumaan.
Herättiin kymmeneltä, pelaamaan kuinkas muuten.
Syöty taas lounaaksi herkkua.
Iltaruoaksi teimme makaroolilaatikkoa, joka oli jälleen Esa5K special, mainiota.
Hermot ovat menneet kaikilta n. 109 kertaa, mutta mikäs siinä.
COD4 ei mennyt laitteeseen kun eivät muut sitä halua pelata. Minä olisin tykännyt kyllä.
Pelasin itse päivällä huoraten hieman SWOS, joka oli suuri pettymys arcaden puolelle kun se ilmestyi.
Otan myös lainaan täältä Bioshockin, jonka ajattelin kerranki pelata läpi.
Kerran sen täällä Joensuussa ollessani aloitin, mutta ei sitten kerennyt.
Alustavasti piti pelata perjantaille, mutta taidamme huomenna siirtyä jo Kuopioon.
Kyllä näitä laneja on tulossa kun Lezlie muuttaa nyt takaisin Neulamäkeen ja Tehiksellä on maanantaina pääsykokeet. Koko Xbox Street Boys kasaan Kuopioon.
Nyt katsomme sen eilen mainitun Felonyn. Varmaan unille sen jälkeen valitettavasti.
Pitää herätä kahdeksalta ostamaan isälle laptop. Ensimmäinen PC on kullekin big deal!
Huomenna siis aamupäivä pelaamista vaikka hermot menevät ja kironsanat lentävät.
BF: Bad Company jatkuu... Bad Company indeed.

Oli aika saapua kotiin.
Bad Company vei lopulta jalansijan kaikilta muilta peleiltä, mutta ei kaduta.
Nauratti, että sain jo viime yönä Leatherneckin. Siis vajaa kolme päivää peliä, ja 100 online matchia vain.
Paljon tuo peli närää aiheuttaa kun viholliset eivät kuole.
On jotain toista verrattuna aikaisempiin fps-peleihin, mutta en kyllä headshot mies tässä pelissä vielä olekaan.
Myyntipuheet ovat jatkuneet ekan vartin jälkeen viimeiseen pelihetkeen tänään, mutta.
Kulkuneuvot ja varsinkin nyt Conquest kuitenkin saavat jatkamaan soolouralla, ja kuulokkeen välityksellä.
COD4 menee nyt myyntiin vaikka Mile High puuttuukin. Kokeilin joskus vajaan tunnin, ja en vain osannut.
Tavataan siis Bad Companyn merkeissä servereillä.
Kiitos kamuille laneista, ja kaikille joita edes vähän kiinnosti tsiigata tätä settiä.
Kirjoitan ja otan kuvia sitten seuraavista.
Viime päivältä olis helvetin hauska pelikuva, mutta EA kusi Esa5K:n rekisteröinnit.
Tuskin siis sitä saadaan. Laters...

Bad Company on kyllä hyvä lanipeli ja Livessä myös. Eipä sitä muuta oikein tullu pelattuakaan (EDF 2007 jäi) laneilla ;). Bugeja ja parannettavaa on tosin vielä: peli vaihtaa classin assaultiksi randomilla vaikkei sitä valitse, lagi ajoneuvoon siirtyessä, lagi yleensäkin.

Ylös Bottom