Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Läpinäkyvä versio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prisoner
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xaeron
Joo kiitos tästä tiedosta, mutta mietin vaan, että kun olen kertaalleen paketin noutanut postista ja avannut ja katsonut mikä DVD-asema siinä on, niin saanko sitä enää palauttaa Netanttilaan jos se asema ei olekaan Samsungin?

Postimyynnissä on lakisääteisesti 14 päivän palautusoikeus (tai saattoi olla vähän lyhyempi, mutta anyway) joten tottakai sen voit palauttaa jos se ei miellytä.

Niissä pahvilootissa on muuten sinettiteippi vaan yläpäässä, joten sen asematyypin saa katsottua ilman että sen jälleenmyyntiarvo alenee millään tavalla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan amarkkar
Yksi kysymys: mistä lähtien xboxin alkuvalikossa on ollut tuo LIVE valikko? Ainakin tämän vihreän laatikon softassa oli ko valikko. Aikaisemmassa 14.3.02 ostetussa ei ollut.
Ainakin omissa marraskuussa vamistetuissa se on ollut. Nuo Special Edition koneethan on tänä vuonna valmistettuja, joten niissä on varmasti kaikissa.

Jos käyt katsomassa kaupoissa, niin niillä on yhä myynnissä jotain toukokuussa 2002 tms. valmistettujakin koneita, joten edelleen voi ihan hyvin saada koneen jossa ei vakiona ole Live-valikkoa.

Ainakin paikallisessa Anttilassa noi Limited Edition boksit tuntuis olevan tolla Samsungin asemalla. Ja hintaa 199e. Eilen oli 8 jäljellä...

Jees! (^_^) Sain vihdoinkin tämän uutukaisen. Hidasta puuhaa NetAnttilan puolelta. Jouduin jopa tilaamaan kahteen kertaan heidän tyhmän nettisysteemin vuoksi. (>_<) Ohjaimet tuntuu ehkä jopa paremmilta ainakin Project Gothamissa, ja ehkä myös Halossa. Täytyy tänään kokeilla miten ne pelittää Jet Set Radiossa, sekä Splinterissä. Koneen verisiota en tiedä, enkä ole tarkistanut vielä mikä dvd-asema on. Ilmoitan näistä myöhemmin, jos ketään kiinostaa?

Harmi ettei minulla ole digikamera, sillä muuten voisin täyttää Keiun privaattilaatikon vihreän Xboxin kuvilla. ;) Keiuhan taisi rakastaa tätä väriä, eikö niin? :p

NetAnttilasta tilasin omani myös, tuli Philipsin asemalla Xbox on versiota 1.2

Ohjaimet ovat mielestäni paremmat kun "isot" alkuperäiset.

Jos jotain kiinnostaa niin voisin napsia pari kuvaa tuosti vihreästä lootasta.

Kun Xboxin keskellä on tuo pyöreä logo, huomasin pienen naarmun siinä, kenelläkään muulla tuota "naarmua"?

Se on, no napsin kuvan ja merkkaan kohdan missä se on.

www.sunpoint.net/~ipkjoe/

Miika :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Argonian
Kun Xboxin keskellä on tuo pyöreä logo, huomasin pienen naarmun siinä, kenelläkään muulla tuota "naarmua"?

Se on, no napsin kuvan ja merkkaan kohdan missä se on.

www.sunpoint.net/~ipkjoe/

Minultakin löytyy vastaavanlainen "naarmu" tuosta logosta. Enemmän tuo kuitenkin näyttää ja tuntuu joltain tahmealta. Saattaisikohan se olla liimaa tai jotain teippiä? (?_?) Voitko muuten ottaa enemmän kuvia tosta koneesta? Kelpaisi ainakin minulle. (^_^)

Tarkistin tämän uutukaiseni tietoja ja ne on seuraavanlaiset:

Valmistuspäivä: 25.2.2003
Valmistusmaa: Kiina
DVD-asema: Philips
Versio: Ilmeisesti 1.2, vai onko? (^_^;)
K: 1.00.5101.01
D: 1.00.4920.01

Kyllä sulla näyttäisi olevan 1.2 loota.

Siitä "naarmusta" sen verran että yhdessä mainoskuvassa on myös samanlainen naarmu,

http://www.toptronics.fi/topproduct...c46002c9b74/c5d36a672890747ec2256cec00469e5d/$FILE/Xbox_Limited_Edition.jpg

Sieltä kun lataa keskimmäisen kuvan koneelle ja tarkastellee pyöreätä logoa, tällä kertaa se on edessä se naarmu, onneksi omalla koneella se on takana, se on se 1.5mb kokoinen tiedosto.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Joo niinpä näkyy edessä tuo naarmu. Omassa koneessa se on takana eli kuten sinullakin. (^_^) Onko se naarmu tahmea? Minulla se on ainakin. Ettei se vaan olisi jotain sen logon kiinitykseen käytettyä liimaa? (?_?)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Tuntuu siltä ettei sitä pienempää versiota ihan heti saada markkinoille.

Niinpä. :( Odotin tuota tosissaan, mutta ilmeisesti joudun tyytymään tällaiseen vihreään (Live-boxiksi). Mun tuurilla MS tuo Liten sitten syksyllä. ;8

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Vuoden päästä DVD-R / DVD+R on varmaan jokapäiväinen juttu. Luulis Philipsin aseman noita sentään tukevan.. Onko kokemuksia?.

Aiankin Traxdatan DVD+R ja Platinum DVD+R olivat ok. Tosin modatussa koneessa XBMP:ssä, mutta ei siis asemalla ainakaan ollut lukuvaikeuksia...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper3002
Hmm, kuuluuko xboxin lukea cd-r/rw-levyt? Ainakin tämä mun vihreä lukee... philipsin asema.

Jep jokainen versio lukee noita uudelleen kirjoitettavia cd-levyjä. Thompsonin asemakin siis. ^^

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper3002
Hmm, kuuluuko xboxin lukea cd-r/rw-levyt? Ainakin tämä mun vihreä lukee... philipsin asema.

Mun kaverillaki lukee philipsin asemalla CD-R levyjä, ei kuitenkaan kaikkia malleja.

Ylös Bottom