Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lara Croft Tomb Raider: Anniversary

Vastaus: Lara Croft Tomb Raider: Anniversary

Itsellä ihan ihkaensimmäinen Tomb Raider PC:lle iski oikein kunnolla (varsinkin kun siihen sai 3dfx päivityksellä grafiikat "hienoiksi")...

Sen jälkeen ei olekaan tullut mitään sarjan peleistä pelattua. Saas nähdä sitten nyt.

EDIT. Kun juttua luin hiukkasen, niin tuohan on se "lähes-remake" ykkösLarasta... kiinnostavaa
 
Vastaus: Lara Croft Tomb Raider: Anniversary

Vanki sanoi:
EDIT. Kun juttua luin hiukkasen, niin tuohan on se "lähes-remake" ykkösLarasta... kiinnostavaa

Senpä takia tää alkoi muakin kiinnostamaan. Sarjan ensimmäiset osat, kun sattuvat olemaan paremmasta päästä. Viimeisimpiin ei jaksanut sitten edes tutustua.
 
Vastaus: Lara Croft Tomb Raider: Anniversary

Ajattelin jo kaivella PS2 koneen naftaliinista pelin takia mutta ei onneksi tarvitsekkaan.
 
Vastaus: Lara Croft Tomb Raider: Anniversary

En ole häpeäkseni pelannut yhtään Tomb Raideria ja siksi tämä uudelleen lämmittely kiinnostaa erityisen paljon. Jos se on hyvä, niin saatanpa ostaa koko Wiin sen takia. Olen meinaan viime viikkojen uutisten ja julkistusten jälkeen löytänyt vihdoin Wiille sen verran kiinnostavia pelejä, että laitteen osto alkaa olla perusteltua.
 
Vastaus: Lara Croft Tomb Raider: Anniversary

PC-versio meni juuri läpi, ja täytyy sanoa että on loistava peli ja suosittelen hankkimista. Mielestäni nostalgian ja uuden tasapainossa oltiin onnistuttu hyvin, ja pelin parissa tavoitti saman tunnelman kuin aikoinaan TR1:ssä. Taistelut on toteutettu paremmin kuin Legendissä ja kenttäsuunnittelu on nerokasta. Kaikille faneille pakkohankinta.
 
Vastaus: Lara Croft Tomb Raider: Anniversary

Ensimmäinen video Laran ensimmäisestä seikkailusta wiillä :eek:
http://www.cubed3.com/news/8330

Hiton makeaa menoa kyllä. Eniten kiinnostaa nuo puzzlejutut, juuri tuonlaista itse tekemistä olen peleihin odottanut enemmänkin. Ja taistelut näyttävät erittäin hienoilta. :eek:

Ennen en ollut kiinnostunut pelistä, nyt olen!
 
Vastaus: Lara Croft Tomb Raider: Anniversary

Itse olen pelannut ensimmäistä ja toista Tomb Raideria aikoinaan PC:llä, jotka olivat ihan mukavia muistaakseni. Sen jälkeen lopahti kiinnostus ko. sarjaan ja eipä ne kakkosen jälkeiset jatko-osat ole tainnut mitään kovin kummoisia olla, ainakin itse olen elänyt siinä tietoisuudessa että Tomb Raider olisi sarjana kulahtanut aika pitkälle sinne keskinkertaisuuden suohon.

Mutta tuota videota katsoessa ensimmäistä kertaa vuosiin alkoi Tomb Raiderit taas kiinnostamaan, vaikutti vähän tulleen jotain uusia Prince of Persia-vaikutteita (tai sitten en vaan muista, että tommoista olisi alkup. Tomb Raiderissa ollut).

Jos tuo nyt ei mitään murska arvioita tule saamaan, niin luultavasti tuo tulee hommattua. Toivottavasti tuossa on sitten se nude patchi, hah.
 
Vastaus: Lara Croft Tomb Raider: Anniversary

Nyt on sitten ensityypit ja ajelut Larasta otettu. Hyvälle vaikuttaa, taistelu on soljuvaa ja puzzlet mielenkiintoisia. Kamerakin on parempi kuin odotin, mutta kaukana täydellisestä. Kentät on varsin miellyttäviä.

Jeah, myöhemmin lissää :)
 
Ylös Bottom