Dodiin! Operaatio ohi ja täytyy sanoa että olen erittäin tyytyväinen tulokseen jo tässä vaiheessa sillä reilut pari tuntia leikkauksen jälkeen näen jo tarkemmin kuin silmälasien kanssa ja näkö on kuiteskin tämän päivän ajan suht utuinen ja kontrastinäkö on kanssa aika heikko mutta silti ei voi sanoa kuin Vau!! Hinnaksi tuli sitten 2559 euroa mikä ei ole lainkaan paha kun 4000 olin tätä varten säästänyt joten jäi ihan mukavasti "karkki"rahaa
Itse operaatio oli todella nopea. Kun astuin vastaanottotilaan sain 3 painkilleriä etukäteen jonka jälkeen menin leikkausaliin. Operaatio itsessään vei noin 2 minuuttia per silmä + 20 sekunnin laserpisteeseen tuijottelut. Missään vaiheessa ei sattunut mutta todella inhottavan tunteen kyllä toi eri silmätippojen laittelu ja varsinkin luomilevittimen laitto tuntu aika epäkivalta. Jännitys oli kyllä kova varsinkin kun odotustilassa oli 2 henkilöä jotka oli jo käyny ja toinen poti kauheaa silmäsärkyä ja toisella taas ei ollut mitään ongelmia. Lisärohkaisua toi vielä se että joku soitti vastaanottoon ja pyysi uusintaleikkausta kun "jokin"oli mennyt pieleen
Hengissä kuiteskin ollaan ja nyt nukutaan ylihienot pokat päässä ja tykitetään antibiootitippoja viikko silmiin ja parannellaan. Urheilu ja muu hikoiluun johtava toiminta on siis kiellettyä sen ajan mutta alkoholin käyttö ( kohtuudella tietenkin ) on sentään sallittua samoin TV:kattelu ja pelaaminen tietysti. Ärsyttävintä oli kyllä operaation jälkeen yli kaksi tuntia kestävä jatkuva silmien vuotaminen. Todella ärsyttävää mutta ei sentään säre yhtään. Suosittelen kyllä oman kokemukseni perusteella kaikille jotka kokee tarpeelliseksi. Tässä vielä kuva näistä muotigurulaseita. Buujaah!
http://photos-d.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v3820/116/0/736524462/n736524462_1624043_2065227.jpg