Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lauantaina 9.2.2008 KFP vs zD Black Klo: 22:00

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Alustavasti KFP vs zD Black

Kuinka moni on huomenna tulossa pelaan ?
Ja olisko tänään 22-23 alkaen treenejä noista samoista moodeista ja kentistä ?
Pelaajat on päivitelty tuohon ekaan viestiin. Ollaan todettu tuo hyväksi tavaksi. :)

Voisin koittaa päästä sparraamaan illalla. Toivottavasti saadaan mahdollisimman monta matsiin osallistujaa paikalle.

Kuinka moni on huomenna tulossa pelaan ?
Ja olisko tänään 22-23 alkaen treenejä noista samoista moodeista ja kentistä ?

Mä otan osaa treeneihin illalla, kunhan vaan invite toimii, täytyy nyt luottaa tohon patchiin, kertaalleen jo tuli kutsu RedBaconilta, mutta silloin oli sen matsi täynnä, mutta lupaavasti kuitenkin haki siihen asti, eikä mennyt kaikki harmaaksi kuten aiemmin...

Mä otan osaa treeneihin illalla, kunhan vaan invite toimii, täytyy nyt luottaa tohon patchiin, kertaalleen jo tuli kutsu RedBaconilta, mutta silloin oli sen matsi täynnä, mutta lupaavasti kuitenkin haki siihen asti, eikä mennyt kaikki harmaaksi kuten aiemmin...

Joo, laitoin pari inviä ja hyväksyin sun invis ts. yritin sulla sun peliin, mutta muutaman sekunin kuluttua ruutu mustaks ja error lost connection to host ...vai kuinka se tahtoo sanoa, mutta enivei... sun kanssako tämä ongelma esiintyy vai kuinka ? Oon ollut HC76:n kanssa samois peleis ilman onkelmitta...

Joo, laitoin pari inviä ja hyväksyin sun invis ts. yritin sulla sun peliin, mutta muutaman sekunin kuluttua ruutu mustaks ja error lost connection to host ...vai kuinka se tahtoo sanoa, mutta enivei... sun kanssako tämä ongelma esiintyy vai kuinka ? Oon ollut HC76:n kanssa samois peleis ilman onkelmitta...

En tosiaan tiedä mistä johtuu... No kokeillaan illalla hyväksyä puolin ja toisin niitä invejä, jospa niistä joku menisi läpi...

Meikäläinen oli keskiviikkona nivusseudun leikkauksessa ja vasta nyt pääsin sängystä muutenkin kuin kuselle. Jumal. että on ollu kivulias 3 päivää. Juggernaut perkkiä kiiiiiitos.

Jos matsi on tänään ja pelaajavaje voisin kokeilla selviytyä pleikan ääreen myös. :o Takuuseen en mene vielä, olo on mikä on.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Lauantaina 9.2.2008 KFP vs zD Black Klo: 22:00

pitäisi olla kova joukkua, niin veikkaan puolta tuntii.

Tulossa olen itsekkin, mutta meni päivityksen latailuksi mulla, kun en tuon tulon jälkeen ole onlinessä käynyt. Eli kun se tehty, mukana ollana.

Pataan tuli 2-0,mut jotenski tuntu ettei ne niin ylivoimasia ollu ku esim. tuloksesta vois päätellä,tai verrattuna esim. edellisiin vastustajiin.Vai olenko ihan väärässä:rolleyes:

Pataan tuli 2-0,mut jotenski tuntu ettei ne niin ylivoimasia ollu ku esim. tuloksesta vois päätellä,tai verrattuna esim. edellisiin vastustajiin.Vai olenko ihan väärässä:rolleyes:

Joo, paremmin meidän peli nyt meni vaikka selkään tulikin. Vieläkun uskalletaan painaa agressiivisemmin kimppuun niin eiköhän se siitä sitten.

Tuntuu kyllä että ite pelaan huonoiten aina näissä virallisissa matseissa vs omaksi iloksi satunnaisia vastustajia vastaan. Osumatarkkuus on hakusessa vielä.

Tuntuu kyllä että ite pelaan huonoiten aina näissä virallisissa matseissa vs omaksi iloksi satunnaisia vastustajia vastaan. Osumatarkkuus on hakusessa vielä.[/QUOTE]

Vai HC76 pelaa huonosti?! HAH senpä haluaisin nähdä!;)

Vai HC76 pelaa huonosti?! HAH senpä haluaisin nähdä!;)

No kyllä meillä on tasavahvempia suorittajia kuin minä, onneksi! :) Zam itse aina putsaa pöydän kun me hätähousut ollaan kuolleina sivustaseuraajan roolissa.

No kyllä meillä on tasavahvempia suorittajia kuin minä, onneksi! :) Zam itse aina putsaa pöydän kun me hätähousut ollaan kuolleina sivustaseuraajan roolissa.

"Tuurilla ne laivatkin seilaa" vanha viidakon sanonta.Nyt pitää takoa ahkerasti että saa taas kaikki kivat nippelit tussareihin ja perkit käyttöönsä ku ahneuksissani otin ton Prestigen käyttöön...:cool:

Olihan se lauantain peli rykäisy... sekoilua omalta osalta... vaihdoin siinä 2. radas asetta kesken pelin (eli se choose class), niin vastasin Tripen inviin yes :D
Dominationia ei sitten pelattu vai olinko niin pihalla, että meni ohi ? Kaiken lisäksi, en kuullu keskusteluja kun muksut oli nukuttamisvaihees joten äänet piti olla pois.

Vaikutti siltä, että nuo liigapelit on huomattavasti hektisempiä kuin jos ajankuluksi käyt pelaas satunnaises porukas esim. HC S&D...

HC76, jos ihmettelet mihin mulla tuli eilen äkkilähtö, niin muija kiskas sähköt poikki...
-Naiset ei aina ymmärrä-

Mä oon hyvä ainakin näis jälkipeleis :D

Ylös Bottom