Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LBP nollasi trophyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja defa87
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

defa87

Member
en nyt tiedä tuliko kysymys oikeaan paikkaan mutta asiaan.

latasin little big planet 1 ilmaisena welcome back paketista koska itsellä on ollut kyseinen peli joskus vuonna 2009 ja ajattelin jos keräisi puuttuvat trophyt pelistä.

nyt kuitenkin aloitin pelaamisen ja hetken pelattua huomasin että sain trophyn jonka tekemiseen ei vaadittu juuri mitään, ps button pohjaan ja niin vain peli nollasi kaikki ennemmin ansaitut trophyt.

onko kellekkään käynyt samalla lailla kyseisen tai jonkun muun pelin kanssa??

tietäisikö joku miten ennemmin ansaitut trophyt voi saada takaisin??

Vastaus: LBP nollasi trophyt

tietäisikö joku miten ennemmin ansaitut trophyt voi saada takaisin??
Sammuta peli, mene Pelit-valikossa Trophy-ikonin kohdalle, paina ohjaimen kolmio-näppäintä ja valitse Sync with server. Sen jälkeen kaikki on kunnossa.

No niimpä näytti tekevän, kiitos vinkistä.
ei ole 4 vuoden aikana tullu kyseistä ongelmaa ennen vastaan :eek:

Mullakin aikoinaan hävisi LBP trophyt, mutta helpostihan ne vaikka uudestaan ansaitsee.
Bugitti BC2 Vietnaminkin trophyt tänään; tuli kaikki trophyt yhden normimatsin jälkeen. Olin tosin jo ansainnut ne aiemmin.

Laitan nyt tähän vaikkei LBP:in liity varsinaisesti. Ei ainakaan uutta topiiccia tarvita.
Eli mulla oli joskus pleikkarin kielenä suomi ja myöhemmin vaihdoin sen englantiin. Mutta suomenkieliset trophyt jäi suomeksi(peleistä jotka hankittu silloin kun kielenä oli suomi), ni pystyykö niitä muuttamaan jotenkin englanniksi?

Kiitokset vastauksista jo valmiiksi!

Laitan nyt tähän vaikkei LBP:in liity varsinaisesti. Ei ainakaan uutta topiiccia tarvita.
Eli mulla oli joskus pleikkarin kielenä suomi ja myöhemmin vaihdoin sen englantiin. Mutta suomenkieliset trophyt jäi suomeksi(peleistä jotka hankittu silloin kun kielenä oli suomi), ni pystyykö niitä muuttamaan jotenkin englanniksi?

Kiitokset vastauksista jo valmiiksi!
Kyllä niiden trophyjen pitäisi muuttaa kieltään. En tosin ole tsekannut esim. suomi-pelien trophyjä. Eli siis esim. LBP trophyjä. Muut kyllä ovat muuttuneet, jopa japaniksi, kun olen sen kanssa leikkinyt.

Ajattelin että tälle tuskin kannattaa avata omaa ketjua:

Itselläni Assasins creed 2 nollasi trophy tiedot tai oikeastaa niiitä ei edes ole? Auttaako synkkaaminen tässäkin? Mitään erikoista en tehnyt. Tuon tietomurron jälkeen tiedot olivat vain kadoneet.

Zipe: Kyllä auttaa. Trophyt näennäisesti nollaantuvat, jos PS3:n kiintolevyn vaihtaa. Trophy-tiedot ovat kummiskin aina tallessa PSN-palvelimilla (kunhan ne on sinne synkannut). Niinpä ne voi sieltä aina noutaa uudestaan, vaikka koko konsoli hajoaisi atomeiksi.

Ei auttanut, olin kyllä tätä kokeillut.
Tähän on periaatteessa kaksi selitystä:

1) Trophyja ei ole koskaan synkattu PSN:ään

tai

2) PS3:n tiedostojärjestelmä on hieman seonnut.

Teepäs seuraavasti:

1) Kirjaudu Oma PSN -sivulle PSN-tunnuksellasi.
2) Mene Trophyni-välilehdelle ja katso, onko AC2:ta ja sen Trophy-tietoja siellä listattu.

Jos on, ovat tiedot PSN:ssä kyllä tallessa. Siinä tapauksessa käynnistä AC2, anna sen ladata päävalikkoon asti ja sen jälkeen voit sammuttaa pelin. Sen jälkeen tee vielä kerran Trophy-synkronointi. Jos tämäkään ei auta, lue ongelma-FAQista, kuinka ajaa tietokannan uudelleenrakennus. Sen jälkeen toista äsköiset toimenpiteet (eli käynnistä peli, lopeta peli ja synkronoi).

Jos AC2:n Trophy-tietoja ei näy wepissäkään, ei niitä ole koskaan PSN:ään synkattu, ja ainoa keino saada Trophyt on pelata peliä uudestaan.

Ylös Bottom