Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lead and Gold – Gangs of the Wild West [PSN]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dremorax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Lead and Gold – Gangs of the Wild West [PSN]

Kävin pari päivää sitten pitkästä aikaa kokeilemassa ja onlinessa ei ollut ainuttakaan pelaajaa. (Tai no yksi kävi 10 sekunnin ajan kuikuilemassa) Vrt. BF1943 jossa pelaajia on koko ajan.

Harmi homma, sillä tämähän on online peli.

ite olen nyt viikon ajan pelaanu joka päivä joka kerta peli on saatu, ei aina täys tupa.

PSN plussalaisille ilmaiseksi tämä koht'sillään. Onkos riittänyt pelaajia?

Latasin tämän kun ilmaiseksi sain, pelasin yhden kierroksen ja olin täysin yllättynyt kuinka viihdyttävä peli on. Ympäri kenttää loikkiminen ja räiskiminen on hauskaa puuhaa. Suosittelen kaikkia Plussia lataamaan tämän.

Latasin tämän kun ilmaiseksi sain, pelasin yhden kierroksen ja olin täysin yllättynyt kuinka viihdyttävä peli on. Ympäri kenttää loikkiminen ja räiskiminen on hauskaa puuhaa. Suosittelen kaikkia Plussia lataamaan tämän.
Onko tällä muka vielä pelaajia? Kesällä tää veteli jo viimesiään..

Mitähän virkaa toi rankki pitää pelissä? Menin suoraan moninpeliin, eka kierros meni näppäimiä etsiessä. Toisella olin rank 8, vaan eipä se jatkunutkaan seuraavalle kierrokselle?

Harjoitusosiossakaan ei pahemmin kerrottu mitenkään pelistä, lähinnä näppäimet.

Hyviä uutisia pelien Trophyjen kanssa murheisiin törmänneille: uusi päivitys on julkaistu, ja sen pitäisi nitistää kaikki Trophyjen avautumiseen liittyneet ongelmat. Myös kasa muita pöpöjä on päästetty manan maille.

All Trophies have been fixed.
Server browser optimised to accommodate a larger amount of simultaneous games and players.
All players now listed on the leader board (previously it was only the top 1000).
New sniper rifle/scope functionality; when scoped, damage is now increased over time.
New in-game options menu has been added. Press the SELECT button and use left/right with D-pad to navigate among the following functionalities:
Pick new character.
Switch teams.
Kick player vote.
Shuffle teams vote.
Kicking idle players after certain time added.
Spawn camping fixes for existing levels.

Lähde: QJ.net

Ylös Bottom