Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Left 4 Dead 2 -peliseura

Vastaus: Left 4 Dead 2 -peliseura

GT:Teslon

Perjantai 15.00 - Sunnuntai 13.00. Tuolla aikavälillä olen tavoitettavissa melkein 24/7.

Co-op peliseura kelpaa myös!
 
Vastaus: Left 4 Dead 2 -peliseura

En omista peliä enään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Left 4 Dead 2 -peliseura

iOod

Kuhan piäsen töistä, ni aattelin ainaki tänään paukutella versusta tahi scavengee jouuu
 
Vastaus: Left 4 Dead 2 -peliseura

methback

Tämän takia oikein rekisteröidyin foorumille, jotta täältä saisi peliseuraa tuohon kehuttuun Live-hässäkkään. Kerran on kaikki tasot kahlattu läpi, joten hieman on hajua pelailusta.

Eikö nämä kaikki nimimerkit tästä voisi editoida tuohon avausviestiin, jolloin niiden poimiminen olisi sen hieman helpompaa?
 
Vastaus: Left 4 Dead 2 -peliseura

Hakisin kenties suht taitavia pelaajia, jotka kykenisivät läpäisemään kampanjoita expertillä, voisimme yhdistää voimamme. Itse olen Hard Rainin mennyt expertillä lävitse. Olen suht kova luu, enkä mätkähdä maahan inkapasitoituna kovin herkästi. Ongelmana on vähän olleet nämä "satametriä edellä hortoilevat aseen tähtäimen edessä laukkojat", joiden takia pelit menee mönkään. Requesteja vaan. Ensi viikolla pääsisi taas pelaan, gold-aika on vielä lopussa.
 
Vastaus: Left 4 Dead 2 -peliseura

Tuli kerättyä nämä tähän itselle paperille ylös, niin laitetaan ne nyt tähän kaikki pötköön, niin on helpompi poimia. Täytyy itsekin tässä joku päivä näitä lisäillä, kun vaan on sellainen viitseliäisyyden tila.

Suicide Bunny78
Kabanossi
AlmightyARA
Macco 2000
Vituhipit
RokotiiliFunkee
giguli
SnakeRock74
zuhi123
AirSickSteak
Joonaazz
aivittu
Deidriim
Kovy88
Locku FIN
Leiska85
iOod
Teslon
mahy0
Toma187
Pauli Davis
joulukuusi89
metback
 
Vastaus: Left 4 Dead 2 -peliseura

Hei,

Suomiversusta ja -scavengea koitetaan saada pyörimään. Kaikki ketkä pelaamaan haluaa niin lisää Jonttuuuhh friendiksi, niin ilmoittelen. Tänään pelailtiin, mutta ei saatu kuin se 4-5 äijää, joten pitäis pari vielä saada.

Ps. Mikki lähes pakollinen ja pitää osata pelata yhteen.
 
Vastaus: Left 4 Dead 2 -peliseura

raivona

Pistäkää requestia tulemaan, itse lisäilin mitä tosta yläpuolelta löytyy.
 
Vastaus: Left 4 Dead 2 -peliseura

Meikäläisenkin sa lisätä inostuin pelailee :D

Gamertagi ---> xO HornA Ox

Lisäsin ny kaikki jotka tuosta ylempää löytyy :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Left 4 Dead 2 -peliseura

Peli taas hommattu. Pitäisi saada taas peliseuraa. Muutama vanha peli veikko olikin jo myyneet tämän :). GT Hubbezu. Minulla on mikki ja tykkään pelata yhteen.
 
Vastaus: Left 4 Dead 2 -peliseura

The Passing lisärin yhteydessä iski valtava zombimättöfiilinki päälle ja peli oli pakko kaivaa hyllystä esiin ja taas ollaan koukussa. :D

Jos kaipaat peliseuraa myöhäiskarkeloihin ( lähinnä viikonloput klo 22/23 -->) niin lisää
Kain FIN kaveriksi. Tykkään erityisesti pelata versus matseja, mutta kampanjasessiot maistuu myös aina ja nyt pari päivää jenkkien yms. kanssa ilman mikkiä pelanneena kelpaisi Suomenkielinen peliseura mieluusti.
 
Vastaus: Left 4 Dead 2 -peliseura

Pelaako tätä vielä kukaan? Lisäri löytyy ja saa lisäillä listoille.
 
Vastaus: Left 4 Dead 2 -peliseura

Jatketaan vanhaa topiccia.
Zavvin tarjouksista tämän halvalla poistin ja peliseura tietenkin kelpaa
Muutaman viimeisimmän viestin laittajan gamertagin lisäsin.

Pistäkää toki kutsua.
 
Vastaus: Left 4 Dead 2 -peliseura

Vieläkö tätä pelaillaan? Ois iha kiva mättää ni lisätkää vaa kaverilistoillenne ni pelit käyntii.
 
Vastaus: Left 4 Dead 2 -peliseura

Tuli ostettua tämä hieman jälki junassa, jos porukka pelailee vielä niin olisi mukava seuraa löytää, gt on Lameshot FIN
 
Vastaus: Left 4 Dead 2 -peliseura

Jees, meikäläisen saa kans lisäillä. Oon mielestäni aika hyvä pelaamaan, en seilaile yksin edessä tai jää hidastelemaan tahallani (eri asia tietty jos vaikka smoker nappaa, siin tosin tiimin pitää osata tajuta auttaa), katon vähän väliä et onko ketään nalkissa. Ottaa oikeesti pannuun ne ketkä ei tajua yhtää pelin ideasta, sooloilijoita koitan iteki aina rankasta jos oon infected. Yhtäkää kampanjaa ei oo tullu expertillä vedettyä tässä kakkosessa. Versusta siis enempi pelailen kun ei oikeen oo kauheesti kiinnostusta hinkata noit experttejä.

Gamertagini on Casketshaker, lisäilkää. Kattelin täältä, että useampi pelaaja jo löytyykin mun listoilta mut ei todellakaan kaikki.
 
Vastaus: Left 4 Dead 2 -peliseura

Mä pelailen tätä enemmän tai vähemmän epäaktiivisesti, mutta ois ihan mahtavaa löytää porukka, joka lähtis kokeilemaan noitten realism & expert saavutusten hankkimista. Löytyykö innokkaita? Jos löytyy, niin pistäkää privaa.

Pelaan itse enimmäkseen scavengea, joten siitä tykkäävät kanssa viestiä, niin tehdään hyvä tiimi ja mätetään kaikkia kuonoon. Ei mulla toki mitään versus-pelejäkään vastaan ole :)
 
Vastaus: Left 4 Dead 2 -peliseura

Nyt tarvitsisi vähän apuja, pitäisi Tank hakata melee aseilla! Ei nuo amerikkalaiset auta siinä, kysyy niin vastaus on "I don't wanna" tai "Tank is gona kill us". Gtag on edelleenkin
XreG3nerati0nx
Myös monia muita apuja tarvitaan achiviementteihin, experimetillä pelaamaan :D
 
Ylös Bottom