Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Left 4 Dead -peliseura

Foeman

New Member
No niin, kokeillaanpas nyt saada mahdollisimman paljon yhteyksiä Liveen tätä pelaavien kesken. Suomi seurahan voittaa totutusti jenkki-nuorison kootut letkautukset joten GT:t vaihtoon! Yritetään saada kunnon verkostoituminen aikaiseksi jotta Versus-väännöt Suomi-porukoissa olisivat myös mahdollisia, aikaan ja paikkaan katsomatta.

Foekun uusi Gamertag on: Last Guy (entisestä avioliitosta siis The Manco, tutut lisäilkää myös)

Let`s Cure The Infection. On Bullet At A Time!
 
Vastaus: Left 4 Dead Peliseura

Jug jug! :)

Vaikka nykyinen zombien hyökkäys ei olekaan mitään verrattuna vuoden 67 hyökkäykseen, Vituhipit GT:n takaa löytyy teuraseläintä. (Ei, ei minulla ole mitään hippejä vastaan - lutusiahan ne ovat ;))

Ja asiasta tartunnansaaneeseen, oiskos ihmisillä kiinnostusta yrittää ottaa vaikka lauantaina jonkinnäköistä suomimättöä? Otetaan cooppia jos ei saada tarpeeksi porukkaa ja versusta jos saadaan. Idea?
 
Vastaus: Left 4 Dead Peliseura

Jug jug! :)

Vaikka nykyinen zombien hyökkäys ei olekaan mitään verrattuna vuoden 67 hyökkäykseen, Vituhipit GT:n takaa löytyy teuraseläintä. (Ei, ei minulla ole mitään hippejä vastaan - lutusiahan ne ovat ;))

Ja asiasta tartunnansaaneeseen, oiskos ihmisillä kiinnostusta yrittää ottaa vaikka lauantaina jonkinnäköistä suomimättöä? Otetaan cooppia jos ei saada tarpeeksi porukkaa ja versusta jos saadaan. Idea?

Mä oon ainakin mukana mutta menee kyllä sinne kymmnen jälkeen että pääsen linjoille.
 
Vastaus: Left 4 Dead Peliseura

Nyt viikonloppuna onkin nuo Xvitaalit eli kaikki Hopea-jäsenet saa viikonlopuksi päivityksen Kulta-jäseniksi joten viimeistään nyt saadaan suomiporukka kokoon! Pistetään omat festit L4D merkeissä pystyyn, kokeillaan tosiaan saada täysi laidallinen finskejä versuksen merkeissä liikenteseen. Täältä Foekun päästä melkeen löytyykin jo yksi posse joka on varmasti iltasella liikenteessä(?) illan koitoksiin.
 
Vastaus: Left 4 Dead Peliseura

Peli kolahti tänään postiluukusta ja haussa pelaajia, jotka osaavat käyttää crouch-näppäintä.
 
Vastaus: Left 4 Dead Peliseura

Peli ja konsoli on vielä matkalla, peli todennäköisesti saapuu jo huomenna, mutta konsolin saapuminen on nyt hiukan epäselvää. Voi olla että tulee perjantaiksi, voi olla että menee ensiviikkoon. Ilmoitan gamertagini tänne heti jahka vain pääsen sellaisen luomaan itselleni.
 
Vastaus: Left 4 Dead Peliseura

Peli ja konsoli on vielä matkalla, peli todennäköisesti saapuu jo huomenna, mutta konsolin saapuminen on nyt hiukan epäselvää. Voi olla että tulee perjantaiksi, voi olla että menee ensiviikkoon. Ilmoitan gamertagini tänne heti jahka vain pääsen sellaisen luomaan itselleni.

Mahtavaa saada myös Funkee tänne boksi puolelle tätä peliä pelailemaan. Peli onkin juuri parhaillaan kunnon zombie-fani porukalla joten tervetuloa mukaan! Toivottavasti kone saapuu perjantaiksi niin viikonloppuna pääset liittymään seuraan.
 
Vastaus: Left 4 Dead Peliseura

Mahtavaa saada myös Funkee tänne boksi puolelle tätä peliä pelailemaan. Peli onkin juuri parhaillaan kunnon zombie-fani porukalla joten tervetuloa mukaan! Toivottavasti kone saapuu perjantaiksi niin viikonloppuna pääset liittymään seuraan.

En kyllä tiedä, mistä olet äkännyt, että olisin zombie-fani, mutta kiitoksia. Kai se paikkaansa pitää, vaikka enemmän se fanitus painottuu Resident Evileihin. En vain mielestäni ole hirveästi asiasta täällä puhunut. :D

Pirate_Fin heitti neuvoa, kuinka luoda gamertag tietokoneella, joten kävin luomassa tunnuksen hetki sitten valmiiksi. Koska Funkee ja DrFunkee olivat molemmat varattuja, niin heitinpä lopulliseksi gamertagikseni RokotiiliFunkee. Toikin nicki juontuu eräältä toiselta foorumilta, jos joku sitä ihmettelee. Että lisäilkää vapaasti listoille, jos L4D:tä joku pelailee.
 
Vastaus: Left 4 Dead Peliseura

En kyllä tiedä, mistä olet äkännyt, että olisin zombie-fani, mutta kiitoksia. Kai se paikkaansa pitää, vaikka enemmän se fanitus painottuu Resident Evileihin. En vain mielestäni ole hirveästi asiasta täällä puhunut. :D

Pirate_Fin heitti neuvoa, kuinka luoda gamertag tietokoneella, joten kävin luomassa tunnuksen hetki sitten valmiiksi. Koska Funkee ja DrFunkee olivat molemmat varattuja, niin heitinpä lopulliseksi gamertagikseni RokotiiliFunkee. Toikin nicki juontuu eräältä toiselta foorumilta, jos joku sitä ihmettelee. Että lisäilkää vapaasti listoille, jos L4D:tä joku pelailee.

Joskus ohi menen nopeasti tuli zombie-peleistä mainittua ja muistan teikäläisen osoittaneen kiinnostusta niin tietenkin sitä ollaan automaattisesti meikän zombie-fani kirjoissa, koski se sitten Resejä tai muita epäkuolleita :D

Xbox Liven luonnista vielä sen verran että jokainen uuden koneen omistaja saa ilmaiseksi käyttöönsä kuukauden Kultajäsenyyden(jonka saa kun konsoli kytketty nettiin ja sieltä avaa tuon tekemäsi tilin) joten älä turhaan kuluta rahojasi vielä Live-ajan ostamiseen.

Ja takaisin aiheseen ja pois OT:sta. Ystävälliset neuvot on aina sallittuja.
 
Vastaus: Left 4 Dead Peliseura

Joskus ohi menen nopeasti tuli zombie-peleistä mainittua ja muistan teikäläisen osoittaneen kiinnostusta niin tietenkin sitä ollaan automaattisesti meikän zombie-fani kirjoissa, koski se sitten Resejä tai muita epäkuolleita :D

Xbox Liven luonnista vielä sen verran että jokainen uuden koneen omistaja saa ilmaiseksi käyttöönsä kuukauden Kultajäsenyyden(jonka saa kun konsoli kytketty nettiin ja sieltä avaa tuon tekemäsi tilin) joten älä turhaan kuluta rahojasi vielä Live-ajan ostamiseen.

Ja takaisin aiheseen ja pois OT:sta. Ystävälliset neuvot on aina sallittuja.

Tietääkseni tuota ilmaista liveaikaa ei saa jos tekee netissä tunnuksen mutta voin olla väärässäkin. Kerta se on ensimmäinenkin :D Voipi olla että mulla on perjantai vapaapäivä niin pääsen mahdollisesti pelittelemään jo päivällä mutta viimistään sitten kun pienet lapset ovat nukkusilla.
 
Vastaus: Left 4 Dead Peliseura

gamertagilla ju5si mennään. Demoa vasta pelailen mutta eiköhän viikonloppuna tuu hankittua tuo koko versio. Toivottavasti Suomesta löytyy fiksumpaa peliseuraa kuin maailmalta. Xbox liven peruskäyttäjälle kun tuntuu co-op olevan vähän vieras käsite.
 
Vastaus: Left 4 Dead Peliseura

Tietääkseni tuota ilmaista liveaikaa ei saa jos tekee netissä tunnuksen mutta voin olla väärässäkin. Kerta se on ensimmäinenkin :D Voipi olla että mulla on perjantai vapaapäivä niin pääsen mahdollisesti pelittelemään jo päivällä mutta viimistään sitten kun pienet lapset ovat nukkusilla.

Ainakaan ennen ei aikaa tosiaan saanut käyttöön, jos tunnuksen kävi tekemässä netissä. Konsolin kautta tekemällä kuukauden ilmaisen ajan saa käyttöön kolmelle tunnukselle.
 
Vastaus: Left 4 Dead Peliseura

Tietääkseni tuota ilmaista liveaikaa ei saa jos tekee netissä tunnuksen mutta voin olla väärässäkin. Kerta se on ensimmäinenkin :D

No jos ei sitä kokeiluaikaa saa netissäluodulle tagille, niin luon sitten kokeilutunnuksen konsolilla ja ilmoitan uuden, väliaikaisen nickin täällä. En haluaisi ihan heti ruveta livestä maksamaan, pitää päästä hieman tutustumaankin, millainen palvelu mahtaa olla kyseessä.
 
Vastaus: Left 4 Dead Peliseura

Jeps. Kyllä se näyttäisi nyt vähän siltä, että tänään pääsen kuin pääsenkin peliä pelaamaan. Boxi odottaa tällä hetkellä postin konttorissa lunastustaan ja eiköhän se pelikin ole löytänyt tiensä postilaatikkoon. Pitää vielä pitkä työpäivä jaksaa odottaa, että pääsee pakettia hakemaan ja laitetta asentelemaan... ;)

Pitää vielä katsoa, miten tuo gamertag-sotku tästä etenee. Teen uuden nickin ja ilmoitan siitä täällä, jos tuohon nykyiseen tagiin ei saa mitenkään liitettyä sitä Gold Liven kokeiluaikaa.

Pakko myös heittää tähän pienet varoitukset... En ole peliä pelannut vielä yhtään, enkä oikein tiedäkään pelistä juuri mitään, joten minun seurassani voi kokea melko noboja hetkiä pelin parissa. Ainakin näin ensimmäisen viikonlopun aikana. :D
 
Vastaus: Left 4 Dead Peliseura

Pakko myös heittää tähän pienet varoitukset... En ole peliä pelannut vielä yhtään, enkä oikein tiedäkään pelistä juuri mitään, joten minun seurassani voi kokea melko noboja hetkiä pelin parissa. Ainakin näin ensimmäisen viikonlopun aikana. :D

Hyvä tietää. Nyt ainakin kaikki tiedostaa että kenen seuraan peliä EI mennä pelamaan ;)

Ei nyt sentään!! Hyvä saada lössiä pelin ääreen. Tänään olen itse siinä iltaselle 22-23 jälkeen peliä vääntämässä varmasti pikku tunneille saakka joten kaikki kynnelle kykenevät messiin. Kokeillaan saada suomalaisten junttien kesken Versus-mätöt pystyyn.
 
Vastaus: Left 4 Dead Peliseura

Hyvä tietää. Nyt ainakin kaikki tiedostaa että kenen seuraan peliä EI mennä pelamaan ;)

Ei nyt sentään!! Hyvä saada lössiä pelin ääreen. Tänään olen itse siinä iltaselle 22-23 jälkeen peliä vääntämässä varmasti pikku tunneille saakka joten kaikki kynnelle kykenevät messiin. Kokeillaan saada suomalaisten junttien kesken Versus-mätöt pystyyn.

Kain ilmoittautuu karkeloihin mukaan! Eli viim. klo 23 alkaa zombiorgiat!!
 
Ylös Bottom