Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Left 4 Dead -peliseura

Vastaus: Left 4 Dead Peliseura

Olihan se pakko käydä tääkin peli hankkimassa! Mut voi kans lisätä, gamertag on Jani2411. Yleensä iltayhdeksän jälkeen linjoilla ellei oo vapaapäivä niinku tänään :D
 
Vastaus: Left 4 Dead Peliseura

Mites on,pelaako tänään kukaan?Voisin liittyä peliin.
 
Vastaus: Left 4 Dead Peliseura

oOKirtarOo Viestiks : L4D haluisin seuraa et vois vetää vaikeimalla kamppaniat läpi.
 
Vastaus: Left 4 Dead -peliseura

Kiinnostaisiko ketään vetää joku ilta sellainen setti että kerättäisi noita achievmentejä? Esim. chapter läpi pistooleilla, tai ilman medipackin käyttöä, yms.

Äsken just pelasin Dead Air kampaniaa läpi ilman että käyttäisin pillereitä tai medipackiä, niin rahtikoneen käynnistymistä odotellessa joku valopää päätti parantaa minut, huusin sille että keskeytä, ja käskin muita ampua sitä mut ei valopäät tajua. Ja olin kaikille kertonut pari kertaa että älkää missään nimessä parantako mua...

Leipo niin pahasti kiinni että kone sammui samantein. :D
 
Vastaus: Left 4 Dead -peliseura

Laitanpa minäkin seuranhakuilmoituksen. nimim. gamertag Sapuliini Josko nyt lykästäisi ja kavereista näkyisi muutakin kuin ääriviivat horisontissa :)
 
Vastaus: Left 4 Dead -peliseura

Jesjes, hyvät pelit oli vaikka Live pistikin piuhat solmuun loppumetreillä :p Loppuviikolla varmaan ite taas messissä.
 
Vastaus: Left 4 Dead -peliseura

Jep eli meikäläisen voi kanssa lisäillä..tag: uhN
 
Vastaus: Left 4 Dead -peliseura

Lisäilkää Gamertag: Shimmys myöskin listoihinne niin pääsee pelailemaan :)
 
Vastaus: Left 4 Dead -peliseura

Lisäilkää Derstroyer33. Sain pelin vasta tänään, eli menee jonkin verran aikaa viel reenatessa ja kampanjassa. :)
 
Vastaus: Left 4 Dead -peliseura

Jees, rupeaa intti olemaan lopuillaan niin ehtii tähänkin peliin tutustumaan paremmin suomiporukassa. Meikäläisen löytää gamertagin RauskuS takaa.
 
Vastaus: Left 4 Dead -peliseura

Voin tulla mukaan.
Gamertag on Pirteloki

Jos haluatte pelata mun kanssa, ilmoita sitten YV >:) Mätkimään zombeja!
 
Vastaus: Left 4 Dead -peliseura

Rohkeasti lisätkää liveen. :eek:

Live tunnukseni on "mzoz".
 
Vastaus: Left 4 Dead -peliseura

Minutkin saa lisätä kaveriksi, gamertag jbbsr, saataisiin suomipelejä sit!
 
Vastaus: Left 4 Dead -peliseura

Jos vielä löytyy suomalaista peliseuraa L4D:hen niin lisätkääpäs kaverilistoille Aapsu :)
 
Vastaus: Left 4 Dead -peliseura

Minutkin voi lisäillä (Tonoko). Voisinpa itse myös lisäillä jo noita nimensä laittaneita.

Tämä oli vielä muutama päivä sitten hauska peli, mutta nyt alkaa toden teolla ärsyttää. Olen muutaman päivän yrittänyt expertillä episodeja läpi joidenkin random tyyppien kanssa. Tänään viimeksi 2 tunnin pelaamisen (ja achievementin) tuli pilaamaan joku tyyppi, joka joinasi kaverinsa pyynnöstä viimeisessä chapterissa mukaan. Sattuipa sitten huvin päiteen ampumaan minua loppumetreillä siten että jäi vain 1 health jäljellä.. Eli enpäs päässyt sinne rescue vehicleen asti...

Eli itseä kiinnostaa tällä hetkellä expert kampanjat, ja versus matsejakin voisi vieläpä ehkä tahkota.
 
Vastaus: Left 4 Dead -peliseura

Olisi kiva, jos joku vielä löytyisi tässä pelissä pelaamaan kampanjoita expertillä kaverini kanssa. Kolmen hengen tiimilläkin olisi se etu, ettei publicissä joinaisi mukaan näitä kusipäitä, jotka pyrkivät kaikin tavoin pilaamaan pelin kesken kampanjan...

Myös Nothing Special ja Untouchables -achievementien kanssa tarvisi apua.

Gamertag tossa vieressä.
 
Ylös Bottom