Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Left 4 Dead

Vastaus: Left 4 Dead

Vähän epäilyttää tämä Survival-moodi... Jossain previkassa luvattiin yhden erän kestoksi keskimäärin viisi minuuttia. Osaava tiimi oli päässyt parhaimmillaan yhdeksään minuuttiin, huonosti putkeen pelannut tiimi oli maassa 2-3 minuutissa. Eliiteistä eliiteinkään tiimi ei ollut ylittänyt kymmentä minuuttia. En ole koskaan pitänyt näistä "taistellaan kelloa vastaan" tyylisistä väännöistä. Itse ottaisin homman pitkän piinaavana eloonjäämisenä enkä tälläisenä minuutin ryppäänä.

Mutta en tuomitse Valvea ennen kuin olen saannut näppini itse tekeleseen! Ja tuleehan Dead Air ja Death Toll(The most awesome scenario evah!!) Versukseen, niitä odotan Survivalia huomattavasti innostuneempana. Vielä kun tulisi uusia kuuppi skenaarioita...
 
Vastaus: Left 4 Dead

Vähän epäilyttää tämä Survival-moodi... Jossain previkassa luvattiin yhden erän kestoksi keskimäärin viisi minuuttia. Osaava tiimi oli päässyt parhaimmillaan yhdeksään minuuttiin, huonosti putkeen pelannut tiimi oli maassa 2-3 minuutissa. Eliiteistä eliiteinkään tiimi ei ollut ylittänyt kymmentä minuuttia. En ole koskaan pitänyt näistä "taistellaan kelloa vastaan" tyylisistä väännöistä. Itse ottaisin homman pitkän piinaavana eloonjäämisenä enkä tälläisenä minuutin ryppäänä.

Mutta en tuomitse Valvea ennen kuin olen saannut näppini itse tekeleseen! Ja tuleehan Dead Air ja Death Toll(The most awesome scenario evah!!) Versukseen, niitä odotan Survivalia huomattavasti innostuneempana. Vielä kun tulisi uusia kuuppi skenaarioita...

Ja aseita!! Mutta tuo survival modi on onneksi rakennettu niin että peli päättyy survivailien kuolemaan eikä niin että 5 minuutin päästä peli päättyy ja sit katellaan kuka on yhä pystyssä. Itse uskon tästä irtoavan hubaa ainakin joksikin aikaa ja vielä kun saa nuo 2 puuttuvaa skenariota versukseen tulee tämä tekele heräämään jälleen eloon :) Empä ole tuon viimeisimpää korjauspäivitystäkään vielä ladannut joten toivottavasti timanttia on nnistuttu hiomaan hieman kiiltävämmäksi :)
 
Vastaus: Left 4 Dead

Maistuipas pitkästä aikaa mannalle tämäkin :) Harmi että piti lopettaa niin pian mutta otetaahan uusiksi joku päivä!
 
Vastaus: Left 4 Dead

Maistuipas pitkästä aikaa mannalle tämäkin :) Harmi että piti lopettaa niin pian mutta otetaahan uusiksi joku päivä!

Juu meikäläistäkin saa huudella pelaamaan viikonloppuisin. Kuitenkin lusin intissä viikot :) Oli kyl huippuu vääntää suomiporukalla.
 
Vastaus: Left 4 Dead

Oli kyllä aikaisemmin päivällä mukavat väännöt taasen pitkästä aikaa. Tuossa iltasella pelailtiin vielä Versusta ja ainakin pika testailulla on peli huomattavasti tasapainoisempi mitä se oli ennen tuota päivitystä(taukoa tosiaan ollut L4D-rintamalla!). Esim. juuri tuo Smoker jota päivitys runnoi melko isolla kädellä on nyt sopivasti tasapainotettu suhteessa muihin.
Muutenkin moninpeli tuntui entistä eheämmältä kokonaisuudelta vaikkei siinä pahoja vikoja olekkaan ollut(paitsi kenttä kohtaiset bugit ja glitchit).

Tiistaina saadaankin tähän sitten lisää herkkuja. Kaikki joukkoina liikkeelle niin saadaan hyvät versukset pystyyn!
 
Vastaus: Left 4 Dead

No niin, eli kaikella logiikalla ja huonolla lasku taidolla tulisi Survivial Pack Liveen jo siinä reilun kolmen tunnin päästä, eli tarkemmin kello 12!
Eipä tuota itse pääse kokeilemaan vasta kuin iltasella mutta mukavaa jos lisärin saa jo näinkin aikaisin eikä tätä tarvitse odottaa ensi yöhön.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Left 4 Dead

Nyt on Survival Pack ladattavissa Marketplacesta. Ilmainen, kuten luvattiinkin.

EDIT: Paketilla on kokoa reilu 101MB, mutta se latautuu todella hitaasti. Taitaapa olla pieni ruuhka tällä hetkellä marketplacessa, heh.
 
Vastaus: Left 4 Dead

No miltä Survival vaikuttaa? Entäs uudet versuskentät? Vasta illalla pääsee pelaamaan.

Survival on kolme minuttia täyttä kaaosta ja paniikkia, ei sitä oikein muuten voi kuvailla! :D Ei mielestäni läheskään niin mielenkiintoinen tai toimiva mitä monet täällä moodista toivoivat. Ei tuohon jaksa paneutua samalailla kuin esim. kuuppiin ja versukseen. Mukava lisähän tuo on, ei sitä kieltämään. Ja ilmainen kaiken lisäksi.
Toimii mukavana ajan tappajana kun odotellaan esim. porukkaa matseihin. Ja onhan tuo hieman koukuttavaa rikkoa omia ennätyksiä.

Mutta Versus on se syy miksi upata tili kultaiseksi. Kaikkihan tietää miksi immeiset pelaa Versusta: Päästäkseen Infektoituneiden housuihin. Ja mitä nyt tuli Death Tollia kokeiltua niin eipä ole koskaan ollut Versuksessa yhtä hauska mättää ökkiäisten puolella kuin tässä mapissa. Koska DT on laaja skenaario on ökkiäisillä huomattavasti enemmän liikkuma varaa ja näin ollen huomattavasti enemmän strategioita immeisten pyörittämiseksi. Vielä olisi Dead Air korkkaamatta, mutta jo DT lunasti odotukset.

Toinen huomio on tuo Melee Fatigue, jossa Melee lataa iskuja vähän aseiden tapaan aina tietyn isku määrän jälkeen. Tämä vaatii hieman totuttelua, en tiedä tuliko tämä myös kuuppiin?
 
Vastaus: Left 4 Dead

Mun mielestä toi Survival-modi on myös todella hauska. Tottahan se on, että ensimmäisillä kerroilla tuossa tulee kuoltua lähes heti, kun parhaita taktiikoita ei vielä tiedosta. Ja kun yksi runi kestää n. 3 minuuttia ja valmisteluun kuluu oma aikansa, niin pistää vähän turhauttamaan välillä. Tällä hetkellä Lighthousessa ja ensimmäisessä Survival mapissa oma ennätykseni on vasta joku reilu 5min, mutta tuo viisi minuuttinenkin vaatii jo aika paljon taitoa. En osaa edes kuvitella, miten kaoottista kymmenen minuutin runi olisi (kai se mahdollista sekin on). :D

Mutta joops. Tunnin päästä itse rupean taas pelailemaan. Tässä pientä taukoa nyt pidän...
 
Vastaus: Left 4 Dead

Mun mielestä toi Survival-modi on myös todella hauska. Tottahan se on, että ensimmäisillä kerroilla tuossa tulee kuoltua lähes heti, kun parhaita taktiikoita ei vielä tiedosta. Ja kun yksi runi kestää n. 3 minuuttia ja valmisteluun kuluu oma aikansa, niin pistää vähän turhauttamaan välillä. Tällä hetkellä Lighthousessa ja ensimmäisessä Survival mapissa oma ennätykseni on vasta joku reilu 5min, mutta tuo viisi minuuttinenkin vaatii jo aika paljon taitoa. En osaa edes kuvitella, miten kaoottista kymmenen minuutin runi olisi (kai se mahdollista sekin on). :D

Mutta joops. Tunnin päästä itse rupean taas pelailemaan. Tässä pientä taukoa nyt pidän...

Sama! Todella hauska, eikä koko iltaa tartte varata yhden pelin pelaamiseen. Oma enkka taitaa olla 4.04.
 
Vastaus: Left 4 Dead

Kovin aika? Tällä hetkellä päälle kahdeksan minuuttia Lighthousessa. Tarkkaa aikaa en muista, Funkee? Ja kaiken lisäksi täysin rehellisellä pelillä!!
Tuolla Global listoilla näkee jo yli kahden tunnin tuloksia. Mutta tuollainen explpoittaaminen vie vain pohjan kaikilta rehellisesti saaduilta tuloksilta.

Aletaankin kilpailemaan KFinin parhaimmasta Survival runista :D
 
Vastaus: Left 4 Dead

Kovin aika? Tällä hetkellä päälle kahdeksan minuuttia Lighthousessa. Tarkkaa aikaa en muista, Funkee?

8 min, 51 sec. Gas Stationin aika on tällä hetkellä 8 min, 34 sec.

Mun mielestä noissa tuloksissa on vielä paljon parantamista, vaikka melko eeppistä vääntöä olivatkin. :D Kyllä se yli 10min tulos on ihan mahdollinen, mutta 20 min kuulostaa jo aivan hullulta, jos rehdillä pelillä tollasia tuloksia saa hommattua.
 
Vastaus: Left 4 Dead

Mulla paras Lighthousessa vain joku 4:18. Hauskaa tuokin on vaikka tietää että vääjäämätön loppu on lähellä. :)

Eilen testailin tuota versus-modea ensimmäistä kertaa kunnolla ja täytyy sanoa että tulipa lisäpontta peliin. Survivorina kun tietää että siellä jossain vaanii ihmisälyllä varustettuja aivottomia zombeja alkaa tosiaan pelottaa. :) Hauskempaa tuo tosin on toisinpäin kun saa itse hoitaa säikyttelyn. Alkuun ei tullut survivorien listimisestä mitään, mutta kun tajusi ottaa hieman rauhallisemmin ja "taktisemmin" tuon päälle karkailun niin alkoi homma sujua.
 
Vastaus: Left 4 Dead

Mulla paras Lighthousessa vain joku 4:18. Hauskaa tuokin on vaikka tietää että vääjäämätön loppu on lähellä. :)

Eilen testailin tuota versus-modea ensimmäistä kertaa kunnolla ja täytyy sanoa että tulipa lisäpontta peliin. Survivorina kun tietää että siellä jossain vaanii ihmisälyllä varustettuja aivottomia zombeja alkaa tosiaan pelottaa. :) Hauskempaa tuo tosin on toisinpäin kun saa itse hoitaa säikyttelyn. Alkuun ei tullut survivorien listimisestä mitään, mutta kun tajusi ottaa hieman rauhallisemmin ja "taktisemmin" tuon päälle karkailun niin alkoi homma sujua.

Odotapa kun pääset pelaamaan täydellä Suomiporukalla niin jo alkaa lystit :)
 
Vastaus: Left 4 Dead

Vähän vaivasi eilen infectedeillä spawni paikkojen puute Dead Airissa. Tuntui ainakin siinä alussa ettei pysty spoonaamaan kuin aivan helppoihin paikkoihin.
 
Vastaus: Left 4 Dead

Jees! Nyt meni se kymmenen minuuttiakin rikki kahdessa survival-kentässä: Dead Airin terminaali ja Blood Harvestin farm house. Oli TODELLA eeppinen meno noita aikoja hankkiessa. Blood Harvestissa kävi vielä niinkin hyvä tuuri, että toi kymmenen minuuttia tuli heti ensimmäisellä yrityksellä. :)
 
Vastaus: Left 4 Dead

Kyllä. Pelejä alla alle 10 kpl.
Sama se oli täällä kun tuohon tulokseen päästin joten kiitos tästä sarkasmin siemenestä :)

Survival on kyllä aivan samperin koukuttava! Eihän tuo täydellinen moodi ole mutta hauskaa tuon parissa ainakin on. Noihin aikoihin vaikuttaa suuresti myös kentät, joissakin kentissä on aivan laittoman helppo saada kulta mitalli pienellä yrittämisellä kun taas toisissa on jo ihan perus kahteen minuuttiin pääseminen työn ja tuskan takana.

Strategisesti varmasti tärkeimpiä neuvoija on:

Pullonsuu, eli taktisesti toimiva sumppu johon ryhmittäydytään ja joka on mahdollisimman lähellä ammuksia/healtteja.
Täydennys juoksu, toimenpide jossa tarvikkeita haettaan lisää, toimittava ryhmänä.
Tankki, ammutaan seinänä eli jokainen ampuu tätä saman aikaisesti jolloin jannu kaatuu muutamassa sekunnissa.
Pillerit, toimivat aivan samanlailla kuin healtitkin, parempi käyttää pilsut ennen sitä healttia ja odottaa niiden hupenemista.
 
Ylös Bottom