Vastaus: Left 4 Dead
Korjataanpa hieman: Screenshot on pelin PC-versiosta, joten tuota ei oikein voi verrata tähän 360-versioon. Ja Sourcesta vielä sen verran että pelimoottorin nimihän on pysynyt jo vuosia samana, tämä ei siis tarkoita etteikö moottori olisi vuosien varrella kokenut suuriakin muutoksia sisuksissaan.
Ja mitä grafiikka horoiluun tulee niin välillä on myös hyvä pysähtyä ja miettiä(ihan jokaisen pelin kohdalla) mitä muuta siellä myllyn sisällä tapahtuu? Onko kukaan esimerkiksi kiinnittänyt pikselien nillityksen sijasta huomiota esimerkiksi zombien animointiin? Puhumattakaan siitä fyysikasta millä tovereita saa kuritettua. Valaistus Valven peleissähän on lähes esimerkillistä, kenttä-suunnittelusta puhumattakaan. Niin ja ne zombiet... Mitähän se mahtaa olla, kyllä niitä on parhaimmillaan ruudulla pyörinyt päälle viisikymmentä, paukkujen ja pyssyjen soidessa. Hmm, ja millä hinnalla tämä kaikki? Monen tunnin non-stop Live-väännöt ilman lagia, hidastelua, pop-upia tai yhteys ongelmia. Kyllä itkettää niiden menetettyjen pikselien takia tälläinen lopputulos..
Esim. http://img.photobucket.com/albums/v101/utterlyjp/Left 4 Dead/l4d_airport01_greenhouse0000.jpg näyttää kyllä minun silmissäni itse asiassa törkeän hyvältä. Ei joka pelin tarvitse olla pelkkää bloomia. Ei se tee pelin grafiikoista hyvää tee. Pelihän pyörii vielä Source enginellä, mikä onkin jo melko monta vuotta ollut käytössä.
Korjataanpa hieman: Screenshot on pelin PC-versiosta, joten tuota ei oikein voi verrata tähän 360-versioon. Ja Sourcesta vielä sen verran että pelimoottorin nimihän on pysynyt jo vuosia samana, tämä ei siis tarkoita etteikö moottori olisi vuosien varrella kokenut suuriakin muutoksia sisuksissaan.
Ja mitä grafiikka horoiluun tulee niin välillä on myös hyvä pysähtyä ja miettiä(ihan jokaisen pelin kohdalla) mitä muuta siellä myllyn sisällä tapahtuu? Onko kukaan esimerkiksi kiinnittänyt pikselien nillityksen sijasta huomiota esimerkiksi zombien animointiin? Puhumattakaan siitä fyysikasta millä tovereita saa kuritettua. Valaistus Valven peleissähän on lähes esimerkillistä, kenttä-suunnittelusta puhumattakaan. Niin ja ne zombiet... Mitähän se mahtaa olla, kyllä niitä on parhaimmillaan ruudulla pyörinyt päälle viisikymmentä, paukkujen ja pyssyjen soidessa. Hmm, ja millä hinnalla tämä kaikki? Monen tunnin non-stop Live-väännöt ilman lagia, hidastelua, pop-upia tai yhteys ongelmia. Kyllä itkettää niiden menetettyjen pikselien takia tälläinen lopputulos..