Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Legacy of Kain: Blood Omen 2 myös Cubelle

Esa Mäkijärvi

KonsoliFIN Alumni
http://www.cubefin.com/uutiset/uutiset.php?id=214
--

Eidos on ilmoittanut, että GameCubelle on tulossa Crystal Dynamicsin kehityksessä oleva Legacy of Kain: Blood Omen 2 -peli, joka on jo ilmestynyt mm. PS2:lle ja PC:lle. Cube-versio nähdään Euroopassa kauppojen hyllyillä tänä syksynä. Blood Omen 2:ssa astutaan Kain-nimisen vamppyyrin kenkiin taistellen Nosgothin vallasta. Kain on herännyt 400 vuoden unestaan todella heikossa kunnossa, ja nyt hänen tehtävänään on lyödä Sarafan-niminen kaveri, jotta hän saisi armeijansa takaisin hallintaansa.

Pelissä on oma taistelu- ja suojaus-menetelmä, sekä tietenkin liikkeisiin kuuluu veren juonti, kuten vampyyrilta voi odottaakin. Kain omaa myös taidon muuttua näkymättömäksi, joka helpottaa pelin kulkua, mutta vastaan tulee myös vihollisia jotka pystyvät näkemään "verhon" läpi. Lopuksi vielä 6 ruutukaappausta GameCube Europe -sivustolta. Linkit itse uutisessa.

--

Enemmän laadukkaita peliä on aina positiivista. Taidanpa myös tutustua tähän Cube-editioon, kun muut versiot eivät ole vielä tulleet tutuiksi. Kuulemma ovat kuitenkin ihan hyviä. Laadukkaiden syksypelien lista sai jälleen yhden ehdokkaan.

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Enemmän laadukkaita peliä on ai...itteeksi [URL=www.nosgoth.net]www.nosgoth.net ja sieltä lukemaan Blood Omen:n ja Soul Reaverin tapahtumat. Tästä saa ainakin kunnon taustan että kuka Kain on, ja mihin aikaan tuo Blood Omen II sijoittuu ennen Soul Reaverin tapahtumia jne.

Oilisiko tietoa, tulisko myös Soul Reaver 2 Gamecubelle :confused: Itselläni oli ykkösosa Dreamcastille ja olisin todella iloinen että myös kakkososaa pääsisi pelaamaan!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mage
Oilisiko tietoa, tulisko myös Soul Reaver 2 Gamecubelle :confused: Itselläni oli ykkösosa Dreamcastille ja olisin todella iloinen että myös kakkososaa pääsisi pelaamaan!

Ei taida olla tulossa... Ainakin toistaiseksi Blood Omen 2 on ainoa Legacy of Kain -pelisarjan osa, joka nähdään Cubella.

Itse olen pelannut tuota Legacy of Kain: Blood Omen 2:sta eikä se tuo sitä samaa fiilistä kuin ykkösosa joka on edelleen aivan mielettömän hyvä peli (huolimatta ei-niin-mahtavasta grafiikasta).

Ylös Bottom