Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Legend of Zelda: OOT & MM

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Triforce
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Triforce

New Member
Ajattelin aloittaa tällaisen ketjun tänne cubefinin puolelle, kun ei tämä nyt aivan retro puolellekkaan kuuluisi. (anteeksi ylläpitäjät)

Eli haluaisin näin tulevan uuden Zeldan alla käydä vielä viimeisiä keskusteluja N64:sen Zeldoista!

Elikkäs:
Laittakaa tänne kokemuksia kyseistä peleistä.
Montako kertaa olette pelit läpäisseet?
Mitä naamaria olettte/ette ole saaneet?
Onko sydämen osia vielä keräämättä?
Onko kaikki Gold Skullutat taskussa?
Puuttuuko kenties joitain esineitä?
Ja mitä nyt mieleen pelistä juolahtaa.

Itse olen pelannut OOT:n kolme kertaa läpi ja uusi läpäisy kerta on taas meneillään.

Majoras Maskin olen mennyt läpi vain kerran sillä pidän pelin vaikeus tasoa pahempana, sillä sailaisuuksia on paljon vaikeampi löytää sekä eri kellonajat vaikuttavat niin moneen asiaan.

EDIT: Otsikko virhe

Viimeksi muokannut moderaattori:
OoTissa olen aika lopussa. Ei oo tullut vaan vähään aikaan pelailtua :)
Loistava peli kyllä ollut siihen mennessä mihin oon ehtiny pelata.

Majoras Maskia en oo kokeillu.

Mutta mutta, eikös tossa otsikossa pitäis olla MM eikä MJ?

Oot on kymmeniä kertoja tullu pelattua läpi ja kaikki salaisuudet ratkottu.. plus kalastusta harrastettu päivä tolkulla.
Ootteko ongella tempaissut kalastuspaikan pitäjän hatun pois sillon aikuisena? Ja sen jälkeen heittänyt sen järveen=)
Sitten se on ilman hattua loppu pelin ajan.

Majoras Mask ei jaksanut niin paljon kiinnostaa että kaikkea olis jaksanut etsiä.. paitsi kaikki naamiot kyllä löyty.. sydämiä ei.

Mä oon vaan pelaillu Oot:tä ja sen vetänyt läpi joskus vuosi sitten.
Kultaisia hämiksiä taisin löytää joku 40 kpl.(toivottavasti en muista lukumäärää väärin, mutta sain ainakin aikuisen rahapussin siltä kirotulta ukolta).
Sydämiä puuttuu muutama, kaikki maskit sain.
Parhaita hetkiä mm. kalastus sessio illalla (OoT illalla siis) ja semmonen älytön kala suurin koko pelissä ja oli tuskien takana, kädet hikoili ja rumple pak tärisi viimeistä päivää ja sainkin kun sain sen. Sitten se jäähyväis kohta alussa, kun link lähtee pois kylästä ja Saria antaa sen Ocarinan, ja ratsatus Eponan kanssa oli siistiä, ja tietysti loppu demo, missä Link tulee takaisin lapseksi.

Majora's Maskia en ole pelaillu ja oon yrittänyt sitä metsästää Huuto.netistä, mutta helkkarinmoisia hintoja jengi pyytää siitä.
Pitää kyllä saada se koska Zeldat alkaa olla harvinaisia n64:selle.

OoT 100% läpi.

Majorassa puuttuu Great Fairy's sword, en ole jaksanut kerätä Stray Faireja Stone Tower Templesta.

MM ei ole aivan yhtä hyvä kuin OoT, mutta pelin tunnelma on tavallaan parempi ja jotenkin eksoottisempi kuin OoT:ssä.

Jotenkin tuntuu, että parhaat muistoni OoT:stä ovat Shadow Templestä. Se on jotenkin niin uhkaava, täynnä pirullisia ansoja ja näkymättömiä vihollisia.

Itse menin OOT:n lähes 100% läpi. Vain yksi vaivainen sydämen osa jäi saamatta, mutta tällä kertaa aion hankkia täydet.

Majoras Maskissa puuttuu yksi naamio, joitain sydämiä sekä kenttien Stray Fairyt ovat pirun hankalia hankkia!
Kaikki tämä on kuitenkin tehty ilman mitään peli apua! Siinä onkin jo haastetta ratkaista kaikki pulmat avutta!

Entäs muuten Majoras Maskin henkilö kirja? Onko kukaan mennyt kaikki hahmot läpi?

Ocarinan olen tainnut pelata kolmesti läpi ja yhdellä niistä kerroista täydellisesti. Majoran pelasin kahdesti ja niistäkin vain toisen kerran täydellisesti. Mikäli se Ocarinan Cube-versio julkaistaan Euroopassa, niin enköhän sen sitten pelaa vielä kerran läpi..

OOT vedetty täydellisesti läpi,kaikki sydämmet ja hämähäkit.

Zanis Dust peli tulee Eurooppaan mutta myydään erikseen tavallisen pelin hinnalla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Girgo
OOT vedetty täydellisesti läpi,kaikki sydämmet ja hämähäkit.

Zanis Dust peli tulee Eurooppaan mutta myydään erikseen tavallisen pelin hinnalla.

Mikä on Zanis Dust?? :confused:

Ylös Bottom