Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Legend Of Zelda: WW, Temple Of The Gods

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neimor
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Neimor

New Member
Eli peli oli lainassa kaverilla parikin kuukautta ja nyt kun sain takaisin niin olinkin unohtanut että olinkin jumissa kyseisessä paikassa, siis Temple Of The Godsissa. Yleensäkin olen sielä täällä tehnyt kaikkea mahdollista ja nyt olen sielä missä pitää kerätä ne kolme patsasta rinkiin sen ison korokkeen eteen (tänne muistaakseni pääse sieltä kultaisen naaman alta, suu väärinpäin oven päällä hampaat irvessä.) Ensimmäisen jo sainkin, mutta toista en saa millään, sen hakuunhan tarvittaisiin jokin painavampi esine joka laitetaan sinne missä se on sen "napin" päälle mikä laukaisee sen sillan siihen keskelle, ja kun tästä ollaan päästy niin miten saan sen kuilun yli koko hoidon? Epäilen että sillä isolla silmällä on jotain tekemistä asian suhteen, mutta en vain keksi miten.

Jos joku viitsisi auttaa hieman...:confused:

Kyseisestä kohdasta minulla ei ole enää kuin hämäriä muistikuvia. Olikohan niin, että menet Linkillä seisomaan napin päälle ja otat patsaan sen jälkeen hallintaasi Wind Wakerin avulla ja kävelet patsaalla sillan yli. Temppelissä oli kyllä joku kohta, jota sai miettiä enemmänkin, että siitä pääsi läpi.

Ylös Bottom