Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Legendaarisimmat F1-pelit?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sibel
newman haas racing oli kingi :D

Sehäm ei oikeastaan ole F1 peli.
Accoladen GP peli on aika legenda. Tietenkin Psygnosiksen F1 ja F1 97 ovat molemmat legendoja, toisin kuin 98 mikä oli täysin surkea viritelmä. MD:llä oli joku erittäin vaikea F1 peli, jota ei sitten tullut enemmän pelattua, kun kaverini rikkoi sen pelin (siis se oli kaverin oma).
Uusimpien F1 pelien suomenkieliset selostukset ovat legendoja kaikki ja monta huvittavaa hetkeä on koettu niiden parissaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
mutta kuka hemmetti keksi lisätä selostukset ajopeliin.

Tuli muuten mieleen...

Kun pleikkarin Formula 1 tuli myyntiin, mä lähetin pelin maahantuojalle toiveen, että lisäisi Kyllösen sepustukset seuraavaan peliin. Ja yllätysyllätys, se myös siihen ilmestyi. En tosin ehkä ollut ainoa joka tätä toivoi...

Mulla tosin oli Formula 1 97:n jenkkiversio eli Championship Edition ja siitähän se Kyllönen tietysti puuttui.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Kun pleikkarin Formula 1 tuli myyntiin, mä lähetin pelin maahantuojalle toiveen, että lisäisi Kyllösen sepustukset seuraavaan peliin. Ja yllätysyllätys, se myös siihen ilmestyi. En tosin ehkä ollut ainoa joka tätä toivoi...

Sinä perkelekö se olit. :D

Mulla tosin oli Formula 1 97:n jenkkiversio eli Championship Edition ja siitähän se Kyllönen tietysti puuttui.

Oliko jo Formula 1 97:ssä suomiselostukset? Omassa kappaleessani on vain Murray Walker ja kumppanit.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Oliko jo Formula 1 97:ssä suomiselostukset? Omassa kappaleessani on vain Murray Walker ja kumppanit.


Samoin. Kyllä se -98 oli Kyllösen ensiesiintyminen peleissä.

Saintbertin jo mainitsema Indy500, vaikkei formulapeli olekaan, oli kyllä itselleni melkeinpä se legendaarisin. Ne ketjukolarit...
 
Vastaus: Legendaarisimmat F1-pelit?

kolmen kärki: Grand Prix Circuit, Pole position ja Pitstop 2
 
Vastaus: Legendaarisimmat F1-pelit?

Faijan luona on yhä GP3 ja GP4. Crammondin legendaariset pelit.

Niitä on vaan vaikee saada toimimaan nykykoneilla.
 
Vastaus: Legendaarisimmat F1-pelit?

Geoff Grammondin Grand Prix 2 ja 4 ovat ehkä ne vaikeimmat formulapelit, joita olen koskaan pelannut, joten siitä se legendaleima. Molempia tuli muksuna ja nuorempana pelattua PC:llä näppäimistöllä. Lisäksi konsolipuolelta pakko antaa tosiaan jo yllä mainitulle Psygnosiksen F1 '97:lle sama legendan status. Se näytti aikoinaan PC:llä graafisesti todella nätiltä, itseltä löytyy edelleen Playstation-versio laatikosta.
 
Vastaus: Legendaarisimmat F1-pelit?

SNES:n Exhaust Heat ja N64:n F1 World Grand Prix ainoat formulapelit joita on tullut pelattua useampia tunteja, kummastakaan ei kyllä mitään yliromanttista kuvaa ole.

edit: Hetkinen, PC:llä tullut kaverilla pelattua myös jotain peliä enemmänkin, olikohan juuri Grand Prix 2?
 
Vastaus: Legendaarisimmat F1-pelit?

Grand Prix 3 ja vuosi 2000. Legendaariset kuskit vuosimallia 1998,Häkkinen vs Schumacher.

Joo toi Exhaust Heat=F1 Roc ja SNES-emulaattorilla joskus 1998 :) Ekan kerran näin sen jo 1992-94,kun kaverilla oli aito SNES ja toi peli.

Super Monaco GP Sega Megadrivellä on kans ihan legenda.
 
Vastaus: Legendaarisimmat F1-pelit?

ACCOLADE GP!

F1 97 ja sitte tuli F1 98. Jälkimmäinen surkea.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom