Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lego Batman power brick/extra menu

Mikz

Member
Miten ihmeessä se extra valikko toimii?
Olen löytänyt power brickejä ja ostanut niitä suit upgrade juttuja mm brick detector.
Mutta en saa niitä ostettua sinne extra valikkoon että niitä voisi valita sieltä.

Mitä minä en ole nyt käsittänyt tästä touhusta eli miten niitä voi aktivoida sieltä extra valikosta ?
 
Vastaus: Lego Batman power brick/extra menu

Miten ihmeessä se extra valikko toimii?
Olen löytänyt power brickejä ja ostanut niitä suit upgrade juttuja mm brick detector.
Mutta en saa niitä ostettua sinne extra valikkoon että niitä voisi valita sieltä.

Mitä minä en ole nyt käsittänyt tästä touhusta eli miten niitä voi aktivoida sieltä extra valikosta ?

Siis ensin pitää löytää kentistä (yksi per kenttä) niitä punaisia brickejä. Sen jälkeen ne voi avata ostamalla sieltä keskustietokoneelta. Ostamiseen pitää olla riittävästi rahaa. Kun on ostanut extran, esim. brick detector, sen voi aktivoida painamalla start-näppäintä ja menemällä extra-valikkoon ja klikkaamalla päälle. En osaa sanoa että toimivatko extrat story modessa, mutta free playssa ainakin.
 
Vastaus: Lego Batman power brick/extra menu

Siis ensin pitää löytää kentistä (yksi per kenttä) niitä punaisia brickejä. Sen jälkeen ne voi avata ostamalla sieltä keskustietokoneelta. Ostamiseen pitää olla riittävästi rahaa. Kun on ostanut extran, esim. brick detector, sen voi aktivoida painamalla start-näppäintä ja menemällä extra-valikkoon ja klikkaamalla päälle. En osaa sanoa että toimivatko extrat story modessa, mutta free playssa ainakin.
Ok mutta miten ne tulee ostettavaksi sinne extra kohtaan? Tällä hetkellä ne kaikki on punaisella extra kohdassa vaikka niitä on jo ostanut sinne suit upgrade kohtaan...
 
Vastaus: Lego Batman power brick/extra menu

En nyt ymmärrä mistä kiikastaa. Kun löydät brickin, se tulee ostettavaksi. Sitten juokset keskustietokoneelle, josta ostat sen. Sen ekstra-valikosta ostat ekstroja ja suit upgrade-valikosta niitä päivityksiä. Kun pelaa, niin ohjaimen start-nappulasta pääsee extra-valikkoon ja voi aktivoida ne jo ostetut ekstrat.

Muuta en osaa neuvoa.
 
Vastaus: Lego Batman power brick/extra menu

No niin huomasin juuri että sen takia ei sinne extra puolelle ollut tullut mitään ostettavaa kun power brickit mitä olin saanut eivät olleet vielä oikeanlaisia siis sellaisia joita voitaisiin aktivoida extra valikon kautta. Kiitoksia kuitenkin pölkkypään auttamisesta :D
 
Ylös Bottom