Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LEGO City Undercover

Vastaus: LEGO City Undercover

Pelikotelossa lukee, että irto JoyConeilla voi kaksinpeliä pelata..mutta ei voi (ihmettelinkin miten näppäimet riittää). Eli vaaditaan joyconit+toiset Joyconit, tai pro ohjain.

Eli onko tosiaan näin, että irto-joyconeilla ei voi pelata? Vai onko löytynyt joku asetus jolla saa yhden joycon-parin riittämään?
 
Vastaus: LEGO City Undercover

Itse en ainakaan ole löytänyt. Näppäimetkään ei taitais riittää kylläkään. Itse mennyt kahdella joycon parilla, tai joycon+pro ohjain setillä.
 
Vastaus: LEGO City Undercover

Tämähän vaikuttaisi kivalta peliltä pikkuväen kanssa. Mitenkäs PS4-versiossa, sattuisiko olemaan vielä suomen kieli?
 
Vastaus: LEGO City Undercover

Onko muilla bugia helikoptereiden kanssa. Eli kun menee helikopteri alustalle valitsemaan konetta, niin ei toimi A, eikä B näppäin.

Pystyn valitsemaan koptereiden välillä, mutta en valitsemaan, enkä poistumaan.

Voin ottaa toisen pelaajan käyttöön ja pelata sillä ihan normaalisti. Mut ilman pelin käynnistystä uusiksi ens pääse tuosta pois.

Noh se miksi tämä o ongelma, on se että olen siellä tehtävässä, mihin ei pääse kuin helikopterilla, enkä tiedä mitä tehdä..
 
Vastaus: LEGO City Undercover

Mikäs päivitys Switchille tuli? Vähän huono kun ei pleikkarin tapaan näe muutoslokia.
 
Ylös Bottom