Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lego Marvel Super Heroes

JTahti

Well-Known Member
  • Toimintaseikkailu
  • Alustat ja julkaisupäivät: PC, 3DS, Wii U, PS3, Vita, Xbox 360 - 15.11.2013
  • PS4 - 29.11.2013
  • Xbox One - 2014
  • 1-2 pelaajaa offline
Julkaisutraileri:

(näyttää niin kuin julkaisutrailerissa näytettäisiin pelin lopusta kuvaa)

Olen jo kerennyt pelaamaan tätä jo aika paljon Wii U:lla. Wii U:lla voi pelata kaksinpeliä siten, että toinen pelaaja pelaa Gamepadin näytöltä ja toinen tv ruuduta, tai siten, että tv ruutu on jaettu kahtia. Hirveää nykimistä kyllä Wii U:lla kaksinpelissä niin että häiritsee, riippumatta siitä kumman moodin valitsee. Tarvitaan varmaan PS4:n tehot että pyörii kaksinpeli pyörii hyvin. Olisiko ideaa ostaa PS4:n kaveriksi Lego Marvel? ;) Kriitikotkin tykkäävät. (*

*) En osta itse nyt PS4:ää vähään aikaan, vinkkailin muille mitä toivoa pukilta.
 
Viimeksi muokattu:
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Mitä lasten kaksinpeliä olen seurannut, en hirveää nykimistä ole huomannut muualla kuin alussa olleessa videossa, jossa näkyy Shieldin tukialus.

Aloitin omankin pelin, hauskaahan tuo on. Marvelin hahmot ovat henkilökohtaisesti huomattavasti läheisempiä kuin DC:n tyypit. Hämähäkkimiehellä
liikkumiseen ei väsy koskaan.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Erittäin hyvin koukuttaa isän ja pojan :)
Useasti kyllä kamerakulmat tökkii kaksinpelissä. Toisen pitää poistua pelistä että toinen näkee mitä pitäisi tehdä, tämä ainakin PS3lla tullut vastaan.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Wii U versioon tuli päivitys! Se on ehkä tarpeen, sillä peli kaatui kerran ja sitten kun taistelin Lokia ja Destroyeria vastaan niin taistelun käsikirjoitus jäi junnaamaan paikoilleen ja jäin pitkäksi aikaa miettimään että mitä tässä pitää tehdä. Sitten kun kokeilin uudestaan niin pääsin sen läpi kun taistelu menikin käsikirjoituksen mukaan.

Wii U versio ei nyi joka tilanteessa, mutta kaksinpelissä kun seikkailee New Yorkissa ja lentää ilmassa Hämähäkkimiehen seittejä viskoen niin sitten ainakin nykii, ja jos molemmat pelaajat leijuvat ilmassa seittien varassa niin nykii kahta kauheammin. Autokisoissa huonosta ruudunpäivityksestä on myös haittaa, kun huono ruudunpäivitys heikentää ajotuntumaa.

Tosi hyvä muuten että kaksinpelissä molemmat pelaajat pystyvät seikkailemaan missä tahansa New Yorkissa ilman että teleporttaavat toistensa luo. Voivat myös tehdä omaan tahtiin sivutehtäviä.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Tämä tuli puun takaa. Pitkään mietin, mikä voisi olla hyvä peli räiskintäpainotteisen (Ghosts, BF4, Killzone) PS4 julkaisun kylkiäisiksi. Luulen että se on tämä. Open world ja Lego ovat kaksi asiaa joita arvostan :)
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Juuri pelasin kahdestaan tyttären kanssa. Toinen padilla, toinen pro controllelilla eikä nykinyt yhtään vaikka vietettiin suurin osa
peliajasta vain Manhattanilla kilpaa lennellen.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Miten muilla PS3 pelaajilla on peli toiminut? Meillä on peli jumittanut pleikkarin lähemmäs 10 kertaa, pari kertaa ei ole päässyt hissillä SHIELDin helicarrieriin sisälle (musta ruutu ja jotain ääniä vain kuuluu)...
Muuten on kyllä ollut erinomainen LEGO peli :)
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

PS4-versio korkattu. Käsittämättömän kova. Upeat grafiikat, hyvä pelattavuus ja loistohahmoja peli täynnä. Ehdottomasti hankinnan arvoinen jos yhtään tykkää Lego-peleistä.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

PS4-versio korkattu. Käsittämättömän kova. Upeat grafiikat, hyvä pelattavuus ja loistohahmoja peli täynnä. Ehdottomasti hankinnan arvoinen jos yhtään tykkää Lego-peleistä.

Kiiitos! Lego-pelit jossain määrin tuttuja vuosien takaa ja tämä on iskenyt positiivisella mielellä silmään. Minkälaisia arvioita peli on maailmalla saanut?
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Arvioita en ole bongaillut, mutta ainakin PS3-versio on saanut Metacriticissä keskiarvon 83. Graafisesti tämä PS4-versio on tietty näyttävämpi. Olin pikkasen pettynyt uuden konsolin launch-pelitarjontaan, koska Watch Dogs ja Driveclub siirtyivät ensi vuodelle. Ostin Legon Digiexpossa nähdyn perusteella ja kyllä kannatti :)
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Semmonen kymysys olis että onko kellään vertailukelposta tietoo kuinka iso pelialue täs pelis on verrattuna esim. Lego City Undercoveriin? Kun kuulin tästä tänään kaverilta juttua ja totes että avoin kaupunki ja jaetun ruudun kaksinpeli niin innostuin totaalisesti...=)! Vaimo tykkäs kattella kun City Undercoveria pelailin. Samaten onko tommosta sivutehtävää ja keräiltävää samalla lailla/yhtä paljon kuin Undercoverissa? Tää saattaa hyvinki olla peli jonka huomenna julkasussa ostan PS4: sen kaveriksi. Toista ohjainta en aatellu tarvittevani viälä hetkeen mutta tää saattaa ny sit tuua lisää rahanmenoo huamiselle.....
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Alue on Manhattan, sanoisin että on vähän pienempi kuin Undercoverissa. Eipä tuo ole haitannut, Iron Manilla on kiva lennellä ympäri kaupunkia sen koosta riippumatta. Tai heilua Hämähäkkimiehenä. Keräiltävää on riittävästi.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Alue on Manhattan, sanoisin että on vähän pienempi kuin Undercoverissa. Eipä tuo ole haitannut, Iron Manilla on kiva lennellä ympäri kaupunkia sen koosta riippumatta. Tai heilua Hämähäkkimiehenä. Keräiltävää on riittävästi.

Ostin tän kans vastapainoksi tuolle bäfälle, mutta en tiennyt että tässä on avoin maailma :O Ainaki tähä mennessä ollut varsin putkessa juoksemista, ja välillä tulee joku "freeplay unlocked" mutta mistään en saa valita freeplayta. Mitä en nyt oikein hoksaa tässä pelissä :)

Tosin pari tasoa vasta alla joten ehkä se siitä aukee, vai?
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Pelasin pelin jo itse läpi, mutta sikäli kuin muistan, kaksi ensimmäistä tehtävää oli pakollisia ennen kuin pääsi vapaaksi Manhattanille. Tehtävien freeplay valitaan kartalta koskettamalla tehtävän kuvaketta - tai SHIELDin tukialukselta Deadpoolin huoneesta.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

En oo kauheasti pelaillut tämän tyyppisiä pelejä ja olisi kyllä kiva peli, mutta olen 95% ajasta aivan hukassa! En tiedä yhtään mitä pitäis tehdä et pääsee eteenpäin. Sit harhailen 10-15 min kunnes löydän jonkun jutun. Nyttenkin olen jo toisessa tai kolmannessa tehtävässä täysin jumissa. 30min harhailin ja vaihdoin fifaan.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

En oo kauheasti pelaillut tämän tyyppisiä pelejä ja olisi kyllä kiva peli, mutta olen 95% ajasta aivan hukassa! En tiedä yhtään mitä pitäis tehdä et pääsee eteenpäin. Sit harhailen 10-15 min kunnes löydän jonkun jutun. Nyttenkin olen jo toisessa tai kolmannessa tehtävässä täysin jumissa. 30min harhailin ja vaihdoin fifaan.

Yhen arvostelun tubesta kattelin, niin sanottiin ettei oo mikään helpoin peli, ei suositella lapsille ilman vanhemman apua. Tosin oma 11v poika vetänyt läpi kohta. Mut ollaan sen kaa pelattu Legoja ekasta asti. Kyl siinä pelissä lukee millä hahmolla pystyy mitäkin tekee jos on kohta missä jotain tarvii tehdä tietyl ukol. Mut joo mitä tos kattellu sivusta (vasta 1 ohjain) niin ehkä vaikein lego tähän mennessä.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Ympäristö antaa vinkkejä.
Hopeinen kimalteleva esine: tuhoa räjähteillä
Kultainen esine: tuhoa laserkatseella
Pomppivia legoja: rakenna niistä esine
Kaksi vihreää kahvaa: tartu vahvalla ukolla
Sinisiä ja punaisia kimalluksia: käytä hämähäkkimiehen vaistoa
Ja paljon muuta...

Tässä lego pelissä tuntuu olevan aika paljon erilaisia voimia, joita täytyy hyödyntää. Tässä legopelissä peli välillä tyssää myös bugiin, jolloin on pakko käydä hakemassa vauhtia alkuvalikosta.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Esim tuossa missä nyt olen, niin puhutaan kaivamisesta mutta mun ukolla ei voi tehdä sitä. Mulla nyt captain america ja se venyvä äijä. Pystyykö hahmoja kesken tehtävän vaihtaa ukkoa? Nyt oo tasolla jossa noustiin "hissillä" katoille. Ei vaan ymmärrä mitä kuuluu tehdä. :/
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Tarinatilassa on vaan ne hahmot jotka näkyy ruudussa. Kun kentän on päässyt läpi, sitä voi pelata vapaapelissä, jossa voi valita minkä tahansa hahmon, jonka on avannut.
Mulla on eräs arvaus mikä kohta jumittaa.
Yhdessä kattokohtauksessa ainakin piti heittää Kapteeni Amerikan kilvellä hotel kyltin alaosaan kaksi kertaa, jolloin kyltti rojahtaa alas ja pääsee käyttämään kylttiä siltana. Tuota minä en meinannut keksiä.
 
Ylös Bottom