Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lego Marvel Super Heroes

Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

En oo kauheasti pelaillut tämän tyyppisiä pelejä ja olisi kyllä kiva peli, mutta olen 95% ajasta aivan hukassa! En tiedä yhtään mitä pitäis tehdä et pääsee eteenpäin. Sit harhailen 10-15 min kunnes löydän jonkun jutun. Nyttenkin olen jo toisessa tai kolmannessa tehtävässä täysin jumissa. 30min harhailin ja vaihdoin fifaan.

Joo vähän samat fiilikset. Olen myöskin kokoajan aivan kuutamolla, ilmeisesti nyt olen päässyt vapaaseen maailmaan kaiketi, ja häröilin siellä helicarrierilla ja eksyin, en tiedä mihin pitää mennä tai että mistä voin valita sen tehtävien freeplayn saatikka mistä saan ostettua lisää hahmoja tai edes vaihdettu niitä, yhessä vaiheessa peli sanoo että paina kolmiota pohjaan niin voit ostaa ukkoja, no ei toimi, helvetin turhauttava peli ja vaihtui aika äkkiä War Thunderiin.
 
Mulla on eräs arvaus mikä kohta jumittaa.

Ei ollut itseasiassa tuo, vaan:
siellä piti hypätä roikkumaan niihin tankoihin. Ymmärsin sen ekalla kerralla, mutta jostain syystä en pystynyt hyppäämään niihin. Pieni hermolepo Fifan parissa ja uusiksi koittamaan. Heti ekalla meni siitä eteenpäin.

Mutta liian vaikea tuntuu mulle olevan, vaikka muutoin todella kiva peli. :)
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

En oo kauheasti pelaillut tämän tyyppisiä pelejä ja olisi kyllä kiva peli, mutta olen 95% ajasta aivan hukassa! En tiedä yhtään mitä pitäis tehdä et pääsee eteenpäin. Sit harhailen 10-15 min kunnes löydän jonkun jutun.

Wii U:lla tuota demoa testailin ja tuommottinen kuva pelistä tuli jo sen pienen pyrähdyksen perusteella. Hyvä tietää, että sama meininki jatkuu siis.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Jos peli ei nappaa niin myykää mulle :)

PS4 versio hakusessa ja ostoilmoitus tuolla kauppapalstalla.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Perjantaina iltasella oli 4 vuotiaan kuopuksen kanssa konsolin, magma red ohjaimen ja tämän unboxaus ja voi pojat kyllä sitä taas itsekkin innostui kun näki pikkumiehen innon koko settiä kohtaan. Rauhassa on tullut pelailtua ja perhanan hauskaa on ollut. Paikka paikoin jumituttu yhdessä ihmettelemään "mitäs nyt" -meiningillä mutta suht nopsaan on hoksattu mitä seuraavaksi. Ohjaus toimii mallikkaasti ja tehtävät olleet mukavan vaihtelevia, joka kentän päätteeksi vapaa menoon vapautuvien ukkojen jännäys muodostunut yhteiseksi jännäämiseksi :D

Jos kotoa PS4 löytyy mutta ei tätä, niin SUOSITTELEN perheellisille :)
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Esim tuossa missä nyt olen, niin puhutaan kaivamisesta mutta mun ukolla ei voi tehdä sitä. Mulla nyt captain america ja se venyvä äijä. Pystyykö hahmoja kesken tehtävän vaihtaa ukkoa? Nyt oo tasolla jossa noustiin "hissillä" katoille. Ei vaan ymmärrä mitä kuuluu tehdä. :/

Jep usein kentistä löytyy jotain sellaista, jota et niillä kahdella hahmolla voi tehdä. Kenttään voi siis palata myöhemmin esim. free-playssa vapaavalintaisilla hahmoilla.

Kannattaa aina miettiä mitä mikäkin hahmo voi ylipäätään tehdä. Captain America voi tosiaan heittää sillä kilvellä ja Fantastic 4 "venyvä ukko" voi livahtaa esim. jostain ahtaasta raosta kuten viemärin kannesta yms. Katsele ympärillesi josko sellaisia paikkoja löytyisi :)
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Noinhan yritänkin tehdä, mutta sitten siellä ruutuun ilmestyy teksti, että tätä voit tehdä vain spidermanillä. Kuitenkin venyvä ukko tekee saman, mutta eipä sitä mulle kerrota. Sit pyörin ku puolukka siellä kuuluisassa...tiedätte missä. Etsin ratkaisua muualta, kunnes älyänkin mennä venyvällä äijällä sinne "spiderman" mestaan.

Tai vaihtoehtoisesti jos on tälläinen kaivuu mesta, niin missään ei kerrota et palaa tähän free modessa takaisin toisella äijällä, vaan luulin pitkään et mun täytyy tehdä jotain, jotta voin kaivaa.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Tai vaihtoehtoisesti jos on tälläinen kaivuu mesta, niin missään ei kerrota et palaa tähän free modessa takaisin toisella äijällä, vaan luulin pitkään et mun täytyy tehdä jotain, jotta voin kaivaa.

Taitaa olla Lego-pelien idea juurikin toi, että matkan varrella näkyy jos jonkinlaista "tekemistä" mitä et kuitenkaan voi tehdä juuri sillä hetkellä / hahmolla. Mutta sarjan uusille pelaajille tämä tietty olisi ollut hyvä kertoa esim. tutorialissa tms.

Mutta anna pelille mahdollisuus, älä luovuta :)
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

En missään nimessä, muutenhan toi on todella loistava peli. Yksi parhaimpia tämän vuoden tuotoksia. Aikanaan jo Lego Indiana Jonesia pelailin ja totesin Lego pelit erittäinkin laadukkaiksi.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Pelasin eilen muutaman tunnin tätä samalla streamaten. Ehdottomasti paras Lego-peli ikinä. Siis sellainen, jonka parissa viihtyy varmasti sekä lapset että aikuiset. Avoin maailma ja järjetön määrä kerättävää on yhdistelmä, joka kolisee minulle todella kovaa. Lisäksi itse juoni on kiinnostava ja monin paikoin omaperäisellä huumorilla varustettu. Kermaksi kakun päälle uskomattoman upea grafiikka, kiitos PS4:sen tehojen. Kannattaa tutustua!
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Ehdottomasti paras Lego-peli ikinä.
Samaa mieltä.

Aikasemmin olen muistaakseni tutustunut Lego Piraatteihin ja Sormusten Herroihin. Kumpakaan en ole jaksanut viedä loppuun saakka... Tämä kuitenkin iskee aivan erinlaisiin sfääreihin. Toimii! Kentät ovat mukava pitkiä ja niitä tuntuu riittävän (5h kohdalla läpäisty vain n. 4%). Harmiton huumori viehättää ja kutakin sankaria pilkataan rakastavalla hellyydellä. Kapteeni Amerikka on punaraidallinen ihanne. Rautamies on täynnä itseään ja lelujaan. Hämähäkkimies angstaa. Sankareiden faneille löytyy aina jotain hymyilemisen aihetta.

Niin ja ne sankarit... Niitähän pelistä löytyy! Olikos se nyt jotain 150 kipaletta? Oma suosikki Marvelin kööristä löytyy siis takuuvarmasti tästä pelistä! Jokainen hahmo on kaiken lisäksi animoitu loistavasti. Hämis seitittää Nykin katuja tyylillä. Hulk paiskoo vihuja Hulkille ominaisella raivolla. Rautamies tipahtaa lennosta ikoniseen posetukseen jne. Jos sankarihypetys ei ole vieläkään napannut, niin se vie viimeistään mukanaan upean musiikin pärähtäessä ulos. Luurittakaapa vaikka tämä ja tämä.

Entäpä se nextgen-versio? PS4 ei oikeastaan tarjoa peliin mitään maata mullistavaa. Grafiikka ja tekstuurit ovat tarkkoja. Tästä huolimatta on etenkin New York välillä vähän karua katsottavaa. Harmaat ja tyhjät kadut eivät oikein tue pelin muuten hyvää ulkonäköä. Mutta tärkeintä ainakin itselleni on se, että peli rullaa hyvin. Se ei töki ja kestää tehostetuimmatkin kohtaukset yskimättä.

Vaikka PS4:n julkkari lineup onkin ollut pelien kohdalta ihan pätevä. Viihdyttävyydessään Lego Marvel menee kyllä kirkkaasti monien isojenkin nimikkeiden ohi.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

nyt kun tähän on päässyt sisälle niin onhan tää ihan mukava peli :) Oon itseasiassa vetänyt tän nyt läpi tarinan osalta ja nyt vaan availlaan hahmoja ja kerätään kultaisia tiilia ja samalla tietty tropheja.

oon myös löytänyt noita Deadpoolin punaisia paloja ja saanu niistä avattua raha multiplieria, mieletöntä tahtia tulee rahaa, kohta saa sen billionare trophyn :D
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Lopputekstit rulla ruudulla ja kyllä oli mieletön peli. Juoni oli hauska ja eepinen, grafiikat ja musiikit aivan uskomattomat. Peli ei haastetta juuri tarjoa koska pulmat neuvotaan kädestä pitäen mitä pitää tehdä joten jumiin ei voi jäädä ja pelissä ei voi kuolla, joten mukavaa rentoa puuhastelua upeissa ja eeppisissä maisemissa. Juoni kestää sen 8-10h ja tekemistä riittää sen jälkeen todella paljon isossa maailmassa.

Ongelmaton peli ei ole mutta miinukset ovet sen verran pieniä ettei niistä jaksa marista.

Nyt vaan availemaan hahmoja ja keräilemään kaikki muukin tavara. Suosittelen kaikille seikkailu/supersankari pelien ystäville. 4.5/5 tähän mennessä uuden sukupolven paras peli.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Nimenomaan jumiinhan tossa kokoajan jää. :D ja se on ainut ongelma. Joka kentässä tähän asti olen jumissa ollut.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Nimenomaan jumiinhan tossa kokoajan jää. :D ja se on ainut ongelma. Joka kentässä tähän asti olen jumissa ollut.

No ehkä 5 min max joutu miettimään pahimpia kohtia ;)

Mut kysymys peliä pelanneille, mistä löydän lentävät kulkupelit ? Onko niillä joku erillinen noutopaikka koska noissa mitä maassa löytyy ei ole kun maassa ajettavat kulkuneuvot. Olen kyllä niitä merkkejä löytänyt jo muutaman, varmaan olen missannut jotain tärkeää.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Lentävät kulkupelit saa samannäköiseltä alustalta kuin maassa olevat kulkupelit. Muistaakseni vapauden patsas saarelta saa ainakin lentäviä kulkupelejä.

Tuli tännekin lopputekstit. Todella tyytyväinen olen peliin.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Lentävät kulkupelit saa samannäköiseltä alustalta kuin maassa olevat kulkupelit. Muistaakseni vapauden patsas saarelta saa ainakin lentäviä kulkupelejä.

Tuli tännekin lopputekstit. Todella tyytyväinen olen peliin.

Thanks, pitää käydä tutkailemassa kunhan töistä pääsee joskus.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

No ehkä 5 min max joutu miettimään pahimpia kohtia ;)

Mut kysymys peliä pelanneille, mistä löydän lentävät kulkupelit ? Onko niillä joku erillinen noutopaikka koska noissa mitä maassa löytyy ei ole kun maassa ajettavat kulkuneuvot.
Eri pirssit ja muut kulkuneuvot löytyy omalta "tasolta". Eli maakulkuneuvot maan tasolla olevista pisteistä, veneet vedestä ja lentävät katoilta ja helicarrierilta.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Latailin eilen ps4: lle tämän demon ja erittäin hyvältä vaikuttaa. Grafiikka on nättiä, pelaaminen sujuvaa ja nuoremmalle väelle suunnatuksi peliksi dialogi on yllättävän hauskaa.

Toivottavasti vaan peli pystyy säilyttämään saman tason mitä demossa.. Tämä saattaakin hiipiä yllätysnimenä hankintalistalle.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Onko muilla PS3 pelaajilla ongelmia tämän kanssa? Jumittelee todella useasti ja minikitit bugittaa kuten yleensäkin lego peleissä...
- Yhdessä kentässä on 12/10 minikit saldo ja eihän sitä sarjista saa luettua kun ei ole kymmentää minikittiä... :( Muissakin kentissä olisi tullut enemmän kuin 10 mutta onneksi huomattiin alkaa seuraamaan määrää eikä kerätty yli kymmentä minikittiä :)
- Ghostrider jää juoksemaan vinossa jos on hajoittanut moottoripyörän
- Grafiikat bugaa eikä aina tule näkyviin tarvittavat objektit kaupungissa

Mutta muuten ihan loisto peli :D
 
Ylös Bottom